fresiaa Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 Stomme vraag, maar ik krijg het niet voor elkaar. Je moet bij de Tow Job (de eerste missie voor die politieman) een 2-sterren wanted level krijgen. Met andere missies ging het vanzelf, maar hier kom ik niet verder dan één ster, en ik bots en schiet me wezenloos. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 Je kan toch wel simpel 2 wanted level sterren krijgen? Ga naar een druk gebied met veel peds en rij die in één keer over. Dat lukte bij mij wel en het ging toen heel erg snel. Reageren
fresiaa Geplaatst: 12 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2009 Voetgangers pletten helpt niet. Ik probeer nu politie agenten te pletten, maar dat lukt nog niet zo. Dan is het steed "busted" Hoe krijg je nou 2 sterren? Reageren
TomFurga Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 Probeer het eens met het doodschieten van politie, succes verzekerd. Reageren
fresiaa Geplaatst: 13 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Tis eindelijk gelukt Reageren
rdewit Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Toen ik deze missie had deed ik dit: Ik stapte uit de auto, schoot een pliesieagent neer en stapte snel weer in de auto. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.