NandroDavids Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 -- ff naar boven gehaald --ik heb ook een vraag: waar kan je precies dat t-shirt vinden? De Frankie Outfit is na het behalen van de 100 % op te halen op Starfish Island, in de Vercetti Estate. Loop naar binnen, ga rechtdoor de trap op, totdat je in een soort kantoor komt. Als je binnen komt, zie je de Frankie Outfit aan je rechterhand. Veel succes met het vinden van de Frankie Outfit Reageren
ASPHALT Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 (bewerkt) ik heb ook een vraag: waar kan je precies dat t-shirt vinden? Je krijg het Franie na het 100% Voltooien van Vice City. Na het 100% Voltooien van Vice City krijg je 7 beloningen; 200% Health 200% Armor De Hunter spawnt bij het helipad in Ocean Beach of in de Leger Basis, afhankelijk waar de eerste spawnde. Voertuigen kunnen twee keer zoveel schade aan wanneer Tommy ze bestuurt. Oneindig Kogels Je kunt 3 Bodygards in huren bij Vercetti Estate. Frankie outfit in Vercetti Estate. Te Laat . Bewerkt: 28 oktober 2006 door ASPHALT Reageren
Radio Es. Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Erg bedankt; NandroDavids & ASPHALT Reageren
Proximitus Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 maar waarom noemen ze het eigenlijk het FRANKIE-outfit? dat heb ik me altijd al afgevraagd.. Reageren
BigM Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Ik vond dat shirtje juist toepaselijk het zegt precies wat het te melden heeft En lekker Vreemd zoals rockstar en toch heeft het wel iets Reageren
Jorair Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Typish Rockstar met dat shirtje, die drie bodyguards lijken me wel wat, weet iemand hoe je ze kan inhuren? Reageren
Blink Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Cool nog nooit geweten dat je Boyguards kon inhuren. Gelijk even verder spelen zometeen Reageren
Proximitus Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 In je mansion, als je binnenkomt, sla je gelijk rechtsaf en loop je zo'n klein barretje binnen. daar zie je drie van die mannetjes staan, met een roze kring voor ze. als je daar instaat, worden ze ingehuurd (t kost wel 1000 per bodyguard) Reageren
Blink Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Tnx 1000 per Bodyguard is wel veel maar om het een keer uit te proberen Blink Reageren
Radio Es. Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Tnx 1000 per Bodyguard is wel veel maar om het een keer uit te proberen Blink Ik doe het ook gewoon, je hoeft toch niet expres te saven... je hebt het dan toch al 100% uit! Reageren
Koen729 Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Heeft iemand een screen/filmpje van die outfit? Lijtk me wel vet Toch wel nep dat R* niet een net pak ofzo geeft maar een dom shirtje >>> Door NandroDavids: Dubbeltopic en daardoor ontstane dubbelpost samengevoegd. Een screenshot van de Frankie Outfit heb je als het goed is inmiddels wel gevonden in dit topic... <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.