Jump to content

GTA IV Prestatie verbetering en Troubleshooting (PC)


MrKooKie

Recommended Posts

  • Reacties 299
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MrKooKie

    51

  • wesley123

    33

  • Limbolander

    18

  • GTAFreak007

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Je p.c is gewoon niet sterk genoeg.

Jij hebt:

nVidia GeForce 7600 GS 256 MB

512 MB RAM DDR2

AMD Ahtlon XP 1.61 Ghz

Die videokaart is niet voldoende, let niet alleen op MB's maar ook op welke kaarten.

Je RAM is al helemaal te weinig.

En die CPU is echt heel erg oud, die upgrade wat je gaat krijgen moet het wel mee lukken, maar met deze setup kan je het vergeten. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat dacht ik al :puh:

Daarom dat ie waarschijnlijk niet wilt starten :puh:

En myn videokaart snap ik genoeg MB maar te traag xD

En heb veeeeeel te weinig RAM

Noujah een maandje of 2 wachten denk ik :puh:

Toch bedankt !

Gratzz

Link to comment
Delen op andere websites

ik moet binnekort denk ik mijn processor updaten want ik denk dat het huidige het spel niet aan kan.

Dus ik denk erover om een core to duo E8400 te kopen met een moederbord :)

Is een E8400 geschikt hiervoor?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een probleem met de schaduwen in het spel... Ze zijn opgebouwd uit allemaal stipjes alsof de schaduw dus bestaat uit allemaal kleine pixeltjes die apart van elkaar staan.

Ziet er echt heel raar uit, en lelijk.

Ik heb een Ati kaart :HD 3870

Quad core precessor Q6600 dacht ik

4gb ram

Wat zou ik hier aan kunnen doen. Want ik heb het internet beetje afgezocht maar heb niets gevonden over dit probleem.

Groetjes Jelle

Link to comment
Delen op andere websites

Je bron is niet echt betrouwbaar, het is daarom ook af te raden om dit te downloaden. 10 december is er een digitaal ondertekende ATI driver beschikbaar gewoon even wachten dus.

Bewerkt: door MrKooKie
Link to comment
Delen op andere websites

Dat klopt maar die lossen de problemen op voor andere dingen dan mijn probleem... Dit gaat over de schaduwen en ook trouwens de pixels van bomen als ik naar een boom kijk.

Maar dan nog steeds is dit niet een officiele ATI patch. Als die er is garandeer ik je dat hij een minuut later hier te op het forum staat. ^_^

Maar goed, je kunt het proberen met alle risico's van dien.

Link to comment
Delen op andere websites

Je bron is niet echt betrouwbaar, het is daarom ook af te raden om dit te downloaden. 10 januari is er een digitaal ondertekende ATI driver beschikbaar gewoon even wachten dus.

10 januari, was toch 10 december?

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

Mij beeld gaat elke keer "zweven" het lijkt net of ik op een boot ben en als tie niet heen en weer gaat "zoomt" tie weer elke keer in en uit.

Ik heb de laatste updates van vista geinstalleerd inclusief net framework 3.5 en directx 9 en nog geen enkele oplossing heeft hier voor een fix gezorgd.

spec:

AMD Athlon 64 X2 4450e 2,3 GHz

2GB ram

nVidia GeForce 8200 tot 896MB (256MB) onBoard

Windows Vista home

Ik neem aan dat me videokaart te zwak voor GTAIV is? maar ik kan nergens een "low profile" graka vinden van 512 of 1GB om die er extra in te prikken.

Link to comment
Delen op andere websites

Mij beeld gaat elke keer "zweven" het lijkt net of ik op een boot ben en als tie niet heen en weer gaat "zoomt" tie weer elke keer in en uit.

Ik heb de laatste updates van vista geinstalleerd inclusief net framework 3.5 en directx 9 en nog geen enkele oplossing heeft hier voor een fix gezorgd.

spec:

AMD Athlon 64 X2 4450e 2,3 GHz

2GB ram

nVidia GeForce 8200 tot 896MB (256MB) onBoard

Windows Vista home

Ik neem aan dat me videokaart te zwak voor GTAIV is? maar ik kan nergens een "low profile" graka vinden van 512 of 1GB om die er extra in te prikken.

Een legale versie aanschaffen. Die effecten zijn het gevolg van een anti-warez beveiliging.

Link to comment
Delen op andere websites

Mij beeld gaat elke keer "zweven" het lijkt net of ik op een boot ben en als tie niet heen en weer gaat "zoomt" tie weer elke keer in en uit.

Ik heb de laatste updates van vista geinstalleerd inclusief net framework 3.5 en directx 9 en nog geen enkele oplossing heeft hier voor een fix gezorgd.

spec:

AMD Athlon 64 X2 4450e 2,3 GHz

2GB ram

nVidia GeForce 8200 tot 896MB (256MB) onBoard

Windows Vista home

Ik neem aan dat me videokaart te zwak voor GTAIV is? maar ik kan nergens een "low profile" graka vinden van 512 of 1GB om die er extra in te prikken.

Een legale versie aanschaffen. Die effecten zijn het gevolg van een anti-warez beveiliging.

Ok ik heb indd een gekraakte versie gedownload omdat ik wist dat er vele problemen waren maar als een legale versie het probleem verhelpt dan koop ik gewoon een legale versie.

bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...