bvrm Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Ik speel op de hoogste kwaliteit hoor, en dat loopt perfect. Ik heb mn screen gemaakt door met mn auto op ophaalbrug te staan, wachten tot ie omhoog gaat en dan snel naar het randje rijden en een screen nemen
K.O. Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 De 'hoogste kwaliteit' van GTA III stelt dan ook nog steeds niet zoveel voor. Plaats3: K.O.Volgens mij ging dit de beste zijn, als claude er niet had op gestaan. Ik weet natuurlijk niet of die plaats te bereiken was met een auto (dak ofzo?) maar waarschijnlijk wel. Bovenop de monorail in dit geval. Daar kun je inderdaad best met een auto komen.Hebben jullie allemaal de screens vanuit een auto gemaakt dan? Of zijn er nog meer manieren waarop je ervoor kunt zorgen dat Claude niet in beeld is? Wel irritant overigens dat er niet gewoon een camera in III beschikbaar is, zoals in SA...
Flying Dutchman Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 De 'hoogste kwaliteit' van GTA III stelt dan ook nog steeds niet zoveel voor. Plaats3: K.O.Volgens mij ging dit de beste zijn, als claude er niet had op gestaan. Ik weet natuurlijk niet of die plaats te bereiken was met een auto (dak ofzo?) maar waarschijnlijk wel. Bovenop de monorail in dit geval. Daar kun je inderdaad best met een auto komen.Hebben jullie allemaal de screens vanuit een auto gemaakt dan? Of zijn er nog meer manieren waarop je ervoor kunt zorgen dat Claude niet in beeld is? Wel irritant overigens dat er niet gewoon een camera in III beschikbaar is, zoals in SA... Als je een beetje kunt Dodo'en kun je natuurlijk ook het perspectief vanaf de neus kiezen (zoals in een auto), maar met een Dodo kun je dan vanuit veel spectaculairdere perspectieven fotograferen.
Flashingdemon666 Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 (bewerkt) Ik speel alle GTA's op low, want dan loopt hij wat sneller. Dan heb je echt een langzame computer. Ik speel GTA op een Pentium III @ 800mhz met een ATI 9200SE videokaart die het niet eens doet. Hebben jullie allemaal de screens vanuit een auto gemaakt dan? Of zijn er nog meer manieren waarop je ervoor kunt zorgen dat Claude niet in beeld is? Met die no-HUD patch heb je ook automatisch geen aim-dot (dat cirkeltje met dat stipje er in) meer als je door bv een machinegeweer kijkt. Bewerkt: 9 mei 2009 door Flashingdemon666
MegaPilot Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 Ik heb ook niet bijster veel stemmen, ik dacht dat de brug bij maanlicht mooi was, verkeerd gedacht...
Basssss Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 Ik heb ook niet bijster veel stemmen, ik dacht dat de brug bij maanlicht mooi was, verkeerd gedacht... Ik had ook meer stemmen verwacht voor mijn levendige foto van het gemeentehuis... (Het is toch het gemeentehuis...?)
Bierbuikje Geplaatst: 15 mei 2009 Rapport Geplaatst: 15 mei 2009 Wanneer kunnen we het nieuwe thema verwachten? Ik popel.
Galiorix Geplaatst: 17 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Wegens drukte privé kan het nog wel even duren want ik kom maar moeilijk aan andere dingen toe dan school en wat belangrijke privé dingen. Dus heb gedult, ik zal proberen zo snel mogelijk een ander thema te posten en alles van de vorige stemronde afhandelen.
MegaPilot Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 (bewerkt) Ik ben zóó slecht... Bewerkt: 22 mei 2009 door MegaPilot
K.O. Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 Ja inderdaad; wat is de inleverdatum??? Ik denk namelijk niet dat ik bijzonder veel tijd heb de komende dagen dus dat moet ik wel ff weten. Ik dacht trouwens dat de meeste contests hier gewoon punten gaven per ronde. Daarmee bedoel ik dat bijvoorbeeld degene met de meeste stemmen 5 ptn krijgt, die daarna 4, etc. En dus niet dat één iemand gelijk al 17 punten heeft en de daarop volgende 'slechts' 9. Ik ben namelijk bang dat iedereen na een paar rondes al zo ver uit elkaar ligt dat inhalen amper meer mogelijk wordt. Niets tegen jouw foto trouwens hoor Bierbuikje, die was echt hartstikke goed! Met mijn 4 puntjes ben ik ook nog best wel tevreden eigenlijk.
Bierbuikje Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 Ik vind het wel best zo. Maar ik denk dat de manier van KO toch iets eerlijker is.
MegaPilot Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 Ik heb weinig tijd de komende week, en de momentele uitslag is niet echt een oppepper..
Galiorix Geplaatst: 28 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 (bewerkt) Inleverdatum is...? O, vergeten er neer te zetten in de haast (ik heb het ietwat druk). Anyway, je krijgt net als de vorige ronde 2 weken. Succes! Ja inderdaad; wat is de inleverdatum??? Ik denk namelijk niet dat ik bijzonder veel tijd heb de komende dagen dus dat moet ik wel ff weten. Ik dacht trouwens dat de meeste contests hier gewoon punten gaven per ronde. Daarmee bedoel ik dat bijvoorbeeld degene met de meeste stemmen 5 ptn krijgt, die daarna 4, etc. En dus niet dat één iemand gelijk al 17 punten heeft en de daarop volgende 'slechts' 9. Ik ben namelijk bang dat iedereen na een paar rondes al zo ver uit elkaar ligt dat inhalen amper meer mogelijk wordt. Niets tegen jouw foto trouwens hoor Bierbuikje, die was echt hartstikke goed! Met mijn 4 puntjes ben ik ook nog best wel tevreden eigenlijk. Als iedereen daar mee akkoord gaat, wil ik het punten systeem best aanpassen. Ik heb het over genomen van de Photocontest voor GTA IV, vandaar. Bewerkt: 28 mei 2009 door Galiorix
Recommended Posts