psych023 Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 hallo ik wil hier de snelheid van het spel omhoog brengen zoals staat uitgelegd in dit topic. .exe commands om de prestaties te verhogen. Je kunt de .exe aanpassen om zo betere prestaties te krijgen, je doet dit door met de rechtermuisknop op GTAIV.exe te klikken en dan eigenschappen. Vervolgens type je helemaal achter de laaste letter van het doel een van deze commands om zo de prestaties op te schroeven. mijn probleem is dus ik klik rechter muisknop maar waar is dat doel waar moet ik de comando`s in typen ? alvast bedankt... Reageren
wesley123 Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 kies dan eigenschappen en dan zie je een regel met doel. vul hierachter dus buiten de haakjes, de betreffende lines in. Reageren
psych023 Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 hey... bedankt voor de snelle reactie als ik dat doe heb ik eleen dit staan waar ik wat in kan typen : GTAIV verder kan ik nergens typen Reageren
wesley123 Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 maak een snelkoppeling van launchgta4.exe naar je bureaublad. klik met je rechtermuisknop erop en selecteer eigenschappen. hier zie je de regel doel staan en plaats nu je lines helemaal achteraan buiten de haakjes. Reageren
psych023 Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 dank u moet ik het er gewoon strak tegen aan typen tegen de haakjes aan zegmaar of eerst een streep of een spatie ofzo ? Reageren
wesley123 Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 spatie en dan je line met een streepje ervoor, elke line gaat dus bijvoorbeeld zo: -availablevidmem Reageren
psych023 Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 thnx man hij draait nu nog beter helemaal top en ik had er nogwel een hard hoofd in dat het echt bijna niet te doen wat op de pc echt een top spel !!! Reageren
Abbedego Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 (bewerkt) verwijderd Bewerkt: 23 januari 2009 door Abbedego Reageren
wesley123 Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 waarom maak je eerst een topic aan(waar je al geholpen word) en ga je eht hier ook nog eens posten? ze zien het heus wel hoor Je hoeft niet te registreren, dat heb je immers al gedaan...Als je revoke license hebt gebruikt moet je het wel doen. Druk gewoon op activate manually en volg de stappen, het kan zijn dat de r* servers(alweer) offline zijn Reageren
batsapje Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 hoe kom ik aan DirectX 9 video card mijn msn is dieter.winter (at) hotmail DOT com voeg me toe en help me of zet hier een link want ik heb dd3d...50 Reageren
batsapje Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 heey gaste ik heb direktx 10 maar hoe moet ik het in 9 verandere geef ff een reaktie thx mzzl Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 heey gasteik heb direktx 10 maar hoe moet ik het in 9 verandere geef ff een reaktie thx mzzl Welke videokaart heb je? DirectX 9 is hier te vinden: http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en Reageren
batsapje Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 heey gasteik heb direktx 10 maar hoe moet ik het in 9 verandere geef ff een reaktie thx mzzl Welke videokaart heb je? DirectX 9 is hier te vinden: http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en jha maar hoe moet ik het ver andere van 10 nar 9?? Reageren
erik224 Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Hallo iedereen, ik heb onlangs gta 4 gekocht en had voor de aankoop een systemcheck gedaan. Deze systemcheck zei dat ik het spel kon spelen, misschien niet op de allerhoogste reso, maar wel speelbaar. Mijn specs zijn. Inter core 2 duo E6750 2.66ghz Asus p5k Kingston hyperx 4gb 1066 FSB (3.25.gb Windows xp home 32bit herkend niet meer) Point of view 8800GT 512 MB Acer tft 22 inch p223w Ik heb de laatste patches gedownload, framenetwork 3.5 en laatste nvidia drivers gedownload ook voor me mobo drivers gedownload. Enkele commands ingevoerd die aan het begin van deze handige topic staan maar geen succes want, Ik haal op 1680x1050 op alles medium in de benchmarks niet meer dan 12 fps. Zelfs op 800x600 alles low haal ik niet meer dan 13 fps. Hier klopt iets niet. Iemand een tip? Reageren
MrKooKie Geplaatst: 26 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 Hallo iedereen,ik heb onlangs gta 4 gekocht en had voor de aankoop een systemcheck gedaan. Deze systemcheck zei dat ik het spel kon spelen, misschien niet op de allerhoogste reso, maar wel speelbaar. Mijn specs zijn. Inter core 2 duo E6750 2.66ghz Asus p5k Kingston hyperx 4gb 1066 FSB (3.25.gb Windows xp home 32bit herkend niet meer) Point of view 8800GT 512 MB Acer tft 22 inch p223w Ik heb de laatste patches gedownload, framenetwork 3.5 en laatste nvidia drivers gedownload ook voor me mobo drivers gedownload. Enkele commands ingevoerd die aan het begin van deze handige topic staan maar geen succes want, Ik haal op 1680x1050 op alles medium in de benchmarks niet meer dan 12 fps. Zelfs op 800x600 alles low haal ik niet meer dan 13 fps. Hier klopt iets niet. Iemand een tip? Dat klinkt inderdaad vreemd... Wat je zou kunnen proberen is om taakbeheer in te gaan (CTRL+ALT+DEL) en dan vervolgens het proces (gtaiv.exe) een hogere prioriteit te geven. Dat zou het computerverbruik meer op GTAIV moeten laten focussen. Ik hoop dat het werkt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.