GTAFreak007 Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 MrKookie, Ik krijg binnekort 512 MB nVidia GeFore 9800 GT AMD Athlon X2 64 2.4 Ghz 3 GB RAM Zou dit wel voldoende zyn ? En als het aan Windows ligt zal ik het je melden Maar dat kan nog tijdje duren Gratzz Reageren
MrKooKie Geplaatst: 9 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Dat zou inderdaad een goed systeem zijn ja. Reageren
W1ckeD Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Je p.c is gewoon niet sterk genoeg. Jij hebt: nVidia GeForce 7600 GS 256 MB 512 MB RAM DDR2 AMD Ahtlon XP 1.61 Ghz Die videokaart is niet voldoende, let niet alleen op MB's maar ook op welke kaarten. Je RAM is al helemaal te weinig. En die CPU is echt heel erg oud, die upgrade wat je gaat krijgen moet het wel mee lukken, maar met deze setup kan je het vergeten. Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Dat dacht ik al Daarom dat ie waarschijnlijk niet wilt starten En myn videokaart snap ik genoeg MB maar te traag xD En heb veeeeeel te weinig RAM Noujah een maandje of 2 wachten denk ik Toch bedankt ! Gratzz Reageren
mister-justin Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 ik moet binnekort denk ik mijn processor updaten want ik denk dat het huidige het spel niet aan kan. Dus ik denk erover om een core to duo E8400 te kopen met een moederbord Is een E8400 geschikt hiervoor? Reageren
JelleBean Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Ik heb een probleem met de schaduwen in het spel... Ze zijn opgebouwd uit allemaal stipjes alsof de schaduw dus bestaat uit allemaal kleine pixeltjes die apart van elkaar staan. Ziet er echt heel raar uit, en lelijk. Ik heb een Ati kaart :HD 3870 Quad core precessor Q6600 dacht ik 4gb ram Wat zou ik hier aan kunnen doen. Want ik heb het internet beetje afgezocht maar heb niets gevonden over dit probleem. Groetjes Jelle Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Gewoon wachten op de update van ATi want deze kaarten hebben wat problemen om GTA IV te draaien Gratzz Reageren
Thijs1005 Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Gewoon wachten op de update van ATi want deze kaarten hebben wat problemenom GTA IV te draaien Gratzz Die is er al! http://how-2-do.blogspot.com/2008/12/downl...for-gta-iv.html Reageren
MrKooKie Geplaatst: 9 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2008 (bewerkt) Je bron is niet echt betrouwbaar, het is daarom ook af te raden om dit te downloaden. 10 december is er een digitaal ondertekende ATI driver beschikbaar gewoon even wachten dus. Bewerkt: 10 december 2008 door MrKooKie Reageren
JelleBean Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Dat klopt maar die lossen de problemen op voor andere dingen dan mijn probleem... Dit gaat over de schaduwen en ook trouwens de pixels van bomen als ik naar een boom kijk. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 9 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Dat klopt maar die lossen de problemen op voor andere dingen dan mijn probleem... Dit gaat over de schaduwen en ook trouwens de pixels van bomen als ik naar een boom kijk. Maar dan nog steeds is dit niet een officiele ATI patch. Als die er is garandeer ik je dat hij een minuut later hier te op het forum staat. Maar goed, je kunt het proberen met alle risico's van dien. Reageren
Thijs1005 Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Je bron is niet echt betrouwbaar, het is daarom ook af te raden om dit te downloaden. 10 januari is er een digitaal ondertekende ATI driver beschikbaar gewoon even wachten dus. 10 januari, was toch 10 december? Greetz Reageren
db2 Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 Mij beeld gaat elke keer "zweven" het lijkt net of ik op een boot ben en als tie niet heen en weer gaat "zoomt" tie weer elke keer in en uit. Ik heb de laatste updates van vista geinstalleerd inclusief net framework 3.5 en directx 9 en nog geen enkele oplossing heeft hier voor een fix gezorgd. spec: AMD Athlon 64 X2 4450e 2,3 GHz 2GB ram nVidia GeForce 8200 tot 896MB (256MB) onBoard Windows Vista home Ik neem aan dat me videokaart te zwak voor GTAIV is? maar ik kan nergens een "low profile" graka vinden van 512 of 1GB om die er extra in te prikken. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2008 Mij beeld gaat elke keer "zweven" het lijkt net of ik op een boot ben en als tie niet heen en weer gaat "zoomt" tie weer elke keer in en uit.Ik heb de laatste updates van vista geinstalleerd inclusief net framework 3.5 en directx 9 en nog geen enkele oplossing heeft hier voor een fix gezorgd. spec: AMD Athlon 64 X2 4450e 2,3 GHz 2GB ram nVidia GeForce 8200 tot 896MB (256MB) onBoard Windows Vista home Ik neem aan dat me videokaart te zwak voor GTAIV is? maar ik kan nergens een "low profile" graka vinden van 512 of 1GB om die er extra in te prikken. Een legale versie aanschaffen. Die effecten zijn het gevolg van een anti-warez beveiliging. Reageren
db2 Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 Mij beeld gaat elke keer "zweven" het lijkt net of ik op een boot ben en als tie niet heen en weer gaat "zoomt" tie weer elke keer in en uit.Ik heb de laatste updates van vista geinstalleerd inclusief net framework 3.5 en directx 9 en nog geen enkele oplossing heeft hier voor een fix gezorgd. spec: AMD Athlon 64 X2 4450e 2,3 GHz 2GB ram nVidia GeForce 8200 tot 896MB (256MB) onBoard Windows Vista home Ik neem aan dat me videokaart te zwak voor GTAIV is? maar ik kan nergens een "low profile" graka vinden van 512 of 1GB om die er extra in te prikken. Een legale versie aanschaffen. Die effecten zijn het gevolg van een anti-warez beveiliging. Ok ik heb indd een gekraakte versie gedownload omdat ik wist dat er vele problemen waren maar als een legale versie het probleem verhelpt dan koop ik gewoon een legale versie. bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.