Jump to content

GTA IV Prestatie verbetering en Troubleshooting (PC)


MrKooKie

Recommended Posts

  • Reacties 299
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MrKooKie

    51

  • wesley123

    33

  • Limbolander

    18

  • GTAFreak007

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ahzo. Ja, ik snap niet al te veel van die computertoestanden.

Heb net geprobeerd memrestrict 650117120 achter het doel bij de snelkoppeling te zetten, maar dat hielp niet. Is het trouwens normaal dat mijn gta niet vlot loopt als er bij graphics staat dat slechts 399 van de 1006MB in gebruik is?

Link to comment
Delen op andere websites

Ahzo. Ja, ik snap niet al te veel van die computertoestanden.

Heb net geprobeerd memrestrict 650117120 achter het doel bij de snelkoppeling te zetten, maar dat hielp niet. Is het trouwens normaal dat mijn gta niet vlot loopt als er bij graphics staat dat slechts 399 van de 1006MB in gebruik is?

je vergeet het streepje voor -memrestrict, en ook vergeet je de aanhalingstekens zoals beschreven.

Die lag is gewoon memory leaking, het geheugen raakt vol omdat delen 'verloren' gaan voor de applicatie en dus niet uit het geheugen geladen kunnen worden.

Link to comment
Delen op andere websites

"2. Plaats de gekozen line in deze file en/of achter het doel in je gta 4 snelkoppeling(Rechter muisknop>Eigenschappen>Doel helemaal achteraan invullen buiten de haakjes en een spatie erachter. druk op toepassen of sla het op."

Dus het moet er zo uitzien? "C:\Program Files\Rockstar Games\EFLC\LaunchEFLC.exe" -memrestrict 650117120

Link to comment
Delen op andere websites

Die werkte inderdaad niet, heb dan maar ineens de eerste geprobeerd, die lijkt wel te werken.

Laatste (domme vraag): moet ik nu een stap hoger in de lijst, of gewoon bij die eerste blijven?

Bedankt...

Link to comment
Delen op andere websites

Dat bedoelde ik, excuus. Dus hoe lager in de lijst, hoe beter het werkt? Tot het niet meer werkt, en dan pak ik gewoon de laagste die wél werkte? (Hupsé, nog twee, ongetwijfeld domme vragen) ^^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

ik heb de memsterctfix gedaan voor viewdistance en texture maar wat meot er dan gebeuren?

ik heb het zo gedaan:

"C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\LaunchGTAIV.exe" -texturequality -viewdistance

is het zo goed?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb de memsterctfix gedaan voor viewdistance en texture maar wat meot er dan gebeuren?

ik heb het zo gedaan:

"C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\LaunchGTAIV.exe" -texturequality -viewdistance

is het zo goed?

je hebt -memrestrict gedaan? nou die zie ik daar nergens staan...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...