Jump to content

[III] Photocontest vragen en reactie topic

Recommended Posts

• Reacties 91
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Galiorix

18

• Basssss

14

• FrankDangerz

13

• Bierbuikje

12

Geplaatst: (bewerkt)

Nice contest! :) Jammer genoeg zullen velen niet meedoen, Gta: 3 is niet zo populair bij de meeste. Ik doe zeker en vast mee! :)

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Ik doe ook mee,

Dit wordt dan me eerste contest ;)

heb er zin in :)

Geplaatst:

Galiorix, waarom ineens een GTA III Photo Contest? Een poging het III gedeelte nieuw leven in te blazen? Ik vind het in elk geval een erg leuk idee! Ik weet nog niet zeker of dat ik mee ga doen; ik zal er nog even over nadenken. Enig idee wanneer de inschrijving sluit toevallig? Of hangt dit af van het aantal leden?

Geplaatst:
Galiorix, waarom ineens een GTA III Photo Contest? Een poging het III gedeelte nieuw leven in te blazen? Ik vind het in elk geval een erg leuk idee! Ik weet nog niet zeker of dat ik mee ga doen; ik zal er nog even over nadenken. Enig idee wanneer de inschrijving sluit toevallig? Of hangt dit af van het aantal leden?

GTA III is nog altijd een van mijn favoriete spellen uit de reeks en ik vind het jammer dat er zo weinig gebeurt in dit forum. Daarnaast speelde het ook wel dat ik nog nooit een contest georganiseerd heb en mij dat toch wel leuk leek. Dus een tijdje geleden heb ik na zitten denken en dit is er uiteindelijk uit gekomen.

Er is niet echt een bepaalde periode dat je je in kan schrijven, als er gewoon genoeg mensen meedoen, sluiten de inschrijvingen, aangezien ik geen idee had of er wel genoeg animo voor zou zijn.

Leuk! Heb me gelijk ingeschreven, alleen één vraagje. Is CamHack wel toegestaan? :koffie:

Lijkt me hetzelfde als dat je het gaat modden. Niet dus (denk ik). :puh:

Bewerkt: door Bierbuikje
Geplaatst:
Leuk! Heb me gelijk ingeschreven, alleen één vraagje. Is CamHack wel toegestaan? :koffie:

Tijdens het bedenken van de hele contest had ik eigenlijk niet gedacht aan de camhack, vooral omdat er, voor zover ik weet, geen Camhack voor GTA III is. Heb je misschien een download link, bassss?

Geplaatst:

Ik had graag meegedaan, maar jammer genoeg is GTA III kapot. Veel succes met de contest.

Geplaatst:

Tijdens het bedenken van de hele contest had ik eigenlijk niet gedacht aan de camhack, vooral omdat er, voor zover ik weet, geen Camhack voor GTA III is. Heb je misschien een download link, bassss?

Ik dacht dat er wel een CamHack was voor GTAIII, blijkbaar niet. :7

Geplaatst:
Ik dacht dat er wel een CamHack was voor GTAIII, blijkbaar niet. :7

Is dat probleem ook weer opgelost. ^_^

Ik ga vanavond eens wat screens proberen te nemen.

Je doet dit toch gewoon met printscreen hé?

Ik doe dus mee ^_^

edit: ah dit werkt met thema's, wanneer gaan we van start?

Bewerkt: door bvrm
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...