little-willy Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2009 (bewerkt) Ik heb sinds kort GTA IV gekocht bij de Media Markt.. wat achteraf al dom was. nu blijkt dat het spel niet fully graphics aan kan. of niet aan wil kunnen. mijn systeemeisen zijn perfect voor het spel en worden ook aanbevolen bij can you run it. CPU Recommended: Intel Core 2 Quad 2.4GHz, AMD Phenom X3 2.1GHz You Have: 4 processors running - Intel® Core2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz PASS CPU Speed Recommended: 2.4 GHz You Have: 2.40 GHz PASS System RAM Recommended: 2.5 GB You Have: 3.0 GB PASS Operating System Recommended: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3 You Have: Microsoft Windows Vista Home Premium Edition, 32-bit (Build Service Pack 16001) PASS Video Card Recommended: 512MB NVIDIA 8600+ / 512MB ATI 3870+ You Have: NVIDIA GeForce 8600 GT () PASS Video Card Features - Minimum attributes of your Video Card Video RAM: Required - 512 MB , You have - 1.5 GB Video Card 3D Acceleration: Required - Yes , You have - Yes Video HW Transform & Lighting: Required - Yes , You have - Yes Vertex Shader Ver.: Required - 3.0 , You have - 4.0 Pixel Shader Ver.: Required - 3.0 , You have - 4.0 Video Card Driver Version (DirectX) Your driver version number is: 7.15.11.8084 FYI: Your video card driver version is provided for your information, but it is not part of this analysis. But proper video card driver versions are important to the proper operation of your product. Sound Card Recommended: Yes You Have: Luidsprekers (Realtek High Defi PASS Free Disk Space Recommended: 18 GB You Have: 293.0 GB PASS Help me aub. want media markt is niet zo makkelijk op het gebied van ruilen.. Bewerkt: 12 april 2009 door little-willy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2009 Gaat wel lukken op low denk ik, de videokaart is wat traagjes maar het moet kunnen lopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
little-willy Geplaatst: 12 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 april 2009 Gaat wel lukken op low denk ik, de videokaart is wat traagjes maar het moet kunnen lopen. maar ik kan dus niet de graphics trekken die je bv. ook op de playstation 3 ziet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2009 Gaat wel lukken op low denk ik, de videokaart is wat traagjes maar het moet kunnen lopen. maar ik kan dus niet de graphics trekken die je bv. ook op de playstation 3 ziet. Nee, dat kan niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_MasterNL Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2009 (bewerkt) Je kan hem in ieder geval op low, want je hebt precies dezelfde specs als mijn computer (daarmee bedoel ik eigenlijk alleen de CPU en de videokaart) Ik zie alleen wel een ding wat niet klopt: Video Card Features - Minimum attributes of your Video Card Video RAM: Required - 512 MB , You have - 1.5 GB. Dat moet waarschijnlijk zijn 256 MB. Anyway met die processor en die videokaart (als het 256 MB) trekt ie em makkelijk op low. Mvg, GTA_MasterNL Bewerkt: 12 april 2009 door GTA_MasterNL Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
little-willy Geplaatst: 12 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 april 2009 Je kan hem in ieder geval op low, want je hebt precies dezelfde specs als mijn computer (daarmee bedoel ik eigenlijk alleen de CPU en de videokaart) Ik zie alleen wel een ding wat niet klopt: Video Card Features - Minimum attributes of your Video Card Video RAM: Required - 512 MB , You have - 1.5 GB[/u]. Dat moet waarschijnlijk zijn 256 MB. Anyway met die processor en die videokaart (als het 256 MB) trekt ie em makkelijk op low. Mvg, GTA_MasterNL maar ik heb 1.5 gb. en die balk van full graphic staat maar op 256 mb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_MasterNL Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2009 Je kan hem in ieder geval op low, want je hebt precies dezelfde specs als mijn computer (daarmee bedoel ik eigenlijk alleen de CPU en de videokaart) Ik zie alleen wel een ding wat niet klopt: Video Card Features - Minimum attributes of your Video Card Video RAM: Required - 512 MB , You have - 1.5 GB[/u]. Dat moet waarschijnlijk zijn 256 MB. Anyway met die processor en die videokaart (als het 256 MB) trekt ie em makkelijk op low. Mvg, GTA_MasterNL maar ik heb 1.5 gb. en die balk van full graphic staat maar op 256 mb. tja, maar laat het nu maar net zo zijn, dat de GeForce 8600 GT niet word gemaakt met 1,5 GB. Ik had precies hetzelfde, bij mij gaf canyourunit en dxdiag aan dat ik 1,5 GB VideoRAM heb. Het bleek dus dat, dat niet klopte. Download anders een GPU-Z. Die laat zien hoeveel VideoRAM je hebt. Bij GPU-Z klopt het. >>>Download hier GPU-Z http://www.filehippo.com/download_gpuz/ <<<. Mvg, GTA_MasterNL Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
little-willy Geplaatst: 12 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 april 2009 Je kan hem in ieder geval op low, want je hebt precies dezelfde specs als mijn computer (daarmee bedoel ik eigenlijk alleen de CPU en de videokaart) Ik zie alleen wel een ding wat niet klopt: Video Card Features - Minimum attributes of your Video Card Video RAM: Required - 512 MB , You have - 1.5 GB[/u]. Dat moet waarschijnlijk zijn 256 MB. Anyway met die processor en die videokaart (als het 256 MB) trekt ie em makkelijk op low. Mvg, GTA_MasterNL maar ik heb 1.5 gb. en die balk van full graphic staat maar op 256 mb. tja, maar laat het nu maar net zo zijn, dat de GeForce 8600 GT niet word gemaakt met 1,5 GB. Ik had precies hetzelfde, bij mij gaf canyourunit en dxdiag aan dat ik 1,5 GB VideoRAM heb. Het bleek dus dat, dat niet klopte. Download anders een GPU-Z. Die laat zien hoeveel VideoRAM je hebt. Bij GPU-Z klopt het. >>>Download hier GPU-Z http://www.filehippo.com/download_gpuz/ <<<. Mvg, GTA_MasterNL oke. dankje. had ik toch beter paar honderd euro meer moeten neerleggen voor de PS3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2009 Een 8600 GT heeft volgens mij 512 MB geheugen. Met die specs die jij hebt moet je GTA IV toch zeker op low-medium kunnen spelen. Ik heb dezelfde processor en werkgeheugen, maar ik heb een betere videokaart (9800 GT) en ik kan op medium-high spelen. Maar de graphics die je ziet op de PS3 kan je op de PC alleen maar halen als je een monstercomputer hebt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
little-willy Geplaatst: 12 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 april 2009 in het begin staan al mijn graphics op low.. maar ik kan medium halen. dat zegt hij ook. maar dan verkleint het scherm naar de vorm van een A5. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CoolieJoolie Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2009 Nieuwste drivers, directx en spul downloaden. Zoveel mogelijk op Low en je draait het makkelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2009 in het begin staan al mijn graphics op low.. maar ik kan medium halen. dat zegt hij ook.maar dan verkleint het scherm naar de vorm van een A5. Dat maakt niet uit, maar met je beeldresolutie kan je hem wel weer groter zetten; het punt is dat je dan op low moet spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2009 Over die 1.5Gb video geheugen: dat heb je niet. Jouw videokaart heeft van zichzelf 256Mb of 512Mb (ik denk 256Mb) intern geheugen en hij maakt daar ook vooral gebruik van. Daarnaast ondersteund de videokaart ook het gebruik van je interne RAM geheugen als extra geheugen voor je videokaart. System Requirements Lab ziet dit gewoon als normaal video geheugen. Toch heb je maar heel weinig aan dit 'extra' geheugen, het geeft je nauwelijks extra performance. Toch zou jouw systeem GTA IV met gemak op low aan moeten kunnen, je videokaart is absoluut niet slecht (al is je videokaart geheugen niet over bemeten) en je processor en werkgeheugen zijn verder gewoon prima. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.