Johannetje2 Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 Hallo! Ik ben opzoek naar de: GTA SAN ANDREAS CRAZY TRAINER +151 Maar ik heb al op gta garage gekeken, en alle andere bekende sites. Maar ik krijg de hele tijd het zelfde liedje! (A TROJAN.HORSE IS DETECTED AND DELETED. YOUR COMPUTER IS SECURE!) Wat moet ik nu doen? Ik weet geen raad en dus niet waar ik eentje ZONDER virus kan halen! Met vriendelijke groet, Johannetje2 Reageren
hommelkip Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 Hallo! Ik ben opzoek naar de: GTA SAN ANDREAS CRAZY TRAINER +151 Maar ik heb al op gta garage gekeken, en alle andere bekende sites. Maar ik krijg de hele tijd het zelfde liedje! (A TROJAN.HORSE IS DETECTED AND DELETED. YOUR COMPUTER IS SECURE!) Wat moet ik nu doen? Ik weet geen raad en dus niet waar ik eentje ZONDER virus kan halen! Met vriendelijke groet, Johannetje2 Heb je deze al geprobeerd: http://www.thegtaplace.com/downloads/file.php?id=1600 En als hij hier een virus geeft dan ligt het denk ik aan je pc of virusscanner Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 Die van GTAGarage is ook geen virus, jou virusscanner denkt dat het een virus is omdat het het woordje 'trainer' heeft of omdat er ergens het woordje 'hack' of iets dergelijks in zit. Reageren
Johannetje2 Geplaatst: 12 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2009 Maar ik zet mijn virus scanner uit... geen probleem... Maar als ik hem weer aanzet verwijdert ie meteen de HELE file! Als ik hem uit zou zetten zou het voorgoed moeten! EN DAN LIGT ME PC BINNEN EEN WEEK PLAT! Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 Maar ik zet mijn virus scanner uit... geen probleem... Maar als ik hem weer aanzet verwijdert ie meteen de HELE file!Als ik hem uit zou zetten zou het voorgoed moeten! EN DAN LIGT ME PC BINNEN EEN WEEK PLAT! Dat zal ook wel weer meevallen denk ik, mijn oude PC, die ik nu alleen nog maar als server gebruik, heeft nog nooit een virusscanner gehad en ook nog nooit een virus...Teminste, mischien zit er wel een virus op maar er gebeurt niks raars dus ja. Gewoon uitkijken met wat je download Reageren
Crypteq Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 Bij de meeste virus scanners, kan je bestanden aan een lijst toevoegen die de virusscanner als een virus ziet, maar die je wel vertrouwt. als je een bestand in zo'n invoert dan zal je virus scanner het negeren... Reageren
Johannetje2 Geplaatst: 13 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Hoe doe ik dat met norton Internet security en norton anti virus 2007? Reageren
K.O. Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Hoe doe ik dat met norton Internet security en norton anti virus 2007?Ik denk ongeveer zo: dubbelklik op het Norton Internet Security logo, ga naar Options > Norton AntiVirus Options. Klik onder 'Other' op 'Security Risks' en dan op 'Exclusions'. Voeg het programma dan toe aan het lijstje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.