Jump to content

Computer loopt regelmatig vast


Visser23

Recommended Posts

@Hierboven: mijn buurman heeft hetzelfde probleem en die zegt dat het aan Vista ligt. Als jij zegt dat het daar niet aan ligt, zeg dan even waar het dan wel aan ligt. Met zo'n reactie kan ik natuurlijk helemaal niks.

maar wie zegt dat hij gelijk heeft ik zelf heb vista heb vroeger problemen gehad problemen opgelost en mijn computer is nu super snel als je problemen hebt betekent niet dat vista de boosdoener is

Link to comment
Delen op andere websites

nee maar het is een grote kans dat dat het juist wel is, vista staat bij een hoop mensen behoorlijk bekent om zijn vastlopers die zonder reden komen.

In vele gevallen loopt de pc vast als er gewoon niks gedaan word, waar wou je dat naar toe schuiven dan?

Op de pc van mijn moeder staat vrijwel niks, behalve ene paar spelletjes, maar toch loopt hij om de haverklap in vista aplicaties vast.

Link to comment
Delen op andere websites

als ik youw was zou ik effe van een virusscanner gebruik maken dat houdt in andere virusscanners uninstalllen en een laten staan ook zou ik effe apperaatbeheer checken kijken of een paar vraagtekens zijn en ten slotte ik denk niet dat het helpt maar ccleaner effe je register laten checken

Link to comment
Delen op andere websites

In plaats van meteen halsoverkop naar XP te gaan, kan je natuurlijk ook gewoon Vista proberen te herstellen of opnieuw installeren met behulp van de Vista-dvd. Het kan best zijn dat er tijdens de installatie fout is gegaan.

Zou je nog even kunnen zeggen welke versie je van Vista hebt en of je Service Pack 1 al hebt geïnstalleerd?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...