Jump to content

[III] Photocontest vragen en reactie topic

Recommended Posts

• Reacties 91
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Galiorix

18

• Basssss

14

• FrankDangerz

13

• Bierbuikje

12

Geplaatst:

Voor mij doet het puntensysteem er niet echt toe :puh:

Ik speel mee omdat ik gtaIII gewoon leuk vind.

In elk geval een leuk thema nu, de moeilijkheid om nu een mooie screen te maken ligt in elk geval zeer hoog :puh:

Geplaatst:

Ik vind dat andere punten systeem niks. Zowel de IV contest, als de VC contest, als de game screen contest hadden dit systeem en toen werkte dat ook gewoon heel goed. Bovendien heb je dan minder kans om op een gelijke score te eindigen.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik schrijf me hierbij uit voor deze photocontest, de laatste tijd heb ik hier echt geen tijd meer voor aangezien school me nogal opslorpt. Desondanks hoop ik dat deze contest een succes wordt. Galiorix, het spijt me, maar ik heb geen andere keuze.

Groetjes,

MP.

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Hmm, 25 mei + 2 weken = 8 juni, right? Dan heb ik weer precies één dag de tijd om een screen te maken en in te sturen... :7 Alle andere dagen heb ik het gewoon te druk gehad om een half uurtje hier voor uit te trekken. Maar goed, ik hoop maandag mijn screen te kunnen sturen! :engel:

Laat dat puntensysteem maar zitten dan, als Flashingdemon666 het er niet mee eens is. Ik wist eigenlijk niet dat de VC en IV photocontests dit systeem gebruikten. Gelijke stand lijkt me echter niet echt een belangrijk bezwaar. Da's een kwestie van een finale ronde beginnen zonder vaststaand thema en daar zal vanzelf één winnaar uit blijken.

MegaPilot, jammer dat je niet meer meedoet! Tijd heb ik ook maar amper (al komt het bij mij juist doordat ik geen school meer heb en dus betere dingen te doen heb) maar een klein gaatje vinden is toch wel te doen? Nou ja je moet het zelf weten natuurlijk. Toch jammer dat je er mee stopt.

Geplaatst:

Kan de datum een weekje opgeschoven worden? Ik heb en had namelijk niet veel tijd op dit moment en afgelopen twee weken... :engel:

Geplaatst:

Ik kan in principe nog wel een weekje wachten, maar ook niet meer dan dat. Je hebt geluk dat ik het ook stervens druk heb met school... ^_^

@Megapilot: jammer dat je niet meer mee doet :N. Toch bedankt voor je bijdrage.

Geplaatst:
@Megapilot: jammer dat je niet meer mee doet :N . Toch bedankt voor je bijdrage.

Beklaag je bij de man die exemans uitvond...:-(

Geplaatst:

Ik had 2 goede screens, beide op dezelfde plaats en op dezelfde manier genomen, maar toch een heel ander resultaat. De ene had wat meer sfeer, maar de ander zag er spectaculairder uit. Dus koos ik voor de laatste.

:D

Geplaatst:

Galiorix, het spijt me echt voor je contest, maar ook ik wil me graag uit laten schrijven. De reden daarvoor kan gezien worden als tijdgebrek of als het stellen van andere prioriteiten. In elk geval heb ik betere dingen om mijn tijd aan te besteden en daarom denk ik niet dat ik nog screens in ga leveren. Bij deze stop ik er dus mee.

Toch nog veel succes met de contest iedereen! En mogen jullie het in elk geval allemaal tot het einde volhouden, want anders blijft er wel erg weinig competitie over.

Geplaatst:

Ik meld me ook af. Ik had de laatste screen al niet eens meer ingestuurt. De rede dat ik niet meer mee doe is omdat mijn pc nogal aan het trippen is. Hij gaat standaart na een paar minuten uit. En op de pc van mijn ouders (waar ik nu op typ en ook internet op aangesloten staat) mag ik niks installeren. Ik kan nog 127856276541324 boot disc's gaan proberen maar het is nutteloos aangezien ik van de zomer toch een nieuwe ga kopen.

Geplaatst:

Ik schrijf me niet uit, maar wil wel graag nogmaals verlenging van tijd. Het is erg moeilijk om tijd te vinden in deze periode. :(

Geplaatst:
Ik schrijf me niet uit, maar wil wel graag nogmaals verlenging van tijd. Het is erg moeilijk om tijd te vinden in deze periode. :(

Ik zal voor deze keer nog eens verlenging geven, maar ik ben er allesbehalve blij mee dat er zoveel mensen er mee stoppen. Ik vind het gewoon echt super jammer, helaas sta ik machteloos.

Geplaatst:
Komt de stemronde morgen?

Ik weet niet of het veel zin heeft als ik maar 2 screens ontvangen heb.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...