Jump to content

GTA IV Prestatie verbetering en Troubleshooting (PC)


MrKooKie

Recommended Posts

hoi iedereen,

ik heb een jaartje geleden een een nieuwe pc gekocht. Ik kan Gta 4 gewoon spelen, alleen speel ik op 800x600 en alles op lowest kwaliteit. En soms zie ik de straat niet meer (zie screenshot). ik heb een ATI Radeon HD 2400 Pro video kaart en ik dacht dat dit een 256mb video kaart was (weet niet hoe ik dat kan zien). maar in gta 4 staat dat hij maar 113mb is. wat kan ik hier aan doen?. update? een nieuwe video kaart (welke)? of iets anders? 21njcrt.jpg

M.V.G koen

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 299
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MrKooKie

    51

  • wesley123

    33

  • Limbolander

    18

  • GTAFreak007

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...

Ik heb gisteren GTA IV gekocht, maar bij de eerste keer spelen moest ik me aanmelden bij windhoos live, en toen MOEST ik een "update voor dit spel" installeren om te kunnen spelen. Wordt er met die "update" een patch bedoeld of moet ik de patches nog toepassen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gisteren GTA IV gekocht, maar bij de eerste keer spelen moest ik me aanmelden bij windhoos live, en toen MOEST ik een "update voor dit spel" installeren om te kunnen spelen. Wordt er met die "update" een patch bedoeld of moet ik de patches nog toepassen?

Patches zou ik sowieso installeren, een update van gfwlive is meestal een update van gfwlive.

Link to comment
Delen op andere websites

hoi,

na gta4 een tijdje offline te hebben gespeeld wil ik nu wel eens ff online spelen, echter wil dit nog niet echt

als ik gewoon een player match, of ranked match aanklik via me telefoontje (in game dus :7 ) dan krijg ik vrolijk een lijst met servers enzo

als ik probeer in te loggen op een game die al 'in progress' is, dan zegtie dat ik unable to connect' ben. en als ik quick match doe zegtie dat mn NAT system te strict is ofzo. wie weet wat ik verkeerd doe, en vooral, hoe ik dit kan verhelpen :7

thx alvast

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb het volgende probleem:

Ik speelde eerst het spel, zonder updates en dit werkte prima. Toen wou ik online spelen en moest ik dus een update doen van Windows Live.

Toen ik dit had gedaan begonnen de auto's in de verte te zweven. Als de auto's dichterbij komen, dan komen ze weer op de grond.

Ik heb het spel opnieuw geinstalleerd en dit hielp niet. Ik heb hierna de patches 1 voor 1 geprobeerd en dit hielp ook niet. Ook als ik alle graphic opties op maximaal zet, dan helpt het niet.

Duizend maal dank voor de gene die het antwoord hierop weet!

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het volgende probleem:

Ik speelde eerst het spel, zonder updates en dit werkte prima. Toen wou ik online spelen en moest ik dus een update doen van Windows Live.

Toen ik dit had gedaan begonnen de auto's in de verte te zweven. Als de auto's dichterbij komen, dan komen ze weer op de grond.

Ik heb het spel opnieuw geinstalleerd en dit hielp niet. Ik heb hierna de patches 1 voor 1 geprobeerd en dit hielp ook niet. Ook als ik alle graphic opties op maximaal zet, dan helpt het niet.

Duizend maal dank voor de gene die het antwoord hierop weet!

Alvast bedankt!

Ik kan zo 1-2-3 niks bedenken, maar als dit nog niet al te lang geleden is zou je een systeemherstel kunnen proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je het spel gemoddificeerd? Want als er daar ergens een foutje in zit en die zie je op die plek kan het spel crashen.

Ik heb het spel niet gemod. Ik heb alleen tussen twee speelsessies even pauze genomen, en toen heb ik nog even een auto voor San Andreas met SAMI geinstalleerd. Normaal doe ik dit nooit met SAMI, maar het is de enige auto waar een script bij zat. Maar het kan toch niet komen door San Andreas?

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal,

mooie uitleg echt bedankt!

Alleen heb ik een probleempje. Je praat over dat je die commando's achter het doel moet zetten? Als ik bij eigenschappen kijk zie ik nergens doel?.

Wie kan mij verder helpen.

Thnx.

Mijn probleem is namelijk dat het spel veelste groot opent als ik hem opstart. Dus ik zie de start knop enzo niet :$

Thnx.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal,

mooie uitleg echt bedankt!

Alleen heb ik een probleempje. Je praat over dat je die commando's achter het doel moet zetten? Als ik bij eigenschappen kijk zie ik nergens doel?.

Wie kan mij verder helpen.

Thnx.

Mijn probleem is namelijk dat het spel veelste groot opent als ik hem opstart. Dus ik zie de start knop enzo niet :$

Thnx.

LauncherGTAIV.exe:

Rechtermuisknop -> eigenschappen. En dan achter het doel dit neerzetten: " -width 800 -heigth 600"

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Hey ik speel nu een tijdje GTA IV maar ik heb een probleem met de graphics. De view distance en de texture quality staan automatisch op de laagste instellingen en ik kan het niet veranderen!! Als ik probeer de view distance te verslepen springt 'ie terug naar 1 en de texture quality blijft op low staan. Waarschijnlijk komt het door de zogenaamde system memory want dat staat erbij maar wat wordt daarmee bedoeld?? Zou het misschien kunnen komen dat ik GTA IV op een tweede harde schijf heb geïnstalleerd, want op de gewone harde schijf was te weinig ruimte. Help alsjeblieft!! :? :? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...