Jump to content

GTA IV Prestatie verbetering en Troubleshooting (PC)


MrKooKie

Recommended Posts

  • Reacties 299
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MrKooKie

    51

  • wesley123

    33

  • Limbolander

    18

  • GTAFreak007

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb het topic nog eens doorgelopen en in elke advies over nieuwe hardware wordt ook duidelijk aangegeven wat wel en wat niet je prestaties verbetert. Ook is er meerdere keren aangegeven dat het om het aantal MHz gaat waarin geheugen draait en niet om het aantal GB's. Behalve een paar ontspoorde posts begrijp ik niet echt wat je bedoeld... :N

Ik heb het ook niet alleen over dit topic, maar de tal van anderen over het gehele forum

en tja een ''dikke'' grafische kaart maakt het spel speelbaar, maar of het vloeiend gaat ( lees 30+fps ) is een ander verhaal

Wil ik er voor mijn geval nog aan toevoegen dat veranderen van settings zo goed al geen effect heeft op de framerate, dit wijst eerder op een bug in de game dan een tekort van je PC .

ja er zijn ook barweinig aan opties waar je een beetje mee kunt rondkloten en @ maartenh, post gewoon al je systeemeisen voor de zekerheid wij kunnen dan niet ruiken, al denk je dat het goed is is het toch erg fijn om te weten voor een goed advies te geven

Link to comment
Delen op andere websites

dit is wat ik heb, volgens mij wel goed genoeg.

moederbord: intel 975x bad axe

chipset: intel i975x

processor: intel core 2 duo e6700 2666 mhz

geheugen: 2048 mb

videokaart: radeon x1900

bestuuringssysteem: windows xp professional service pack 3

of heb ik het mis, want ik kan dit probleem echt niet verhelpen heb nu zo'n beetje elke mogelijk probleem wel gehad maar dit lijkt een dood eind.

Link to comment
Delen op andere websites

dit is wat ik heb, volgens mij wel goed genoeg.

moederbord: intel 975x bad axe

chipset: intel i975x

processor: intel core 2 duo e6700 2666 mhz

geheugen: 2048 mb

videokaart: radeon x1900

bestuuringssysteem: windows xp professional service pack 3

of heb ik het mis, want ik kan dit probleem echt niet verhelpen heb nu zo'n beetje elke mogelijk probleem wel gehad maar dit lijkt een dood eind.

ziet er niet slecht uit

het kan misschien aan je videokaart liggen (cliché k weet het maar meestal is het zo) ook al ligt die binnen de minimum vereisten

ik vindt gewoon dat ze bij r* mensen op kosten jagen

Link to comment
Delen op andere websites

dit is wat ik heb, volgens mij wel goed genoeg.

moederbord: intel 975x bad axe

chipset: intel i975x

processor: intel core 2 duo e6700 2666 mhz

geheugen: 2048 mb

videokaart: radeon x1900

bestuuringssysteem: windows xp professional service pack 3

of heb ik het mis, want ik kan dit probleem echt niet verhelpen heb nu zo'n beetje elke mogelijk probleem wel gehad maar dit lijkt een dood eind.

ziet er niet slecht uit

het kan misschien aan je videokaart liggen (cliché k weet het maar meestal is het zo) ook al ligt die binnen de minimum vereisten

ik vindt gewoon dat ze bij r* mensen op kosten jagen

Hoezo? Dit heb je nu 1 maal met pc gaming... en met de console moet je na een aantal leuke jaren ook weer een andere kopen (bijvoorbeeld ps4 over pak hem beet bij 5 jaar?)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja.

Ik heb dit zelfde probleem ook al twee keer gehad. De ene keer lag het aan een modificatie (dus een bestand dat bewerkt was) en de tweede keer was de patch niet goed geïnstalleerd. Heb je toevallig mods gebruikt? De beste oplossing tegen dit probleem is GTA IV te herinstalleren.

Edit @ hieronder: Oh sorry, dan heb ik het verkeerd gelezen. :$

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Dronken effect dat niet weggaat

Dit probleem is simpel te verklaren en simpel op te lossen. De reden dat dit gebeurt is omdat je GTA IV illegaal van het net hebt geplukt. En om dit op te lossen spring je simpelweg op je fiets en schaf je een legale versie aan.

als de illegale versie alleen dit probleem heeft dan zou ik niet op de fiets gaan en een legale versie gaan halen, want dat is reinste geldverspilling. je kan volgens mij beter gaan downloaden

Link to comment
Delen op andere websites

Dronken effect dat niet weggaat

Dit probleem is simpel te verklaren en simpel op te lossen. De reden dat dit gebeurt is omdat je GTA IV illegaal van het net hebt geplukt. En om dit op te lossen spring je simpelweg op je fiets en schaf je een legale versie aan.

als de illegale versie alleen dit probleem heeft dan zou ik niet op de fiets gaan en een legale versie gaan halen, want dat is reinste geldverspilling. je kan volgens mij beter gaan downloaden

Ten eerste is dat illegaal, en ten tweede (en ik heb het zelf even getest) is het spel simpelweg onspeelbaar met die anti-warez beveiliging.

Link to comment
Delen op andere websites

Dronken effect dat niet weggaat

Dit probleem is simpel te verklaren en simpel op te lossen. De reden dat dit gebeurt is omdat je GTA IV illegaal van het net hebt geplukt. En om dit op te lossen spring je simpelweg op je fiets en schaf je een legale versie aan.

als de illegale versie alleen dit probleem heeft dan zou ik niet op de fiets gaan en een legale versie gaan halen, want dat is reinste geldverspilling. je kan volgens mij beter gaan downloaden

Ten eerste is dat illegaal, en ten tweede (en ik heb het zelf even getest) is het spel simpelweg onspeelbaar met die anti-warez beveiliging.

een spel zonder stad met alleen lantaarnpalen en autos wel dan???

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...