Jump to content

Bestand verplaatsen.


XiPE

Recommended Posts

Ik heb momenteel een probleem, ik wil 2 bestanden met een .dll extensie van 1 map naar een andere map verplaatsen,

maar ik krijg telkens een fout. 1 van de 2 bestanden gaat zonder probleem, maar bij de andere krijg ik telkens de

volgende error.

Fout.jpg

Ik heb al geprobeerd om alle programma's af te sluiten, virusscanner afzetten en om van het bestand een .rar te

maken wat ook niet lukt.

Link to comment
Delen op andere websites

Doe de computer eens opnieuw opstarten.

ALs dat niet werkt, download dan eens het programma Process Explorer. Open het programma, en klik op Find. Typ de naam van elk DLL bestand en kijk eens of die gevonden wordt. Zo ja, dan kan je die processen stoppen.

Link to comment
Delen op andere websites

Computer herstarten haalt niets uit.

En ik heb Process explorer gedownload, maar ik vind mijn bestandje niet, zou je me kunnen zeggen hoe het precies

werkt/moet?

Start Process Explorer en ga naar Find > Find Handle or DLL. Typ dan de naam van het DLL bestand en klik op Search. Als ie iets kan vinden, klik er dan op. Vervolgens sluit je het zoekvenster, en klik je op het rode kruisje in de menubalk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...