$NeoSyp$ Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Wat ik me afvraag is wat je nu uiteindelijk met die schepen wilt gaan doen. Zoals ik het begrijp wil je, wanneer je in een marquis stapt een piratenboot om je heen laten spawnen. Laten we er even vanuit gaan dat dit schip blijft liggen wanneer je uitstapt, je erop spawnt en de marquis terugspawnt. Wat gebeurt er dan met het piratenschip? Blijft dat eeuwig staan? Dan zou je wat uiteindelijk vol komen te staan met schepen lijkt me zo... Of wil je dat wanneer je weer in een marquis stapt, het oude schip weer verdwijnt..? Reageren
Basssss Geplaatst: 16 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Wat ik me afvraag is wat je nu uiteindelijk met die schepen wilt gaan doen. Zoals ik het begrijp wil je, wanneer je in een marquis stapt een piratenboot om je heen laten spawnen. Laten we er even vanuit gaan dat dit schip blijft liggen wanneer je uitstapt, je erop spawnt en de marquis terugspawnt. Wat gebeurt er dan met het piratenschip? Blijft dat eeuwig staan? Dan zou je wat uiteindelijk vol komen te staan met schepen lijkt me zo... Of wil je dat wanneer je weer in een marquis stapt, het oude schip weer verdwijnt..? Ik wil dat het oude schip weer verdwijnt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.