End Of The Riot Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Ik zou wel graag een cheat willen voor met een vliegtuig te kunnen vliegen of een Riot-cheat. Reageren
Cash Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 Ik ben er zo'n eentje die het leuk vind om gewoon een eindje te touren door de stad dus de cheatcode die ik echt mis is dat je auto geen deuk kan krijgen ( zoals in SA ) . Vooral omdat het nogal druk is in LC zou dat handig zijn. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 Ik ben er zo'n eentje die het leuk vind om gewoon een eindje te touren door de stad dus de cheatcode die ik echt mis is dat je auto geen deuk kan krijgen ( zoals in SA ) . Vooral omdat het nogal druk is in LC zou dat handig zijn. neem een heli en je hebt zoveel meer gezien Reageren
Djmaddox Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 Ik zou alle cheats uit GTA:SA willen hebben, want dat waren écht leuke cheats. Bij IV zijn veel te weinig cheats Reageren
NickOwnage Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 Bij mij het zelfde als de meeste hier. Alle GTA SA cheats. Maar met voorrang op de Riot-cheat. Maar ook met bumping cars, als je tegen een auto botst vliegt ie omhoog. En de cheat vliegende auto's dat je met je auto's kunt vliegen. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 ik wil de riot cheat!lekker rellen Reageren
Stopbord Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Bij mij het zelfde als de meeste hier. Alle GTA SA cheats. Maar met voorrang op de Riot-cheat. Maar ook met bumping cars, als je tegen een auto botst vliegt ie omhoog. En de cheat vliegende auto's dat je met je auto's kunt vliegen. Welke code is dat in SA voor m te late vliegen JE EIGEN auto? >>> Door Hanneswasco: WikiGTA. <<< Reageren
H995 Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Ik zou wel graag een cheat willen voor met een vliegtuig te kunnen vliegen of een Riot-cheat. ja! een vliegtuig zou vet zijn! Reageren
Mevin Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Hydra cheat, kan je lekker achter elkaar aanvliegen Alhoewel Liberty City een stuk kleiner is dan SA Reageren
Platypus Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Ik zou het liefst een GTA hebben zonder cheats Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 Ik zou het liefst een GTA hebben zonder cheats Neen, liever niet. Cheats moeten er gewoon in blijven. Het is natuurlijk aan jouw de keuze of je ze wilt gebruiken of niet. En met cheats kan je wel eens dikke pret beleven Reageren
Royboow Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 auto over water cheat, nooit meer problemen met een race tegen de popo's Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.