wesley123 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 kerel, de pentium 3 is fking oud, dat hij uberhaupt start is een wonder. Je moet echt op zoek gaan naar een nieuwe pc, daarmee zou je niet eens gta sa kunnen spelen. En maak aub normale zinnen, het is amper te begrijpen. Reageren
wtfwout Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 (bewerkt) Hmmmm kheb net ff die flits nog wa gedowload.. jullie hebben gelijk.. i can forget it.. tis zelfs een pentium 4 ag.. dan ga ik maar ff nieuwe pc halen.. tog bedankt Ive got a lame ass pc *zucht* maar hij koste mar 150 euro :PXD sorry voor mijn wonder taaltje.. ik ben egt een boer Computer ¯¯¯¯¯¯¯¯ - Fabrikant: Paradigit - Computermodel: AWRDACPI - Computernaam: PARADIGITPC - Systeemtype: x86 (32-bits) systeem Moederbord ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Fabrikant: Gigabyte Technology Co., Ltd. - Model: 8I945GMF - BIOS Fabrikant: Award Software International, Inc. - BIOS Model: Award Modular BIOS v6.00PG, versie F10 - Aansluitingen: PCI (Vrij), PCI (Vrij), PCI (Gebruikt), PCI (Vrij) - Poorten: PRIMARY IDE (Geen), SECONDARY IDE (Geen), FDD (Diskettestation), COM1 (Serieel), COM2 (Serieel), LPT1 (Parallel), Keyboard (Toetsenbord), PS/2 Mouse (Muis), USB (USB), USB (USB) Processor ¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Model: Intel® Pentium® 4 CPU 3.00GHz - Kloksnelheid: 2992 MHz - Socket: Socket 775 Geheugen ¯¯¯¯¯¯¯¯ - Grootte: 2047 MB RAM - Type(s): 512 MB RAM (Onbekend, DIMM), 512 MB RAM (Onbekend, DIMM), 512 MB RAM (Onbekend, DIMM), 512 MB RAM (Onbekend, DIMM) Hardeschijf ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Bestandstype(s): NTFS (C:) - Grootte: 108,72 GB (108,72 GB (C:) ) - Vrije ruimte: 32,98 GB (32,98 GB (C:) ) Stations ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Type(s): A: 3,5-inch diskettestation, C: Lokale vaste schijf, D: CD- of DVD-ROM station - Model(len): A: Onbekend, C: ST3120022A IDE, D: COMBO 4816IA Geluidskaart ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Fabrikant: Realtek - Model: Realtek High Definition Audio Videokaart ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Model: ATI Radeon HD 4670 - Beeldprocessor: ATI Radeon Graphics Processor (0x9490) - Geheugengrootte: 1024 MB VRAM - Stuurprogramma: ati2dvag.dll, versie 6.14.10.6891 Beeldscherm ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen) - Model: Plug en Play-monitor - Schermresolutie: 1440x900 - Kleurdiepte: 32-bits - Frequentie: 60 Hz Muis ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Fabrikant: Microsoft - Model: PS/2-compatibele muis - Aantal knoppen: 5 - Aansluiting: PS/2 Toetsenbord ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Model: Standaardtoetsenbord (101/102 toetsen) of Microsoft Natural PS/2-toetsenbord - Type: Uitgebreid (101 of 102 toetsen) - Functietoetsen: 12 DirectX ¯¯¯¯¯¯¯ - Versie: 9.0c Besturingssysteem ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Naam: Microsoft Windows XP Home Edition - Versie: 5.1.2600 - Service Pack: Service Pack 3 ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ Gegenereerd door Flitskikker InfoTool (Versie 2.2.0.5) http://flitskikker.fl.funpic.org/software/infotool Bewerkt: 4 januari 2009 door wtfwout Reageren
Macel Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 Ik heb een probleem : elke keer als ik het spel start krijg ik dit error : DD3D50 D3D Error DirectX 9 video card required deze videokaart heb ik : Model : RADEON 9250 - Secondary Beeldprocessor : ATI display adaptor AGP (0x5960) Geheugengrootte : 256 MB VRAM Stuurprogramma : ati2dvag.dll,versie 6.14.10.6505 kan iemand mij zeggen wat ik moet doen , want weet niet zoveel af van pc's alle hulp is geapprecieerd , graag iets dat niet veel geld kost ^^ Reageren
wesley123 Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 ondersteund die kaart directx versie 9C? waarschijnlijk niet en daarom werkt hij niet. AGP is ook al sterk verouderd en daarom is een nieuwe pc wel handig. Reageren
Limbolander Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 met zon oude grafische kaart zal de rest van je ook niks meer waard zijn, en als je echt nog AGP hebt dan moet je echt een nieuwe pc gaan kopen wil je gta IV uberhaupt spelend krijgen. Reageren
Sup_Piet Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 (bewerkt) Hallo iedereen, Hier ben ik weer. Ik heb nu een Asus EN9800GT ULT/HTDP gekocht. Netjes ingebouwd zoals de voorschriften. Zet ik mijn computer aan om proef te laten draaien. Zie ik in no time dat nu mijn processorkoeler niet meer draait. Ik dus snel mijn pc uitgezet om erger te voorkomen. Nu heb ik een vermoeden dat mijn voeding het niet meer aan kan. Volgens de factuur van mijn pc bouwer zit er een EnlightPSU/400W PFC ATX2.0 12cm fan voeding in, als ik op de voeding zelf kijk, dan staat er 380W/400W op. Nu staat er op de doos van de videokaart, dat je een 400W voeding nodig hebt. Maar waarschijnlijk trekken meer dingen in mijn pc de nodige stroom, en doe hij het daarom niet Nu is mijn vraag. Ligt het aan de voeding, of moet ik iets anders doen? En als ik een voeding moet aanschaffen, voor welk merk, en hoeveel Watt moet hij dan zijn? Alvast bedankt. Sup_Piet Bewerkt: 6 januari 2009 door Sup_Piet Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 Ja het ligt aan de voeding, je moet minimaal 500 W hebben om een 9800GT te draaien. Hoger is aanbevolen. Dit is wel een aardige voeding voor een aardige prijs Reageren
Sup_Piet Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 Ja het ligt aan de voeding, je moet minimaal 500 W hebben om een 9800GT te draaien.Hoger is aanbevolen. Dit is wel een aardige voeding voor een aardige prijs Dank je wel voor je snelle reactie. Hier heb ik wat aan! De voeding die jij hierboven noemt, is niet leverbaar. Dus ik heb even rond gekeken, en heb besloten de Zalman ZM600-HP 600 te nemen. Moet volgens mij wel voldoende zijn voor de videokaart Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 Dat lijkt mij ook een goede keus, en zal zeker voldoende zijn. Succes ermee Reageren
Limbolander Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 Ja het ligt aan de voeding, je moet minimaal 500 W hebben om een 9800GT te draaien.Hoger is aanbevolen. Dit is wel een aardige voeding voor een aardige prijs Dank je wel voor je snelle reactie. Hier heb ik wat aan! De voeding die jij hierboven noemt, is niet leverbaar. Dus ik heb even rond gekeken, en heb besloten de Zalman ZM600-HP 600 te nemen. Moet volgens mij wel voldoende zijn voor de videokaart zeker voldoende en zeker een erg goed merk! Reageren
XIDESIGN Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 (bewerkt) Ik wil ook nog even wat kwijt, Als je je pc heb getest via canyourun it op minimale vereiste wil niet zeggen dat je gta4 lekker kan spelen. Ik had een redelijke pc die op alles paste (zelfs bijna op recommed) echter draaide hij op low zelfs erg brak. Ik denk dat je de minimale vereiste om GTA 4 te spelen (lekker vloeiend met redelijke settings) zoeits als dit moet zien - Core 2 Duo, Of Quad Core van minimaal 2,5GHZ - Geheugen van minimaal PC-5700 of zelfs minimaal PC-6400 (800 MHZ) DDR2 (maakt niet echt uit welk merk) minimaal 2 GB liefst 3 of 4 afhankelijk van welke software je draait. - Moederboord met redelijke FSB (lees 1033), van een goed merk zoals Asus of Gigabyte - Hardeschrijf met minimaal 7200RPM en buffer van 16MB liefst 2 draaiend op raid. - VideoKaart welke rond de Recommed ligt en niet net iets boven het minimale. Dus als je nieuwe pc moet kopen ben je rond de 600 a 700 euro kwijt. Correct me if je denkt dat niet zo is P.S Zoals ik al eerder heb gezegt het gaat om een combinatie van. Heb je snel geheugen maar een moederboord die het niet aan kan heb je er nog niets aan. Etc.. Bewerkt: 7 januari 2009 door XIDESIGN Reageren
Limbolander Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Ik wil ook nog even wat kwijt,Als je je pc heb getest via canyourun it op minimale vereiste wil niet zeggen dat je gta4 lekker kan spelen. Ik had een redelijke pc die op alles paste (zelfs bijna op recommed) echter draaide hij op low zelfs erg brak. Ik denk dat je de minimale vereiste om GTA 4 te spelen (lekker vloeiend met redelijke settings) zoeits als dit moet zien - Core 2 Duo, Of Quad Core van minimaal 2,5GHZ - Geheugen van minimaal PC-5700 of zelfs minimaal PC-6400 (800 MHZ) DDR2 (maakt niet echt uit welk merk) minimaal 2 GB liefst 3 of 4 afhankelijk van welke software je draait. - Moederboord met redelijke FSB (lees 1033), van een goed merk zoals Asus of Gigabyte - Hardeschrijf met minimaal 7200RPM en buffer van 16MB liefst 2 draaiend op raid. - VideoKaart welke rond de Recommed ligt en niet net iets boven het minimale. Dus als je nieuwe pc moet kopen ben je rond de 600 a 700 euro kwijt. Correct me if je denkt dat niet zo is P.S Zoals ik al eerder heb gezegt het gaat om een combinatie van. Heb je snel geheugen maar een moederboord die het niet aan kan heb je er nog niets aan. Etc.. zo ongeveer wel ja, daarom draaien veel laptops niet/amper gta IV, die werken nog op een stuk slomere FSB snelheid dan desktop pcs doen, lees 800mhz FSB en mobos nu al op 1600 zowat standaard. Reageren
XIDESIGN Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 zo ongeveer wel ja, daarom draaien veel laptops niet/amper gta IV, die werken nog op een stuk slomere FSB snelheid dan desktop pcs doen, lees 800mhz FSB en mobos nu al op 1600 zowat standaard. Dat is niet helemaal waar, een normale desktop tegenwoordig draait net geen 1060 (iets in die richting, ik kan mijn mobo wel op 1600 draaien maar dat is OC. (is vandaag binnegekomen) Reageren
Limbolander Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 zo ongeveer wel ja, daarom draaien veel laptops niet/amper gta IV, die werken nog op een stuk slomere FSB snelheid dan desktop pcs doen, lees 800mhz FSB en mobos nu al op 1600 zowat standaard. Dat is niet helemaal waar, een normale desktop tegenwoordig draait net geen 1060 (iets in die richting, ik kan mijn mobo wel op 1600 draaien maar dat is OC. (is vandaag binnegekomen) dan lig jij toch echt achter hoor, de meeste processor van nu, lees E8400+ en de Q5xx serie al standaard op 1333mhz en beetje oc 1600 idd. Reageren
XIDESIGN Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 (bewerkt) Ik had het over budget mobo´s Hoe duurder hoe nieuwer dat is logisch. Volgens Canyourunit kan ik net geen recommeced draaien omdat ik geen Quad Core heb.. Maar wel 1,7 GB aan videogeheugen. (hij pakt dus de overige 700mb gewoon van het normale geheugen) echter hoeveel zal hier van in praktijk worden gebruikt Ik zou het niet weten. Bewerkt: 7 januari 2009 door XIDESIGN Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.