MegaPilot Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 (bewerkt) Dat stomme HUD-ding heeft al vijfmaal m'n PC doen chrashen. Ik probeer nog eenmaal een printscreen te maken met dat ding, maar als het weer vastloopt neem je die screen maar aan, want voor ik dat HUD ding gebruikte, kon ik lekker veel screentjes maken. :S Edit: Het is me dan toch gelukt om een screen te maken... Bewerkt: 3 mei 2009 door MegaPilot
Galiorix Geplaatst: 3 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Dat stomme HUD-ding heeft al vijfmaal m'n PC doen chrashen. Ik probeer nog eenmaal een printscreen te maken met dat ding, maar als het weer vastloopt neem je die screen maar aan, want voor ik dat HUD ding gebruikte, kon ik lekker veel screentjes maken. :SEdit: Het is me dan toch gelukt om een screen te maken... Raar dat 'íe zoveel crashte, toen ik het programma op XP had, had ik helemaal geen problemen ermee.
Basssss Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Dat stomme HUD-ding heeft al vijfmaal m'n PC doen chrashen. Ik probeer nog eenmaal een printscreen te maken met dat ding, maar als het weer vastloopt neem je die screen maar aan, want voor ik dat HUD ding gebruikte, kon ik lekker veel screentjes maken. :SEdit: Het is me dan toch gelukt om een screen te maken... Raar dat 'íe zoveel crashte, toen ik het programma op XP had, had ik helemaal geen problemen ermee. Ik had ook geen crashes, alleen het feit dat ik pas na een half uur erachter kwam dat er ook nog een patch moest geïnstalleerd worden...
Flashingdemon666 Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Dat stomme HUD-ding heeft al vijfmaal m'n PC doen chrashen. Ik probeer nog eenmaal een printscreen te maken met dat ding, maar als het weer vastloopt neem je die screen maar aan, want voor ik dat HUD ding gebruikte, kon ik lekker veel screentjes maken. :SEdit: Het is me dan toch gelukt om een screen te maken... Raar dat 'íe zoveel crashte, toen ik het programma op XP had, had ik helemaal geen problemen ermee. Ik had ook geen crashes, alleen het feit dat ik pas na een half uur erachter kwam dat er ook nog een patch moest geïnstalleerd worden... Lol. Ik ben btw mijn screen al lang ingestuurt. Hoe lang duurt het eigenlijk nog tot de eerste stemronde?
Basssss Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Hoe lang duurt het eigenlijk nog tot de eerste stemronde? Dat wil ik ook wel weten, ja.
FrankDangerz Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Nou nou, nu ik de screens van de anderen heb gezien denk ik niet dat ik echt veel kans heb. Maar je weet maar nooit Hoop dat er veel stemmen komen. Dat maakt het altijd leuk
K.O. Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Echt waarom heb ik er niet aan gedacht om Claude's rug even weg te werken? Nou ja mijn foto was dan ook nogal haastig gemaakt. Met name die van Bierbuikje en bvrm vind ik heel mooi geworden! Het valt me trouwens wel op dat veel mensen GTA3 in een wel erg lage resolutie spelen zeg.
FrankDangerz Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Geplaatst: 7 mei 2009 ik neem de volgende keer wat meer tijd. Jammer dat ik het niet op mijn eigen Pc kon doen omdat mijn videokaart nog niet werkt. Daarom maar met lage resolutie op mijn ma's Labtob Ik zou graag de volgende ronde weer mee doen maar dat zit er niet meer in veel suc6 allemaal
Bierbuikje Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Geplaatst: 7 mei 2009 Echt waarom heb ik er niet aan gedacht om Claude's rug even weg te werken? Nou ja mijn foto was dan ook nogal haastig gemaakt. Met name die van Bierbuikje en bvrm vind ik heel mooi geworden! Het valt me trouwens wel op dat veel mensen GTA3 in een wel erg lage resolutie spelen zeg. Ik speel alle GTA's op low, want dan loopt hij wat sneller.
Galiorix Geplaatst: 8 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Ik speel alle GTA's op low, want dan loopt hij wat sneller. Dan heb je echt een langzame computer.
Bierbuikje Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Ik speel alle GTA's op low, want dan loopt hij wat sneller. Dan heb je echt een langzame computer. Windows XP uit 2002 geloof ik. Ook niet vreemd dat hij langzaam is na 7 jaar.
MegaPilot Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Lol, je besturingssysteem maakt geen zak uit hoor, je hebt superpc's met XP hoor...
Recommended Posts