Hanneswasco Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Vele mensen hadden dit probleem al, download eerst eens de patch die Rockstar gereleased heeft enkele dagen geleden, en die je hier kan downloaden. En download en installeer de nieuwste drivers van je videokaart eens, dat kan je hier doen. Reageren
Limbolander Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Ik heb het topic nog eens doorgelopen en in elke advies over nieuwe hardware wordt ook duidelijk aangegeven wat wel en wat niet je prestaties verbetert. Ook is er meerdere keren aangegeven dat het om het aantal MHz gaat waarin geheugen draait en niet om het aantal GB's. Behalve een paar ontspoorde posts begrijp ik niet echt wat je bedoeld... Ik heb het ook niet alleen over dit topic, maar de tal van anderen over het gehele forum en tja een ''dikke'' grafische kaart maakt het spel speelbaar, maar of het vloeiend gaat ( lees 30+fps ) is een ander verhaal Wil ik er voor mijn geval nog aan toevoegen dat veranderen van settings zo goed al geen effect heeft op de framerate, dit wijst eerder op een bug in de game dan een tekort van je PC . ja er zijn ook barweinig aan opties waar je een beetje mee kunt rondkloten en @ maartenh, post gewoon al je systeemeisen voor de zekerheid wij kunnen dan niet ruiken, al denk je dat het goed is is het toch erg fijn om te weten voor een goed advies te geven Reageren
maartenh Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 dit is wat ik heb, volgens mij wel goed genoeg. moederbord: intel 975x bad axe chipset: intel i975x processor: intel core 2 duo e6700 2666 mhz geheugen: 2048 mb videokaart: radeon x1900 bestuuringssysteem: windows xp professional service pack 3 of heb ik het mis, want ik kan dit probleem echt niet verhelpen heb nu zo'n beetje elke mogelijk probleem wel gehad maar dit lijkt een dood eind. Reageren
nick_isnt_my_name Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 dit is wat ik heb, volgens mij wel goed genoeg.moederbord: intel 975x bad axe chipset: intel i975x processor: intel core 2 duo e6700 2666 mhz geheugen: 2048 mb videokaart: radeon x1900 bestuuringssysteem: windows xp professional service pack 3 of heb ik het mis, want ik kan dit probleem echt niet verhelpen heb nu zo'n beetje elke mogelijk probleem wel gehad maar dit lijkt een dood eind. ziet er niet slecht uit het kan misschien aan je videokaart liggen (cliché k weet het maar meestal is het zo) ook al ligt die binnen de minimum vereisten ik vindt gewoon dat ze bij r* mensen op kosten jagen Reageren
Biocount Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 dit is wat ik heb, volgens mij wel goed genoeg.moederbord: intel 975x bad axe chipset: intel i975x processor: intel core 2 duo e6700 2666 mhz geheugen: 2048 mb videokaart: radeon x1900 bestuuringssysteem: windows xp professional service pack 3 of heb ik het mis, want ik kan dit probleem echt niet verhelpen heb nu zo'n beetje elke mogelijk probleem wel gehad maar dit lijkt een dood eind. ziet er niet slecht uit het kan misschien aan je videokaart liggen (cliché k weet het maar meestal is het zo) ook al ligt die binnen de minimum vereisten ik vindt gewoon dat ze bij r* mensen op kosten jagen Hoezo? Dit heb je nu 1 maal met pc gaming... en met de console moet je na een aantal leuke jaren ook weer een andere kopen (bijvoorbeeld ps4 over pak hem beet bij 5 jaar?) Reageren
S_joerdd Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Als ik wil installeren, dan krijg ik een commandovenster en die gaat heel snel weer weg en dan krijg ik een melding dat het spel niet goed is geinstaleerd? Reageren
MrKooKie Geplaatst: 17 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Bedoel je zo een schermpje? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 (bewerkt) Ja. Ik heb dit zelfde probleem ook al twee keer gehad. De ene keer lag het aan een modificatie (dus een bestand dat bewerkt was) en de tweede keer was de patch niet goed geïnstalleerd. Heb je toevallig mods gebruikt? De beste oplossing tegen dit probleem is GTA IV te herinstalleren. Edit @ hieronder: Oh sorry, dan heb ik het verkeerd gelezen. :$ Bewerkt: 17 december 2008 door Hanneswasco Reageren
S_joerdd Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Ik heb GTA 4 niet eens geinstaleerd, hij geeft deze error als ik de instalatie start. Reageren
paultje94 Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Dronken effect dat niet weggaatDit probleem is simpel te verklaren en simpel op te lossen. De reden dat dit gebeurt is omdat je GTA IV illegaal van het net hebt geplukt. En om dit op te lossen spring je simpelweg op je fiets en schaf je een legale versie aan. als de illegale versie alleen dit probleem heeft dan zou ik niet op de fiets gaan en een legale versie gaan halen, want dat is reinste geldverspilling. je kan volgens mij beter gaan downloaden Reageren
MrKooKie Geplaatst: 17 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Dronken effect dat niet weggaatDit probleem is simpel te verklaren en simpel op te lossen. De reden dat dit gebeurt is omdat je GTA IV illegaal van het net hebt geplukt. En om dit op te lossen spring je simpelweg op je fiets en schaf je een legale versie aan. als de illegale versie alleen dit probleem heeft dan zou ik niet op de fiets gaan en een legale versie gaan halen, want dat is reinste geldverspilling. je kan volgens mij beter gaan downloaden Ten eerste is dat illegaal, en ten tweede (en ik heb het zelf even getest) is het spel simpelweg onspeelbaar met die anti-warez beveiliging. Reageren
paultje94 Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Dronken effect dat niet weggaatDit probleem is simpel te verklaren en simpel op te lossen. De reden dat dit gebeurt is omdat je GTA IV illegaal van het net hebt geplukt. En om dit op te lossen spring je simpelweg op je fiets en schaf je een legale versie aan. als de illegale versie alleen dit probleem heeft dan zou ik niet op de fiets gaan en een legale versie gaan halen, want dat is reinste geldverspilling. je kan volgens mij beter gaan downloaden Ten eerste is dat illegaal, en ten tweede (en ik heb het zelf even getest) is het spel simpelweg onspeelbaar met die anti-warez beveiliging. een spel zonder stad met alleen lantaarnpalen en autos wel dan??? Reageren
MrKooKie Geplaatst: 17 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Dat ligt niet aan de game die je gekocht hebt, dat ligt aan je PC. Reageren
lolz998 Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 ik heb zo'n code achter die GTAIV.exe gezet maar als ik hem dan opstart krijg ik een foutmelding dat ik hem niet kan opstarten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.