Jump to content

Windows xp opstart scherm


.NightFlower

Recommended Posts

Heej, ik heb al maanden last van dat Windows opstart scherm (waarin hij je naam en wachtwoord vraagt).

windowsopstartscherm.jpg

Ik heb dit al zo weten in te stellen dat hij geen wachtwoord nodig heeft, dus moet ik gewoon iedere keer op ''Ok'' klikken. Heb hierover al eens een ander forum benaderd en verschillende opties uitgevoerd:

- ''De manier waarop gebruikers zich aan- en afmelden wijzigen'', wat ik ook aan vinkte hij bleef met het scherm bij het opstarten komen.

(op dit moment heb ik niks aangevinkt)

afmeldingsoptiesj.jpg

- Wachtwoord uitgezet

- Start -> Uitvoeren -> Typ: control userpasswords2 en druk op enter > Vink 'gebruikers moeten...' uit.

Dit zijn de opties die ik een hele tijd geleden had geprobeerd. Misschien hebben jullie nog raad?

Link to comment
Delen op andere websites

Doe eens:

Rechtsklik op deze computer-> locale gebruikers en groepen->gebrukers en schakel daar eens ieder account uit behalve de jouwe (rechtsklik->eigenschappen->uitschakelen). En dan configuratiescherm->gebruikers accounts->de manier waarop gebruikers zich af en aanmelden wijzigen->het welkomsvenster gebruiken?

Link to comment
Delen op andere websites

Doe eens:

Rechtsklik op deze computer-> locale gebruikers en groepen->gebrukers en schakel daar eens ieder account uit behalve de jouwe (rechtsklik->eigenschappen->uitschakelen).

Als ik rechter muisknop op deze computer klik, zie ik die optie er niet tussen staan.. Maar er is maar 1 account en dat is degene op mijn eigen naam.

En dan configuratiescherm->gebruikers accounts->de manier waarop gebruikers zich af en aanmelden wijzigen->het welkomsvenster gebruiken?

Ik wil juist dat als ik mijn pc aanzet, dat hij gewoon opstart en naar het bureaublad gaat. Ik wil dus helemaal geen welkomsvensters meer...

Link to comment
Delen op andere websites

Windows maakt standaard meer accounts aan. En hij kan alleen met het welkomsvenster alles overslaan. Als je het welkomsvenster niet gebruikt zal hij altijd dat schermpje blijven geven, dus het loont de moeite om die in ieder geval gewoon even aan te zetten.

Oh en die eerste dat was een fout. Het had moeten zijn: rechtsklik Deze Computer->Beheren->lokale gebruikers en groepen->gebrukers :$

Link to comment
Delen op andere websites

Windows maakt standaard meer accounts aan. En hij kan alleen met het welkomsvenster alles overslaan. Als je het welkomsvenster niet gebruikt zal hij altijd dat schermpje blijven geven, dus het loont de moeite om die in ieder geval gewoon even aan te zetten.

Sta perplex van verbazing, maar het werkt :) Vreemd dat een paar maanden geleden die optie niet werkte.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...