Jump to content

haperen


san andreas piloot

Recommended Posts

hey,

Ik heb gisteren gta 4 ijndelijk gekregen(na het een week geleden besteld te hebben)

Maar als ik speel dan is de gameplay gelijk bij gta san andreas met de slomere gameplay code.

Het hapert ook(daarmee bedoel ik dat soms het beeld een halve sec blijft hangen voor de volgende frame komt)

Ik heb gisteren patch 1 gedownload maar dat doet weinig af.

Het spel is wel speelbaar en ik blijf ook spelen omdat het zo een vet (en duur) spel is maar ik vroeg mij af of dit op te lossen is (zonder nieuwe hardware te moeten kopen) en of er ook anderen zijn met dit probleem.

Link to comment
Delen op andere websites

Alles is hoger behalve de processor:

Processor: AMD Turrion 64 x2 mobile technology TL-60 2.0 GHZ

ram:2 GB

harde:schijf 320 GB

videokaart:nvideo gforce 8400 GM

Ik draai op windows vista (wat een stuk prul is)

En dat is het zowat.

Ik heb alles op low staan en kan het messchien kwaat dat gta iv op mijn E schijf staat (mijn c schijf heebt maar 10 gb over)

Bewerkt: door san andreas piloot
Link to comment
Delen op andere websites

Dat het op je E schijf staat is volgens mij niet erg, maar je computer is gewoon te oud qua hardware voor GTA IV. Met die specs is het normaal dat je GTA IV maar op low kunt draaien met een verschrikkelijke framerate. Dus of je moet je hardware upgraden (snellere processor en betere videokaart, eventueel ook wat meer RAM geheugen) óf je blijft GTA IV spelen op slechte kwaliteit.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar mijn videokaart is toch goed?

EN even een vraag die GHZ wat drukt dat eigelijk uit?

De snelheid van je processor. In principe kan je het zo zien: hoe meer Ghz, hoe sneller de processor. Maar er zijn nog veel meer factoren die bepalen of een processor snel is. Een 2 Ghz Intel Core 2 Duo kan een stuk sneller zijn als een 2,4 Ghz AMD Ahtlon 64 X2.

Daarnaast denk ik absoluut niet dat je het met deze specs gaat halen, vanwege deze dingen:

-De processor is niet snel genoeg.

-De videokaart is ver onder de maat, ook omdat het een laptop model is.

-Je RAM geheugen is, zeker in combinatie met Vista, niet ruim bemeten.

Dit zorgt er gewoon voor dat GTA IV voor geen meter loopt, je laptop is gewoon erg 'underpowered'.

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je in een laptop ook een nieuwe processor laten zetten?

EDIT: Is een 8400 GS videokaart slechter dan een 7900 kaart??

Bewerkt: door san andreas piloot
Link to comment
Delen op andere websites

Kun je in een laptop ook een nieuwe processor laten zetten?

EDIT: Is een 8400 GS videokaart slechter dan een 7900 kaart??

Nee, dat kan niet.

Op de vraag of de 8400GS slechter is dan de 7900: Ja, dat is hij. De 7900 was zeg maar de Bentley onder de videokaarten toen hij uit kwam en is nog steeds wel goede kaart, terwijl de 8400GS meer een Toyota Yaris is, om het even in perspectief te zetten. En het feit dat het een laptop kaart is, betekend dat hij nog slechter is dan de normale.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Kun je in een laptop ook een nieuwe processor laten zetten?

EDIT: Is een 8400 GS videokaart slechter dan een 7900 kaart??

Nee, dat kan niet.

Op de vraag of de 8400GS slechter is dan de 7900: Ja, dat is hij. De 7900 was zeg maar de Bentley onder de videokaarten toen hij uit kwam en is nog steeds wel goede kaart, terwijl de 8400GS meer een Toyota Yaris is, om het even in perspectief te zetten. En het feit dat het een laptop kaart is, betekend dat hij nog slechter is dan de normale.

Oke dan.

(eigelijk ken ik niks van autos :puh: maar ik snap wat je wilt zeggen)

Dan zal ik het hier maar mee blijven doen zolang hij nog draait en daarna koop ik wel een andere laptop.

Ofwel mijn pa was van plan om een nieuwe pc te kopen de oude is van 2001 (ik heb het niet over mijn laptop :puh:)

dan kan ik daar messchien gta iv op instaleren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...