Jump to content

gta lagt na 10 minuten spelen


brunjo

Recommended Posts

het probleem:

Toen ik gta 4 installeerde, liep het quasi wel vrij vlot om te spelen, ik moest wel de graphics niet al te hoog zetten, maar mijn pc voldoet zeker aan de system requirements.

nu, na een maand of 2, begint het spel plots na 5 a 10 minuten te spelen, te haperen, net alsof je graphics op het maximum staan, of dat je zware lag hebt. dat duurt ongeveer zo'n 10 a 20 sec en dan loopt het spel weer normaal voor een minuut of 2. maar dan gebeurt het frequenter.

heb al eens op google getjeckt, blijkbaar ben ik niet de enige met dit probleem, weet niet of het hier ook al is aangekondigd. maar op andere forums vind ik niet echt een oplossing , alleen 300 andere posts met mensen die ook datzelfde probleem hebben.

kzoek momenteel toch wel n oplossing, want het is gewoon niet meer geestig om zo te spelen.

het rare is, dat het in het begin heel vlotjes liep en dat het probleem nu pas opduikt, aan mijn instellingen zal het dus wsl niet liggen...

thanks!

specs:

intel core 2 duo T8300 ( 2.4Ghz)

Nvidia Geforce 8600M GT 512MB

3GB DDR2

Bewerkt: door brunjo
Link to comment
Delen op andere websites

Je laptop voldoet aan de minimum eisen inderdaad, dus daar licht het niet aan.

Heb je alle 3 de patches geinstalleerd? En ook de speciale drivers voor je videokaart?

ja, de patches zijn normaal geinstalleerd, meestal krijg je dan n berich toch via windows live?

keb de notebook patch (179.48) geinstalleerd vn nvidia.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook zoiets. :duh: mijn pc kan alles aan zonder lag maakt niet uit hoog of lage graphics maar steeds na 10 minuten spelen loopt hij vast en word het scherm even zwart.dit duurt 1minuut en dan doet hij het weer gewoon zonder lag :duh: ?????bij lage en hoge instellingen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...