Limbolander Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Ik had het over budget mobo´s Hoe duurder hoe nieuwer dat is logisch. Volgens Canyourunit kan ik net geen recommeced draaien omdat ik geen Quad Core heb.. Maar wel 1,7 GB aan videogeheugen. (hij pakt dus de overige 700mb gewoon van het normale geheugen) echter hoeveel zal hier van in praktijk worden gebruikt Ik zou het niet weten. dat van canyourunit klopt niet, als je geen onboard VGA hebt zal je grafische kaart ook niet van je geheugen "snoepen" en tja canyourunit is maar een klein programmatje om je ongeveer een inschatting te geven, zo zal mijn E8400 @ 3.6ghz echt wel beter lopen dan een gemiddelde quadcore. Reageren
XIDESIGN Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Nou moet je eens kijken en dat voor een pc van 350 euro; Statistics Average FPS: 11.94 Duration: 37.69 sec CPU Usage: 40% System memory usage: 92% Video memory usage: 66% Graphics Settings Video Mode: 1680 x 1050 (60 Hz) Texture Quality: High Render Quality: High View Distance: 32 Detail Distance: 61 Hardware Microsoft® Windows Vista" Ultimate Service Pack 1 Video Adapter: ATI Radeon HD 4650 Video Driver version: 7.14.10.618 Audio Adapter: Speakers (VIA High Definition Audio) Intel® Core2 Duo CPU E7300 @ 2.66GHz File ID: benchmark.cli Zonder aanpassingen Reageren
Limbolander Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Nou moet je eens kijken en dat voor een pc van 350 euro;Statistics Average FPS: 11.94 Duration: 37.69 sec CPU Usage: 40% System memory usage: 92% Video memory usage: 66% Graphics Settings Video Mode: 1680 x 1050 (60 Hz) Texture Quality: High Render Quality: High View Distance: 32 Detail Distance: 61 Hardware Microsoft® Windows Vista" Ultimate Service Pack 1 Video Adapter: ATI Radeon HD 4650 Video Driver version: 7.14.10.618 Audio Adapter: Speakers (VIA High Definition Audio) Intel® Core2 Duo CPU E7300 @ 2.66GHz File ID: benchmark.cli Zonder aanpassingen wel erg hoge resolutie he voor die pc ^^ Reageren
XIDESIGN Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Staat een 22 inch voor me neus dan is het normale resolutie, als ik alles op medium zet haal ik lager, waar in het topic kon je ook alweer die doel instellingen vinden? Reageren
MrKooKie Geplaatst: 7 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Nou moet je eens kijken en dat voor een pc van 350 euro;Statistics Average FPS: 11.94 Duration: 37.69 sec CPU Usage: 40% System memory usage: 92% Video memory usage: 66% Graphics Settings Video Mode: 1680 x 1050 (60 Hz) Texture Quality: High Render Quality: High View Distance: 32 Detail Distance: 61 Hardware Microsoft® Windows Vista" Ultimate Service Pack 1 Video Adapter: ATI Radeon HD 4650 Video Driver version: 7.14.10.618 Audio Adapter: Speakers (VIA High Definition Audio) Intel® Core2 Duo CPU E7300 @ 2.66GHz File ID: benchmark.cli Zonder aanpassingen Voor die 40 seconden die het duurde is je FPS misschien gemiddeld wel 11, maar als je een uurtje door een drukke stad loopt is dat een stuk lager. 1680 x 1050 @ 60 Hz: Dat is hetzelfde als een Ferrari kopen en hem onder een zeiltje laten staan. Reageren
Sprunk Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Wat heeft die 60Hz ermee te maken dan? Het beeld word echt niet mooier op 70/72/75Hz Reageren
MrKooKie Geplaatst: 7 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Wat heeft die 60Hz ermee te maken dan? Het beeld word echt niet mooier op 70/72/75Hz Jazeker wel, de vernieuwingsfrequentie wordt dan hoger. Ik weet niet precies hoe je het uitlegt, maar kijk maar eens een HD film met 60Hz en met 125Hz dan zie je het verschil echt wel! Reageren
Sprunk Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Volgens mij heeft die vernieuwing frequentie alleen nut als je nog zo'n oude monitor hebt. Op school flikkeren die dingen als en gek en pleur ik ze meteen op 80 Hz. Als ik thuis op mijn LCD scherm de frequentie op 80 zet, zie ik eerlijk gezegd geen verschil. Reageren
Limbolander Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 (bewerkt) Nou moet je eens kijken en dat voor een pc van 350 euro;Statistics Average FPS: 11.94 Duration: 37.69 sec CPU Usage: 40% System memory usage: 92% Video memory usage: 66% Graphics Settings Video Mode: 1680 x 1050 (60 Hz) Texture Quality: High Render Quality: High View Distance: 32 Detail Distance: 61 Hardware Microsoft® Windows Vista" Ultimate Service Pack 1 Video Adapter: ATI Radeon HD 4650 Video Driver version: 7.14.10.618 Audio Adapter: Speakers (VIA High Definition Audio) Intel® Core2 Duo CPU E7300 @ 2.66GHz File ID: benchmark.cli Zonder aanpassingen Voor die 40 seconden die het duurde is je FPS misschien gemiddeld wel 11, maar als je een uurtje door een drukke stad loopt is dat een stuk lager. 1680 x 1050 @ 60 Hz: Dat is hetzelfde als een Ferrari kopen en hem onder een zeiltje laten staan. hij heeft duidelijk een TFT/LCD aangezien die een breedbeeld resolutie heeft, dan is het aantal hertz een stuk anders dan de hertz bij een ouderwetse CRT. Bij een TFT is het aantal MS een stuk belangrijker, hoe lager hoe beter, beste op het moment is 2 ms. Wat heeft die 60Hz ermee te maken dan? Het beeld word echt niet mooier op 70/72/75Hz Jazeker wel, de vernieuwingsfrequentie wordt dan hoger. Ik weet niet precies hoe je het uitlegt, maar kijk maar eens een HD film met 60Hz en met 125Hz dan zie je het verschil echt wel! bij een CRT zie je idd heel erg goed het verschil, normale mensen zullen dit niet echt zien maar echte gamers wel, zo zal met 60 hz je beeld heel erg flikkeren op een CRT, maar bij een TFT zie je het verschil echt neit tussen 60 hz of 75 hz. Mensen zeggen dat je niet hoger als 60-70 hz kan zien ofzoiets maar ik zie zelf ook duidelijk het verschil op een CRT tussen bijv 75 hz en 100 hz/120hz. In andere woorden, je kunt het aantal hz van een TFT en een CRT niet vergelijken, maar bij een TFT moet je gewoon letten op het ms en bij een CRT op het maximale HZ. dit komt omdat TFT's op een andere manier "beeld" genereren als CRT's, wil je er meer over weten kun je er eventueel op googlen voor een uitgebreide uitleg tussen de verschillen. Bewerkt: 8 januari 2009 door Scrtz Reageren
Sup_Piet Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Geplaatst: 9 januari 2009 Hallo, Hier ben ik weer Ik heb een voor mij vreemd probleempje, misschien is het voor jullie heel simpel. Vorige week heb ik de Asus EN9800GT ULT/HTDP gekocht om in mijn systeem te installeren. Na het installeren van de videokaart startte ik mijn systeem op en ik zag dat de processorkoeler wel opstartte, maar gelijk daarna uit ging om vervolgens wel te proberen om aan te gaan, maar het niet lukte, een soort stotter. Net zoals je je auto probeert op te starten, maar het niet aanslaat. Na het navragen bij iemand, heb ik een 600Wat Zalman voeding gekocht, omdat wij dachten dat het een voedingsprobleem was. Mijn oude voeding was een 400W. Helemaal netjes geïnstalleerd, maar de processorkoeler blijft dat probleem houden. De computer start wel helemaal goed op. Het probleem is dus enkel de processorkoeler. De koeler is de standaard processorkoeler die bij de processor is geleverd. Bij de Zalman voeding is wel een fan cable geleverd, maar deze past niet op de kabel van de processorkoeler. Deze is dus waarschijnlijk ook niet hiervoor bedoeld. Mijn systeemspecificaties zijn als volgt. Computer ¯¯¯¯¯¯¯¯ - Fabrikant: GBT___ - Computermodel: AWRDACPI - Systeemtype: x86 (32-bits) systeem Moederbord ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Fabrikant: Gigabyte Technology Co., Ltd. - Model: 945PL-S3 - BIOS Fabrikant: Award Software International, Inc. - BIOS Model: Award Modular BIOS v6.00PG, versie F2 - Aansluitingen: PCI (Gebruikt), PCI (Gebruikt), PCI (Vrij), PCI (Gebruikt) - Poorten: PRIMARY IDE (Geen), SECONDARY IDE (Geen), FDD (Diskettestation), COM1 (Serieel), COM2 (Serieel), LPT1 (Parallel), Keyboard (Toetsenbord), PS/2 Mouse (Muis), USB (USB), USB (USB) Processor ¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Model: Intel® Core™2 CPU 6600 @ 2.40GHz - Kloksnelheid: 1800 MHz - Socket: Socket 775 Geheugen ¯¯¯¯¯¯¯¯ - Grootte: 2047 MB RAM - Type(s): 1024 MB RAM (Onbekend, DIMM), 1024 MB RAM (Onbekend, DIMM) Hardeschijf ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Bestandstype(s): NTFS (C:), NTFS (H:), NTFS (M:) - Grootte: 450,75 GB (48,83 GB (C:) + 249,26 GB (H:) + 152,66 GB (M:) ) - Vrije ruimte: 164,12 GB (4,45 GB (C:) + 112,42 GB (H:) + 47,25 GB (M:) ) Stations ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Type(s): A: 3,5-inch diskettestation, C: Lokale vaste schijf, D: CD- of DVD-ROM station, E: CD- of DVD-ROM station, G: CD- of DVD-ROM station, H: Lokale vaste schijf, M: Lokale vaste schijf - Model(len): A: Onbekend, C: MAXTOR STM3320820AS IDE, D: PLEXTOR DVDR PX-800A, E: LITE-ON DVD SHD-16P1S, G: ZH4110N GAF749C SCSI CdRom Device, H: Maxtor 6 Y160P0 USB Device USB Geluidskaart ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Fabrikant: Realtek - Model: Realtek High Definition Audio Videokaart ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Model: NVIDIA GeForce 7600 GT Vervangen door Asus EN9800GT ULT/HTDP - Geheugengrootte: 256 MB VRAM Asus EN9800GT ULT/HTDP = 512 MB - Stuurprogramma: nv4_disp.dll, versie 6.14.11.7824 Beeldscherm ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Fabrikant: Samsung - Model: SyncMaster 245B/245BW/245BPlus(Digital) - Schermresolutie: 1920x1200 - Kleurdiepte: 32-bits - Frequentie: 60 Hz DirectX ¯¯¯¯¯¯¯ - Versie: 9.0c Besturingssysteem ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Naam: Microsoft Windows XP Professional - Versie: 5.1.2600 - Service Pack: Service Pack 3 Reageren
Limbolander Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Geplaatst: 9 januari 2009 tja een standaard CPU koeler is ook niet geweldig, je kunt eens proberen hem rechtstreeks aan te sluiten op je voeding, dan loopt die wel op volle toeren maar als dat ook niet lukt dan issie gewoon kapot, en zou ik gewoon een nieuwe kopen voor een paar tientjes. Reageren
XIDESIGN Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Geplaatst: 9 januari 2009 hij heeft duidelijk een TFT/LCD aangezien die een breedbeeld resolutie heeft, dan is het aantal hertz een stuk anders dan de hertz bij een ouderwetse CRT. Bij een TFT is het aantal MS een stuk belangrijker, hoe lager hoe beter, beste op het moment is 2 ms. Ja heb zo'n vaag merk : Neovo en is 3ms lekker game schermpie dus.! Reageren
MrKooKie Geplaatst: 9 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2009 Mensen zeggen dat je niet hoger als 60-70 hz kan zien ofzoiets Dat gaat om de fps, het oog kan niet meer dan 75 fps zien, maar dat neemt niet weg dat het spel beter aanvoelt bij hogere fps. En je had gelijk of de verschillende beeldschermen, ik zat inderdaad met mijn gedachte bij een ouder type beeldscherm. Mijn excuses. Reageren
Limbolander Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Geplaatst: 9 januari 2009 Mensen zeggen dat je niet hoger als 60-70 hz kan zien ofzoiets Dat gaat om de fps, het oog kan niet meer dan 75 fps zien, maar dat neemt niet weg dat het spel beter aanvoelt bij hogere fps. En je had gelijk of de verschillende beeldschermen, ik zat inderdaad met mijn gedachte bij een ouder type beeldscherm. Mijn excuses. de hz en FPS gaan nogal gelijk op bij een CRT, hz is de refreshrate, zo kun je dus bij een CRT als je 100 fps hebt en 75hz, ook niet meer als die 75hz zien, en dan bedoel ik dus niet het maximale van je oog. Reageren
emilio12 Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 hallo,allemaal sinds kort heb ik gta iv gekocht maar ik krijg telken een fout met "lang.ini" ik denk dat het iets met de taal temaken heeft wie kan me helpen pleazzzz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.