Jump to content

GTA IV reageert niet meer

bartpower

Recommended Posts

begrijp ik, ik ben geen ruziezoeker, kan er alleen slecht tegen dat mensen 20 keer hetzelfde roepen ;)

maja, al hadden ze mijn berichten gelezen (zonder degene met die stomme discussie erin) hadden ze gelezen dat ik inderdaad hun raad, en ook die van kronolith opvolg,

maar kronolith heeft ook nog een oplssing, hij stuurt namelijk goede links met daarin goede producten die GTA makkelijk kunnen trekken.

hij zit me niet af te zeiken dat ik zo eigenwijs doe, maar geeft oplossingen, ipv me alleen maar eigenwijzer te maken xD

Je bedoelt je dubbelaccount? =D

Nouja veel succes met je upgrade.

ik heb geen dubbelaccount ;)

Delen op andere websites

• Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• bartpower

20

• TaartJJ~!

13

• .Senne

9

• wesley123

6

heel erg beadnkt voor je hulp, ik zal vanaf nu niet zeuren xD

zoals ik al zei; weet ik niet veel van mijn computer af, omdat ik hem heb laten samenstellen door een goed bedrijf, hier zijn de specs:

Processor: 2.2 Ghz

Videokaart: Asus EN7300GT Silent

voeding: 400 V

moederbord: ik dacht een dual core

dit is helaas alles wat ik weet.

mijn maximum is ongeveer €400-,

voor ongeveer €380-, hebben kronolith en ik al wat uitgezocht:

alles bij www.alternate.nl

Voeding:

http://www.alternate.nl/html/product/Voedi...l3=tot+600+Watt

Processor:

http://www.alternate.nl/html/product/CPUs_...p;l3=Socket+775

Grafische kaart:

http://www.alternate.nl/html/product/Grafi...PCIe&l3=ATI

zou hier een spel op kunnen draaien (normale kwaliteit) die een beetje dezelfde systeemeisen heeft ?

ik sta natuurlijk altijd open voor (nuttige) tips ! :tu:

bedankt

Delen op andere websites

De voeding en de grafische kaart zijn toppie, maar ik wil het nog even hebben over het moederbord.

De kans bestaat dat die E7500 (Wat niet eens zo'n top CPU is) niet op jouw huidige moederbord past.

Dus zou je AUB het type van het moederbord even willen posten? Dan kunnen wij voor jou uitzoeken of ook een moederbord upgrade noodzakelijk zal zijn.

Je kunt het type moederbord vinden door het stikkertje op je moederbord te lezen, of door een software programa zoals PCWizard te downloaden.

Delen op andere websites

je meot echt het merk meoderbord en type gana opzoeken, dit ise cht van uiterst belang.

Wie zegt dat je pc ene pci-e slot heeft of ene 775 socket? Dit is echt van levensbelang, las hij dat namelijk neit heeft kan je simpelweg dat spul neit draaien. Het is ook te adviseren om vooral neit op je moederbord te gaan besparen, voor de voeding zou ik ene iets lichtere nemen, dus van 550 of 520 watt.

Delen op andere websites

Bartpower, Zou je ons eventueel je budget willen posten samen met je moederbord, zodat wij mensen die vaker systeems samenstellen het maximale uit je budget kunnen halen?

Groetjes Djmaddox

EDIT: oh oops ik zie dat je budget 400euro is, ik had niet goed gelezen.

Bewerkt: door djmaddox
Delen op andere websites

Komaan mensen, is het echt nodig dat eerst TaartJJ, daarna Wesley en nu DJmaddox allemaal om de beurt gaan vragen of hij zijn moederbord wilt posten. Ik denk dat hij het na 1 bericht ook wel weet hoor. Maarja, voor alle duidelijkheid: :duh:

Bartpower, kun je misschien je moederbord posten? ^_^

En wat is dat [frienlymodus] nou weer?

@ hieronder:

Ik heb het topic gelezen, maar ik snap wel dat hij pissed word met al die herhalingen. En die friendlymode maakt het alleen maar erger.

Bewerkt: door Sprunk
Delen op andere websites

Komaan mensen, is het echt nodig dat eerst TaartJJ, daarna Wesley en nu DJmaddox allemaal om de beurt gaan vragen of hij zijn moederbord wilt posten. Ik denk dat hij het na 1 bericht ook wel weet hoor. Maarja, voor alle duidelijkheid: :duh:

Bartpower, kun je misschien je moederbord posten? ^_^

En wat is dat [frienlymodus] nou weer?

Als je het hele topic had doorgelezen zag je dat hij soms nog al Pissed off[/font] reageerde.

Ik heb hier al wat:

Moederbord

Processor

1GB HD4850

+550WATT Voeding

_________________+

324,09Euro

Klikkerdeklik hier

Moederbord kan natuurlijk weg al heeft Bartpower al een goed moederbord.

Bewerkt: door djmaddox
Delen op andere websites

Die [Friendly Modus] heb ik geïntroduceerd omdat ik nogal zwaar geïrriteerd was door z'n posts, maar nog een laatste keer wou proberen vriendelijk en behulpzaam over te komen, en blijkbaar heeft het gewerkt. :)

Maar Bart, download anders even >>De FlitsKikker Infotool<<, een handige tool waarmee we direct al je hardware kunnen zien. Download het, extract de zip file, run de setup en klik wanneer alles klaar is op 'BB-Code genereren'. Kopieer dan alles en plak het hier. :)

Je budget is 400 euro, en als het zo is dat je geen nieuw moederbord moet kopen, kan je in >>dit<< topic eens kijken, daar had ik ook voor om en bij de 400 euro een mooie pc-upgrade.

:cya:

Delen op andere websites

euhm Senneken, uiteindelijk heeft jou PC 488,55Euro gekost, dat is 88 euro boven zijn budget dus heeft hij daar niet echt veel aan.

Op alternate kan je die pc makkelijk voor 410 euro samenstellen, en hier en daar nog een goedkoper onderdeel vervangen. Ik kocht 'm namelijk bij een pc-handel, waar de processor enzo duurder waren + nog eens 30 euro voor in elkaar zetten.

En om al even te reageren op de voeding: je kan gemakkelijk een goedkopere vinden van een A-merk, diegene die je zelf hebt uitgekozen is toppie, maar al aan de dure kant.

>>Zie hier een Antec Earthwatts 650 watt voor 80 euro, 10 euro goedkoper, 50 watt meer en kwalitatief gelijkwaardig<<

EDIT: de onderdelen die ik heb besteld, zijn een

Intel Core 2 Quad Q8200 (160 euro bij alternate)

Voeding 650 watt Antec (80 euro bij alternate)

Nvidia GTX260 (150 euro bij alternate)

Totaal: 390 euro, maar dan heb je wel een lekkere pc waarmee je nog even verder kan, en slechts 10 euro meer dan je eigen setup, maar toch een stuk beter.

En dan nog iets, wil je geen ram geheugen bijkopen?

Bewerkt: door senneken
Delen op andere websites

Senneken, hor groot is de kans dat een core 2 quad erop past? ik dnek neit erg groot.

We kunnen beter even afwachten tot Bartpower zijn moederbord heeft gepost, zodra dat voor elkaar is kunnen we verder, want de kans bestaat dat hij een nieuw moederbord nodig heeft.

Delen op andere websites

lol ik zie dat je een asus kaart hebt probeer dan is Asus gamer OSD te deinstalleren dat werkt best wel vaak

Ik heb zelf ook gehad:

dr zijn maar een paar spellen die MET Gamer OSD werken (Far Cry 2, Call Of Duty 4 en nog een paar)

maar bijvoorbeeld GTA wil niet egt werken en Fallout ook niet die lopen vast zodra je op Start of Laad game druk xD

Delen op andere websites

@ Wesley: als het een socket 775 is, past de Quad er meestal wel op, mits je je bios moet flashen.

En aangezien hij zo goed als dezelfde videokaart en processor als mij heeft, gok ik dat hij een Asus P5B series heeft.

EDIT @ hierboven: Dan nog, als dat zou werken zou GTA IV nog voor geen meter lopen hoor. Een upgrade is zo goed als noodzakelijk als je recente games wil spelen.

Bewerkt: door senneken
Delen op andere websites

jongens, ten eerste allemaal bedankt voor de vele tips, ben ik blij mee.

ik heb echt geen idee eerlijk gezegd waarom ik een "zwakkere" voeding moet kopen; deze is toch best ?

en, al ga ik een nieuw moederbord kopen ALS dat nodig is, dan koop ik idd extra geheugen bij.

zo niet, maakt dat geheugen dan heel veel uit ?

volges mij had ik 512 mb, niet echt veel dus xD

ik ga nu ff dat proberen met dat programmaaatje, want zo, zonder dat we het merk moederbord weten,schieten we ook niks op.

ik ga het nu proberen

okeeee, hier komt die dan, ik hoop dat ik nog een beeetje kans maak xd

computer.gifComputer

• Fabrikant: Hewlett-Packard
  • Computermodel: HP xw4400 Workstation
  • Computernaam: XP-BART
  • Systeemtype: x86 (32-bits) systeem

motherboard.gifMoederbord

• Fabrikant: Hewlett-Packard
  • Model: 0A68h
  • BIOS Fabrikant: Hewlett-Packard
  • BIOS Model: Default System BIOS, versie 786D7 v02.04
  • Aansluitingen: PCI EXPRESS x16 SLOT/PCIEx16 (Gebruikt), PCI1 (Vrij), PCI EXPRESS x8' SLOT/PCIEx8 (Vrij), PCI EXPRESS x1 SLOT/PCIEx1 (Vrij), PCI2 (Vrij), PCI3 (Vrij)
  • Poorten: SATA0 (Geen), SATA1 (Geen), SATA2 (Geen), SATA3 (Geen), SERIAL A (Serieel), SERIAL B (Serieel), PARALLEL (Parallel), USB 1 (USB), USB 2 (USB), USB 3 (USB), USB 4 (USB), USB 5 (USB), USB 6 (USB), FRONT USB (USB), FRONT USB (USB), KEYBOARD (Toetsenbord), MOUSE (Muis), REAR MIC (Audio), REAR LINE IN (Audio), VIDEO (Video), REAR HEADPHONE/LINEOUT (Audio), RJ45 (Netwerk), CPU FAN (Geen), CD-IN (Audio), AUX-IN (Audio), IDE (Geen), FDD (Geen), FRONT AUDIO (Audio), SYS FAN (Geen), SPEAKER (SPK) (Geen), Multibay (Geen), PASSWORD CLEAR (E49) (Geen), HOOD SENSE (HD SENSE) (Geen), HOOD LOCK (Geen), SECURITY (Geen), PCI FAN (Geen)

processor.gifProcessor

• Model: Intel® Core2 CPU 6600 @ 2.40GHz
  • Kloksnelheid: 2400 MHz
  • Socket: XU1 PROCESSOR

memory.gifGeheugen

• Grootte: 2047 MB RAM
  • Type(s): 1024 MB RAM (Onbekend, DIMM), 1024 MB RAM (Onbekend, DIMM), 1 MB RAM (Flash, DIMM)

harddisk.gifHardeschijf

• Bestandstype(s): NTFS (C:), NTFS (D:)
  • Grootte: 232,87 GB (224,86 GB (C:) + 8,01 GB (D:) )
  • Vrije ruimte: 138,47 GB (132,4 GB (C:) + 6,07 GB (D:) )

drives.gifStations

• Type(s): C: Lokale vaste schijf, D: Lokale vaste schijf, E: CD- of DVD-ROM station, F: CD- of DVD-ROM station, G: CD- of DVD-ROM station, I: Verwisselbare schijf
  • Model(len): C: ST3250620AS SCSI, D: Freecom DataBar USB2.0 USB Device USB, E: ATAPI DVD A DH16A1L, F: QT5151M WNG085S SCSI CdRom Device, G: QT5151M WNG085S SCSI CdRom Device, I: Onbekend

soundcard.gifGeluidskaart

• Fabrikant: Realtek
  • Model: Realtek High Definition Audio

videocard.gifVideokaart

• Model: NVIDIA GeForce 7300 GT
  • Beeldprocessor: GeForce 7300 GT
  • Geheugengrootte: 256 MB VRAM
  • Stuurprogramma: nv4_disp.dll, versie 6.14.11.8206

display.gifBeeldscherm

• Fabrikant: LG
  • Model: LG W2242(Analog)
  • Schermresolutie: 1680x1050
  • Kleurdiepte: 32-bits
  • Frequentie: 60 Hz

mouse.gifMuis

• Fabrikant: Logitech
  • Model: PS/2 Compatible Mouse
  • Aantal knoppen: 16
  • Aansluiting: PS/2

keyboard.gifToetsenbord

• Model: PS/2 Keyboard
  • Type: Uitgebreid (101 of 102 toetsen)
  • Functietoetsen: 12

networkcard.gifNetwerkkaart

• Model(len): Broadcom NetXtreme Gigabit Ethernet (Ethernet 802.3), EZ ConnectTM g 108Mbps Wireless USB Adapter (Ethernet 802.3)
  • Adressen: IP: 192.168.0.1, MAC: 00:1E:0B:9D:F6:24, DHCP: & IP: 10.0.0.185, MAC: 00:13:F7:3D:F6:FB, DHCP:

directx.gifDirectX

• Versie: 9.0c

operatingsystem.gifBesturingssysteem

• Naam: Microsoft Windows XP Professional
  • Versie: 5.1.2600
  • Service Pack: Service Pack 3

info.gifGegenereerd door  fkinfotl.gifFlitskikker InfoTool (Versie 2.3.0.23)

Bewerkt: door bartpower
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...