Toby_Andreas Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 (bewerkt) hoi ik heb nu saints row 2 gekocht maar de besturing van de heicopter en de boot doet het niet. elke keer als ik een racemissie ofzo start met helicopter of boot dan trekt hij naar links. echt geen idee waar het aan ligt want ik heb al echt alles geprobeert. ik heb hem op de playstation3 want mijn xbox is dood stom ding wie weet wat te doen? Toby_A Bewerkt: 12 april 2009 door Toby_Andreas Reageren
.Stan Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 Misschien ligt het aan je controller, heb je een officiele Sony Dualshock 3 controller? Reageren
Gijsso Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 Of een SixaxiS? Het gaat erom dat je een officiële hebt van Sony. Of kijk of je de Motion Control aan hebt. Ik weet niet of dat kan bij SR2 maar als dat zo is, dan kan het daar aan liggen. Reageren
Toby_Andreas Geplaatst: 12 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2009 nee ik heb een controller van logitec een neppe dus geen echte van de playstation. want ik heb hem van iemand gekregen maar zonder controler. ik krijg volgende week een controler van mijn vader maar kan ik tot dan geen saints row spelen? Reageren
Gijsso Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 nee ik heb een controller van logitec een neppe dus geen echte van de playstation. want ik heb hem van iemand gekregen maar zonder controler. ik krijg volgende week een controler van mijn vader maar kan ik tot dan geen saints row spelen? Het kan wel, als je maar geen vliegtuigen/boten bestuurd. Dit verklaard wel een hoop. Logitech is wel een goed merk, maar als het gaat om controllers dan moet je echt eentje van Sony hebben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.