blokzeil1 Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 (bewerkt) wie speelt voyage century online? op Da Gama & James Cook server? voor de mensen die niet spelen maar misschien willen spelen. Dit spel is online rpg het speelt zich in de goude eeuw. Je krijgt een schip en je kan pirate overhoop knallen,handelen,dingen maken enz soort runescape achtig. De grapic's zijn niet zo maar als je van zo een game houdt is het wel leuk. In het begin zal de game pittig moeilijk zijn te begrijpen maar hoe verder je speelt hoe duideijker het wordt speel je dit spel of wil je het gaan spelen add me in game blokzeil1 of op xfire blokzeil1 Bewerkt: 19 juli 2009 door blokzeil1 Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Ik heb een probleem met het installeren van de client. Ik heb netjes geregistreerd. Daarna even de client gedownload. Toen moest ik het installeren. Ik zat een uur te wachten en opeens op 99,70% vriest het. Later heb ik het weer gedaan. Maar het zelfde probleem... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.