Jump to content

GTA IV reageert niet meer


bartpower

Recommended Posts

hoi, ik heb sinds 2 minuten GTA IV op mijn pc staan, heeeeel erg gaaf, te vet ! :tu:

maaaaarrrr:

toen ik hem voor de 2e keer op wou starten, toen ging alles normaal, en toen drukte ik op start, en toen begon hij met laden ...

en laden ...

en nog langer ..

en toen liep hij dus helemaal vast

toen probeerde ik het nog een keer, PRECIES HETZELFDE !!!! :N

dus, hoe kan dat komen ?

suggesties?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • bartpower

    20

  • TaartJJ~!

    13

  • .Senne

    9

  • wesley123

    6

Suggesties:

1. Post je systeem specs eens.

2. Start je computer eventueel opnieuw op

3. Patch het spel

Je kan dit in een willekeurige volgorde uitvoeren, al is het wel handig als je in ieder geval 1 even snel doet.

Link to comment
Delen op andere websites

eh...

systeem:

Asus EN7300GT

Windows XP service pack 3

250 GB HD

maar hij draait ook Far Cry 2 en toen ik dit spel deed, deed ie het ook goed ...

en meer weet ik niet omdat het een samengestelde pc is.

en ik heb pc al opnieuw opgesart

misschien zou dat patchen werken .... ik eb alleen geen idee van wat het is xD sorry voor mijn domheid ;)

--

ben nu patch 1.0.3.0 aan het downloaden (54.7 mb)

ik ga er van uit dat het een sorrt van setup is die je moet runnen ...

ben benieuwd ....

PRETTIG PASEN IEDEREEN :schater:

xD en alvast bedankt voor de hulp ;)

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd, gelieve in het vervolg de Bewerk-knop te gebruiken. ;)<<<

--

ja hoor, wat denk je, patch geinstalleerd: GTA IV Fatal Error: please re-install the game.

dus dat ben ik nu aam het doen ;)

misschien dat het laden niet lukte doordat ik cheats had gebruikt....

je weet wel, van die cijfers intypen op je telefoon ....

hoe dan ook: ik ga hem helemaal opnieuw installeren, nieuw account maken, en dan zonder cheats proberen te spelen ...

nog tips ?

oh P.S hanneswasco: sorry, zal ik in het vervolg doen, ben nog maar een klein zielig noobje dat hier net nieuw is xD

>>> Door Hanneswasco: Tripplepost nu ook samengevoegd, het is niet erg, maar let er in het vervolg even op. ;)<<<

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Je videokaart is veel te slap voor een spel als GTA IV. Het zit ver onder de minimale systeemeisen van GTA IV en het is dus logisch dat je GTA IV niet zal kunnen spelen. Dat het één keer heeft gewerkt is vreemd, maar je zal dus zeker je videokaart moeten vervangen, en waarschijnlijk ook nog je processor en je werkgeheugen, maar aangezien je die niet gegeven hebt kan ik dat niet met zekerheid zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

dat slaat dus echt nergens op, weet je

omdat hij namelijk ook Far Cry 2, Call of Duty 4 en allemaal van dat soort spellen runt, die net zulke zware of zelfs nog zwaardere systeemeisen stelt.

ik ga waarschijnlijk ook even een andere kaart kopen, maar hij moet gta 4 gewoon kunnen spelen.

ook omdat hij het net wel gewoon deed, en mocht hij het niet trekken, geeft ie altijd een waarschuwing voordat het spel start.

hij zou het in theorie dus geoon moeten doen.

zometeen als hij klaar is met installeren zal ik even kijken of hij het doet.

Link to comment
Delen op andere websites

hoe verklaar je dan dat hij het wel 1 keer deed ???

als je logisch nadenkt zou het best wel eens kunnen, het is logisch dat hij vastloopt als hij het niet (meer) aankan.

dus ik denk dat dit de oplossing is ?! ...

ik ga maar eens een keer bij www.alternate.nl een andere videokaart,voeding, en processor kopen ;)

Bewerkt: door bartpower
Link to comment
Delen op andere websites

tuurlijk joh, ga dan maar lekker gta4 spelen met je kaart die ver onder het minimum zit als je ons niet wilt geloven.

Het word wss een hele nieuwe upgrade aangezien die videokaart hopeloos is veroudert.

Gebruik ff een tool zoals flitskikkers info tool, da kunnen wij kijken of de rest van je pc het ook wel aankan.

Link to comment
Delen op andere websites

ja eh halohoo

ik zeg toch dat ik hem pas ga spelen als ik een andere

grafische kaart

voeding

processor

moederbord

heb .... !

om nou mijn harden schijf te gaan vervangen heeft toch geen zin joh ! xD

en ik ga helemaal niks gebruiken om jou te bewijzen of "de rest" het allemaal wel aankan, want "die rest" is dan alleen nog maar een harde schijf die nog niet vervangen is.

ik heb allang zitten zoeken, daar heb ik jou niet voor nodig, wesley.

ik ga een paar nieuwe dingen kopen die noodzakelijk zijn om goed te gamen, want Flight Simulator X loopt ook steeds vast :(

allemaal bedankt voor jullie hulp ! :)

Link to comment
Delen op andere websites

ga nou niet boos zitten worden op mij omdat je zelf maar blijft drammen dat hij het wel aankan.

dna kan jij wle gaan upgraden maar wie zegt dat alles nodig is? Je geeft straks bakken met geld uitt erwijl dat mss niet eens nodig is, maarja als je gene hulp wilt hebben kun je het lekker zelf uitzoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij heeft dezelfde videokaart als ik nu (errug verouderd :7 ) dus ik gok dat hij ook ongeveer dezelfde processor heeft: Intel core 2 duo @ 2.20 ghz fzo, waar je tegenwoordig ook al niet ver meer mee komt. Dat heeft niet veel voeding nodig (420 watt fzo), en als hij een nieuwe processor en graka wil zal hij dan die drie dingen al moeten updaten. Moederbord kan ook, maar is misschien niet noodzakelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

nee, ik zit niet te drammen.

ik heb idd een paar keer gezegd dat ie eht wel aankon, maar sinds andere spellen ook raar gaan lopen, moet ik idd wel ff upgraden.

en dat doe ik heus niet alleen maar voor zo'n spelletje als gta, maar ook voor andere natuurlijk !

en het lijkt me wel duidelijk dat je, als je gaat upgraden, sowieso een nieuwe voeding,videokaart, en processor erbij doet.

als je het doet, doe het dan goed :roll:

en ik ga upgraDEN, Omdat al mijn dignen die ik in mijn pc heb zitten, VER onder aan de lijst staan, en spellen niet meer goed runnen.

DAT is de reden, en als ie dan geupgrade is, hoop ik dat GTA het ook doet.

Goed zo?

of zit ik nog steeds te drammen en te zeuren ?

Link to comment
Delen op andere websites

De jongens hierboven wilden enkel hun hulp aanbieden bij het uitkiezen van de hardware (prijs/kwaliteit verhouding enzo), en te kijken of het allemaal compatible is. Maar als je dat allemaal zelf weet, is er geen probleem. :)

Link to comment
Delen op andere websites

ja, ik weet het niet zelf, maar ik hoef ook niet meer geholpen te worden door hun, dat hoeft al niet meer !

ik heb al nagevraagd op een beter forum

<sorry hoor maar hier word ik zo moe van ...>

Bewerkt: door bartpower
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...