Jump to content

Object stopt niet met attachen na uitstappen

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat ik me afvraag is wat je nu uiteindelijk met die schepen wilt gaan doen. Zoals ik het begrijp wil je, wanneer je in een marquis stapt een piratenboot om je heen laten spawnen. Laten we er even vanuit gaan dat dit schip blijft liggen wanneer je uitstapt, je erop spawnt en de marquis terugspawnt. Wat gebeurt er dan met het piratenschip? Blijft dat eeuwig staan? Dan zou je wat uiteindelijk vol komen te staan met schepen lijkt me zo... Of wil je dat wanneer je weer in een marquis stapt, het oude schip weer verdwijnt..?

Geplaatst:
Wat ik me afvraag is wat je nu uiteindelijk met die schepen wilt gaan doen. Zoals ik het begrijp wil je, wanneer je in een marquis stapt een piratenboot om je heen laten spawnen. Laten we er even vanuit gaan dat dit schip blijft liggen wanneer je uitstapt, je erop spawnt en de marquis terugspawnt. Wat gebeurt er dan met het piratenschip? Blijft dat eeuwig staan? Dan zou je wat uiteindelijk vol komen te staan met schepen lijkt me zo... Of wil je dat wanneer je weer in een marquis stapt, het oude schip weer verdwijnt..?

Ik wil dat het oude schip weer verdwijnt. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...