.Sharingan Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 waarom krijg je Frankie out fit en wat staat erop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 De Frankie outfit krijg je bij het voltooien van 100%, als geintje. Er staat op "I completed Vice City and all I got was this lousy T-shirt". Zie voor meer info de zoekfunctie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
el burro Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 De Frankie outfit krijg je bij het voltooien van 100%, als geintje. Er staat op "I completed Vice City and all I got was this lousy T-shirt". Zie voor meer info de zoekfunctie. ik snap alleen het nut er niet van ze hadden beter een shirt kunnen doen dat de gangs respect voor je hebben of inplaats van het t-shirt een bijzondere auto dat had ik leuker gevonden maja :notinpressed: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 ik snap alleen het nut er niet van Dat is dus juist het leuke.. Er staat op "I completed Vice City and all I got was this lousy T-shirt" Oftewel, Ik heb Vice City voltooid en alles wat ik kreeg is dit stomme shirtje. :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 je krijgt niet alleen dat ''stomme shirtje'' hoor je health gaat naar 200 en je armor ook. je auto's worden sterker en je ammo is oneindigd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 je krijgt niet alleen dat ''stomme shirtje'' hoor je health gaat naar 200 en je armor ook. je auto's worden sterker en je ammo is oneindigd. Nee Natuurlijk krijg je meer dan dat shirtje. Maar hij vroeg wanneer je het shirtje kreeg. Trouwens ik vind dat shirtje wel leuk. Met een lekkere droge tekst erop. Echt weer R*. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 Ik vond dat t-shirt ook stom maar de rest leuker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 euh hij vroeg wanneer en NIET waarom hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 @ Mark B. & BeatboxGamer: Als jullie eerst even goed lezen voor jullie posten... Hij vraagt: waarom krijg je Frankie out fit en wat staat erop Bovendien heb ik ook al gezegd wanneer je het krijgt: Bij 100% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BinkieNet Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2006 Heej, Na 100% krijg je de Franky Outfit. Hoe ziet deze eruit?? heeft iemand mischien een screenshot? Alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2006 Heej,Na 100% krijg je de Franky Outfit. Hoe ziet deze eruit?? heeft iemand mischien een screenshot? Alvast bedankt Ik heb helaas geen screenshot voor je, maar het is een wit t-shirt, met een nogal sarcastisch bedoelde tekst: "I completed Vice City, and all I got was this lousy t-shirt..." Vrij vertaald: "Ik heb Vice City helemaal uitgespeeld, en alles wat ik kreeg was dit debiele t-shirt..." Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2006 (bewerkt) Hier is een screenshot van het 'Franky Outfit': Btw, het is Frankie Outfit ipv Fanky Bewerkt: 22 augustus 2006 door Ruurd31 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BinkieNet Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2006 Bedankt voor de reacties erg snel ook!!! @Ruurd31: op WikiGTA staat Franky Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Assassin Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2006 Hier is de "leesbare" versie I completed vice city and all i got was this lousy T-shirt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Radio Es. Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2006 -- ff naar boven gehaald -- ik heb ook een vraag: waar kan je precies dat t-shirt vinden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.