Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo

ik heb een probleem met SAMI

want ik heb wat MODS voor GTA SA die ik niet met SAMI er in kan zetten.

ik heb 2 van de bestanden hierbij gevoegd want het zijn schoenen,een Iphone en een zonnebril.

ik heb de Iphone en de etnies schoenen bijgevoegd

alle mods die ik wil gebruiken kan je terug vinden op GTAinside.de

wie weet het progamma waarmee ik ze kan invoegen?

graag snelle reactie

LSR

1206728033_vww_iphone_sa.rar

1209714997_etnies.rar

Geplaatst:

Gebruik ook geen SAMI, op den duur ga je daar spijt van krijgen. Het programma is zo buggie als wat.

Maar, beter kan je gewoon altijd handmatig installeren.

De bekendste mod tool is IMG Tool 2.0, maar mijn voorkeur gaat naar Alci's IMG Editor 1.5. Die heeft toch wat meer gebruiksgemak.

Hoe installeer je dan een mod? Ik ga het uitleggen voor Alci's IMG Editor, want ik heb al zo lang niet meer met IMG Tool gewerkt dat ik amper nog weet hoe het eruit ziet :7

Start Alci's IMG Editor op.

Klik op het mapje.

Zoek naar je San Andreas map, en dan naar GTA3.IMG in de map models. Normaal zal je die hier vinden: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\Models\GTA3.img

Zodra je het archief geopent hebt: Klik op het eerste groene pijltje, die naar beneden wijst, Import.

Zoek jouw bestanden en voeg ze toe aan het archief.

Klik:

Als je wat hebt vervangen: Op het floppy. Voor jouw geval dus deze.

Als je iets nieuws hebt toegevoegd, wat niks vervangt (meestal voor een map mod): op de Gear.

Ja, Gear is engels. Kan al een hele tijd niet meer op het nederlandse woord komen :?

Succes :tu:

Geplaatst: (bewerkt)
Gebruik ook geen SAMI, op den duur ga je daar spijt van krijgen. Het programma is zo buggie als wat.

Maar, beter kan je gewoon altijd handmatig installeren.

De bekendste mod tool is IMG Tool 2.0, maar mijn voorkeur gaat naar Alci's IMG Editor 1.5. Die heeft toch wat meer gebruiksgemak.

Hoe installeer je dan een mod? Ik ga het uitleggen voor Alci's IMG Editor, want ik heb al zo lang niet meer met IMG Tool gewerkt dat ik amper nog weet hoe het eruit ziet :7

Start Alci's IMG Editor op.

Klik op het mapje.

Zoek naar je San Andreas map, en dan naar GTA3.IMG in de map models. Normaal zal je die hier vinden: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\Models\GTA3.img

Zodra je het archief geopent hebt: Klik op het eerste groene pijltje, die naar beneden wijst, Import.

Zoek jouw bestanden en voeg ze toe aan het archief.

Klik:

Als je wat hebt vervangen: Op het floppy. Voor jouw geval dus deze.

Als je iets nieuws hebt toegevoegd, wat niks vervangt (meestal voor een map mod): op de Gear.

Ja, Gear is engels. Kan al een hele tijd niet meer op het nederlandse woord komen :?

Succes :tu:

Okee bedankt maar klein probleempje

Als ik in de map models zit zie ik nergens GTA3?

Ik zie daar wel:

Coll.

vccol.img

vcdff.img

vctdx.img

Coll is een map

Moet ik opzoek gaan naar andere mappen waar wel GTA3 instaat want ik ben het wel eens tegen gekomen in een andere map.

Ik heb wel een map gevonden

Backup daarstaan de mods in die ik met SAMI heb geplaatst

LSR

Bewerkt: door LSR
Geplaatst:

Vorige negeren!

Ik heb het toch gevonden want ik zat niet helemaal in de goede map.

Maar dan krijg ik een idioot lange lijst met allemaal onbegrijpbare woorden.

Ik zal er even een paar opnoemen:

bbb_lr_slv1.ddf

bbb_lr_slv2.ddf

Ik heb nu ook nog even in de lijst gekeken

ik zie hier wel auto namen die mij bekend voor komen.

ik hoop dat het nu wel gaat lukken.

anders roep ik wel weer om hulp.

LSR

Geplaatst: (bewerkt)

Ja, inderdaad. Soms rare namen. Maar gewoon bestanden vervangen, opslaan, klaar. Niet op de spelling van namen letten.

Bewerkt: door Remi-X
Geplaatst:
Ja, inderdaad. Soms rare namen. Maar gewoon bestanden vervangen, opslaan, klaar. Niet op de spelling van namen letten.

Dit klinkt misschien dom.

Maar door die gekke namen heb ik geen flauw idee wat het is.

Zou iemand misschien een lijstje kunnen maken?(als je toch niks te doen hebt)

LSR

Geplaatst:

Dit klinkt misschien dom.

Maar door die gekke namen heb ik geen flauw idee wat het is.

Zou iemand misschien een lijstje kunnen maken?(als je toch niks te doen hebt)

LSR

Die namen zijn afkortingen van stukjes gebied, niet altijd, maar meestal wel. En ik denk niet dat er iemand zin heeft om 16000 (zoeits toch?) bestanden wilt gaan uitleggen wat ik het is.

Als je een onbekende, rare naam tegenkomt, dat is dit meestal een rots, of een stukje gebied ofzo. Dus dat zal ook jaren gaan duren voordat je al die bestanden hebt, om te laten zien wat het allemaal is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...