Donald F. Duck Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 Heeft iemand hulp voor de missie Hit from the Tong? Als ik voor de laatste keer Zhou wil raken met de RPG lukt het me niet omdat hij steeds links-rechts-links-rechts van die 'doos' op het gebouw schiet waardoor ik steeds geraakt word. Is er een tip waardoor ik hem sneller neer kan halen? Reageren
jordir Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 ik weet niet meer hoe hij gind maar. je kan grantaen gebruiken Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 12 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2009 (bewerkt) Dat is nu het probleem, Zhou's heli hangt in de lucht voor het gebouw. Ik gebruik een RPG, maar ik kan niet snel genoeg schieten en gelijk weer terug achter dat verhoogde ding op het gebouw. Edit: Na een tijdje wachten schoot Zhou al wat minder richting dat verhoogde ding, hij is nu R.I.P. Bewerkt: 13 april 2009 door Donald F. Duck Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.