Jump to content

GTA IV reageert niet meer


bartpower

Recommended Posts

ja, ik weet het niet zelf, maar ik hoef ook niet meer geholpen te worden door hun, dat hoeft al niet meer !

ik heb al nagevraagd op een beter forum

<sorry hoor maar hier word ik zo moe van ...>

Yo Bartpower, ik zal zeggen: koop een nieuwe videokaart en een nieuwe cpu en je kan erweer tegenaan, al dit gezanik (sry jongens, dat vind ik dit egt! 20 posts van allemaal mensen die alleen maar hetzelfde zeggen, alleen in net iets andere woorden) is nergens voor nodig!

Gr33tz

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • bartpower

    20

  • TaartJJ~!

    13

  • .Senne

    9

  • wesley123

    6

bedant, eindelijk iemand waarmee ik kan praten

ik ga jou raad inderdaad maar eens opvolgen, denk ik, jij luistert tenminste en staat open voor een ander idee dan dat iedereen zegt ;)

TOPPIE !

BEDANKT

Link to comment
Delen op andere websites

bedant, eindelijk iemand waarmee ik kan praten

ik ga jou raad inderdaad maar eens opvolgen, denk ik, jij luistert tenminste en staat open voor een ander idee dan dat iedereen zegt ;)

TOPPIE !

BEDANKT

geen probleem man, suc6 ermee zou ik zeggen, laat ff weten of het gelukt is ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ja, ik weet het niet zelf, maar ik hoef ook niet meer geholpen te worden door hun, dat hoeft al niet meer !

ik heb al nagevraagd op een beter forum

<sorry hoor maar hier word ik zo moe van ...>

Yo Bartpower, ik zal zeggen: koop een nieuwe videokaart en een nieuwe cpu en je kan erweer tegenaan, al dit gezanik (sry jongens, dat vind ik dit egt! 20 posts van allemaal mensen die alleen maar hetzelfde zeggen, alleen in net iets andere woorden) is nergens voor nodig!

Gr33tz

En dan?

Ik kan ook een "nieuwe" videokaart en een CPU kopen die GTA IV niet eens kunnen trekken, op die fiets kom je er natuurlijk nooit.

En met een nieuwe CPU en videokaart kom je er niet, je moet ook een nieuw moederbord hebben, waarschijnlijk nieuw geheugen, en een nieuwe voeding =D

Bewerkt: door TaartJJ~!
Link to comment
Delen op andere websites

Hij heeft dezelfde videokaart als ik nu (errug verouderd :7 ) dus ik gok dat hij ook ongeveer dezelfde processor heeft: Intel core 2 duo @ 2.20 ghz fzo, waar je tegenwoordig ook al niet ver meer mee komt. Dat heeft niet veel voeding nodig (420 watt fzo), en als hij een nieuwe processor en graka wil zal hij dan die drie dingen al moeten updaten. Moederbord kan ook, maar is misschien niet noodzakelijk.

Inderdaad: zie m'n post. Ik zeg Dat je een videokaart en CPU moet kopen, en als het nodig is (wrs wel) ook een nieuwe voeding. Dus Kronolith, jij bent de 21ste die alles herhaalt.

Link to comment
Delen op andere websites

nou, ik zal je fff vertellen, wijsneus

dat je niet goed leest wat ik typ.

ga nou maar eens kijken wat ik een paar posts geleden heb getypt, dan kun je weer meepraten

dit typte ik:

dan ga ik dus een nieuwe voeding, processor, en grafische kaart kopen, die het zeker wel kunnen trekken.

en dan misschien nog een nieuw moederbord met geheugen.

maar die laatste 2 zijn niet nodig, zag ik al.

wel die eerste 3 dingen, want die zijn hopeloss veroudert.

en ik ben geen mongool, en ik kan zelf ook wel nadenken over welke gaka,cpu en voeding er nodig zijn om gta te runnen

nou, kronolith. de links die je me hebt gestuurd zijn echt te vet, en ik zal ze zeker bestellen !

bedankt !

oh jongens, nog 1 ding: hij zit me niet af te zeiken, maar hij helpt me nog ook ;)

nou, doeiiii ga maar weer lekker door chagerijnen op dit ballenforum ;)

ga een ander maar afzeiken xD

gr33tz ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ben jij voor een kerel hee :7

Deze jongens, TaartJJ, Wesly,Senneken en meer, weten echt veel van PC's af man. Ze komen snel in jou topic, (wss? :puh:) niet voor een hogere postcount, maar om JOU te HELPEN! Jongejonge, als je nu eens niet zo eigenwijs doet, en gewoon rustig luistert naar deze kerels, kom je zeker verder!

Als ik jou was zou k ff afkoelen, en gewoon luisteren kerel...

Bewerkt: door nick_kerkwijk
Link to comment
Delen op andere websites

Luister eens godverdomme.

Jou pc kan GEEN gta iv aan, dat je pc hem de eerste keer opgestart heeft is al een wonder.

Als je geen hulp nodig hebt, ga het dan ook niet vragen, ga zelf op zoek.

Het zou me zelfs niet verbazen dat je nog AGP hebt met je kaart.

Ga hun niet uitmaken voor wijsneus, JIJ bent de wijsneus, de stijfkop, en de droloor.

Je pc kan het niet aan, KLAAR.

Als je nog hulp nodigt heb, zeg je het maar, zolang, krijg je het van mij iig niet, en denk dat de rest je ook niet meer zal helpen of het niet lang meer duurt.

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

En nu is het gedaan met de ruzie. Bartpower, alle leden in dit topic proberen je gewoon hulp te geven omdat GTA IV een heel zwaar spel is en zelfs een PC die de aanbevolen systeemeisen heeft GTA IV nog niet zo deftig kan spelen. Zij willen je dus tips geven wat je het best kan kopen, maar jij luistert er niet eens naar.

Link to comment
Delen op andere websites

begrijp ik, ik ben geen ruziezoeker, kan er alleen slecht tegen dat mensen 20 keer hetzelfde roepen ;)

maja, al hadden ze mijn berichten gelezen (zonder degene met die stomme discussie erin) hadden ze gelezen dat ik inderdaad hun raad, en ook die van kronolith opvolg,

maar kronolith heeft ook nog een oplssing, hij stuurt namelijk goede links met daarin goede producten die GTA makkelijk kunnen trekken.

hij zit me niet af te zeiken dat ik zo eigenwijs doe, maar geeft oplossingen, ipv me alleen maar eigenwijzer te maken xD

want, dat weten jullie niet, maar dat boze gedoe is maar schijn, ik lig echt dubbel van deze nutteloze discussie en dat boze gedoe

BEDANKT ALLEMAAL !

oh, nog ff een bewerkingetje: niet zo schelden he, computeren is voor de ontspanning

Bewerkt: door bartpower
Link to comment
Delen op andere websites

begrijp ik, ik ben geen ruziezoeker, kan er alleen slecht tegen dat mensen 20 keer hetzelfde roepen ;)

maja, al hadden ze mijn berichten gelezen (zonder degene met die stomme discussie erin) hadden ze gelezen dat ik inderdaad hun raad, en ook die van kronolith opvolg,

maar kronolith heeft ook nog een oplssing, hij stuurt namelijk goede links met daarin goede producten die GTA makkelijk kunnen trekken.

hij zit me niet af te zeiken dat ik zo eigenwijs doe, maar geeft oplossingen, ipv me alleen maar eigenwijzer te maken xD

Je bedoelt je dubbelaccount? =D

Nouja veel succes met je upgrade.

Link to comment
Delen op andere websites

Lees dit enkel als je nog hulp wil:

[stay friendly modus]

Dat is 't hem net. We willen je helpen onderdelen kiezen die passen op je moederbord, of die binnen je budget passen. Daarvoor hebben we natuurlijk eerst je system specs nodig, waarnaar galiorix in de éérste reactie al vraagt. Dat wijst er dus op dat we je willen helpen. maar jij somt slechts drie dingen op waar we dan niet echt veel mee zijn.

Suggesties:

1. Post je systeem specs eens.

2. Start je computer eventueel opnieuw op

3. Patch het spel

Je kan dit in een willekeurige volgorde uitvoeren, al is het wel handig als je in ieder geval 1 even snel doet.

Een paar posts later zeg je al dat je onze hulp niet nodig hebt, want dat je zelf al gaat kijken.

ja eh halohoo

ik zeg toch dat ik hem pas ga spelen als ik een andere

grafische kaart

voeding

processor

moederbord

heb .... !

om nou mijn harden schijf te gaan vervangen heeft toch geen zin joh ! xD

en ik ga helemaal niks gebruiken om jou te bewijzen of "de rest" het allemaal wel aankan, want "die rest" is dan alleen nog maar een harde schijf die nog niet vervangen is.

ik heb allang zitten zoeken, daar heb ik jou niet voor nodig, wesley.

ik ga een paar nieuwe dingen kopen die noodzakelijk zijn om goed te gamen, want Flight Simulator X loopt ook steeds vast :(

allemaal bedankt voor jullie hulp ! :)

Dus: als je nog hulp wil met de hardware, wil je dan je systeem specs eens posten? Moederbord, ...

En een budget zou natuurlijk ook al aardig zijn.

En btw, kan je dan 'die links die "Kronolith" je heeft gestuurd', ook eens hier posten? Dan zouden we ook eens kunnen oordelen of je goedkopere of betere dingen aanraden. :)

:cya:

[/stay friendly modus]

Bewerkt: door senneken
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...