erik224 Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Dank je wel voor je reactie. Ik heb dat inderdaad al geprobeerd en geeft geen verbetering. Misschien een andere suggestie? Reageren
r.deroos Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 SPELEN VAN DE GAME Okee, dan zijn we nu aangekomen bij het meest zure onderdeel. Het komt redelijk vaak voor dat GTA IV slecht loopt. Om hier niet in diepe theorieen te duiken heb ik besloten om het simpel te houden. Framedrops Je spel hapert en stotterd en loopt niet vloeiend. Zet de graphics-instellingen lager. Lagere resolutie kan zomaar je fps verdubbelen. (Dit gaat wel tenkoste van de kwaliteit). Upgrade je hardware door betere aan te schaffen. Update je drivers. Zorg dat je computer good schoon en onderhouden is. Zie ook de tabel onder in deze post. Hoi kan iemand vertellen hoe je zo'n code invoert? op deze manier: blabla.exe''detailqualitiy(2-99) is dit de juiste manier? of blaa.exe''detailquality2-99 ik snap er de ballen niet van. Reageren
wesley123 Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 na de haakjes doe je eerst een spatie, en dan -detailquality bijvoorbeeld. het komt er dus zo uit te zien 'blabla.exe' -detailquality 99 Reageren
r.deroos Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 na de haakjes doe je eerst een spatie, en dan -detailquality bijvoorbeeld.het komt er dus zo uit te zien 'blabla.exe' -detailquality 99 Bij dubbele cijfer komt het er dus zo uit te zien: 'blabla.exe' -detailquality 99-11 Maar ook zo: 'blabla.exe' -detailquality 99 -gozerzonderhaar 72 -weetnietwatikhierzalzetten ? Bedankt ! Reageren
MrKooKie Geplaatst: 12 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 na de haakjes doe je eerst een spatie, en dan -detailquality bijvoorbeeld.het komt er dus zo uit te zien 'blabla.exe' -detailquality 99 Bij dubbele cijfer komt het er dus zo uit te zien: 'blabla.exe' -detailquality 99-11 Maar ook zo: 'blabla.exe' -detailquality 99 -gozerzonderhaar 72 -weetnietwatikhierzalzetten ? Bedankt ! Je kunt alleen gebruik maken van 1 getal binnen de bovengenoemde waarden. Dus alleen: -detailquality 99 En niet: -detailquality 99-11 Reageren
bartos01 Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 ik heb mijn gta IV al een hele tijd, maar ik kan het spel bijna niet meer spoelen nu door die 3de patch, mijn game hapert echt niet normaal! (ja i heb niet de beste pc maar normaal kon ik vroeger als gta IV op low stond alles deftig spelen) u heb ik gezien dat je je fps kan verhogen door in de exe file van je gta IV iets achter te typen. nu heb ik op deze link gekeken http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=88355 en daar staat dat je achter je exe van gta iv bij je doel er een code moet achter plaatsen. maar mopet je dat bij je snelkoppeling van gta IV doen? of bij de exe in je program files?? en moet dat juist achter die tekst? wan als ik dat bij die snelkoppelming doe zegt die dat het doel ongelding is, en in mijn program files als ik daar op de exe klik vind ik totazal geen doel :o wie kan me helpen en zeggen wat ik mis doe en hoe ik mijn gta IV vlotter kan laten lopen? grtz >>> Door Hanneswasco: Topic samengevoegd met het GTA IV Prestatie verbetering en Troubleshooting (PC)-topic.<<< Reageren
z0nnebril Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 precies wat ik nodig heb! dank je Reageren
MrKooKie Geplaatst: 11 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 precies wat ik nodig heb! dank je Geen probleem, als je nog op of aanmerkingen hebt, hoor ik het graag van je zodat ook die in de guide kunnen worden verwerkt. Reageren
Thomgt4 Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 .exe commands om de prestaties te verhogen.Je kunt de .exe aanpassen om zo betere prestaties te krijgen, je doet dit door met de rechtermuisknop op GTAIV.exe te klikken en dan eigenschappen. Vervolgens type je helemaal achter de laaste letter van het doel een van deze commands om zo de prestaties op te schroeven. Elk commando begint met een '-' en meerdere commando's worden gescheiden door een spatie. Commando Effect Prestatie variabelen -renderquality Manier waarop de game ge-rendert word (0-4) -renderquality 0 voor prestatie 4 voor kwaliteit -shadowdensity Kwaliteit van de schaduwen (0-16) -shadowdensity 0 voor prestatie 16 voor kwaliteit -texturequality Texture kwaliteit (0-2) -texturequality 0 voor prestatie 2 voor kwaliteit -viewdistance Lengte van het zicht dat je hebt (0-99) -viewdistance 0 voor prestatie 99 voor kwaliteit -detailquality Kwaliteit van de details (0-90) -detailquality 0 voor prestatie 99 voor kwaliteit -novblank Uitschakelen van V-Sync (framerate-limiter) -norestrictions Uitschakelen van grafische restricties -safemode Start het spel in laagst mogelijke settings -availablevidmem Aantal fysiek videogeheugen de game zal gebruiken -percentvidmem Percentage van het videogeheugen de game zal gebruiken -nomemrestrict De game zal al het mogelijke geheugen gebruiken Welke .exe moet je hebben??? ik heb namelijk geen idee Reageren
Djmaddox Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 Lag Je connectie in de Multiplayer is slecht. Controleer of je niet via een 'proxy' inlogged. Controleer (indien Draadloos) of je geen storingen of andere interrupties hebt in je verbinding. Zorg ervoor dat je niets aan het downloaden bent. De computer opnieuw opstarten wil ook nog welleens helpen. Bij netwerkverbindingen staat LAN-verbinding 2. Ik download niks. Computer opnieuw opstarten helpt ook niet. Ik lagg nog steeds bij multiplayer.(Ik gebruik geen draadloos internet) Reageren
z0nnebril Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 er staan hier 3 patches, maar patch 2 was toch een slechte die het elleen erger maakte? en als het niet goed loopt, moet ik ze dan allemaal downloaden of maar eentje...en zo ja...welke dan? Reageren
wesley123 Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 je meot alleen patch 3 downloaden, die neemt de fixes van patch 1 en 2 mee Reageren
z0nnebril Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 (bewerkt) hey, ik heb net GTA 4 geinstalleerd en hij doet het... maar ik heb alleen een icoontje van Rockstar Cocial club op mijn bureaublad staan en hiermee start die ook op..?? klopt dit? eenmaal toen ik het aan het spelen was wou ik hem opslaan, maar moest me aanmelden voor game for Windows live...maar dat had ik al gedaan... nu heeft die zich zelf afgesloten en starte die zich zelf weer op... hoort dit allemaal, want het is wel heel anders dan ik had verwacht owja, heb geen een van de patches gedownload, want hij doet het gewoon... moet ik ze toch downloaden of niet? ik starte het vervolgens weer op en weer vroeg die voor een aanmelding voor windows games enzow...en gebeurt weer het zelfde als hiervoor... Bewerkt: 31 mei 2009 door z0nnebril Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 Je kan GTA IV opstarten via Rockstar Games Social Club. Je moet dan bij de Social Club op Play drukken. Verder raad ik je toch aan om die patches te downloaden, want deze zorgen ervoor dat je GTA IV vlotter kan spelen en deze fixen vele foutjes in het spel. Als je je niet wilt aanmelden op Games for Windows LIVE dan kan je ook met een offline account spelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.