P-Jamma Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 als NIEMAND hem ooit heeft gezien zal hij er waarschijnlijk ook wel niet inzitten? :blink: Misschien is het een nieuwe cheat? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 Heb het net ff gevraagd op ander forum kreeg dit antwoord: That looks like the street sweeper trailer to me, which was removed but available for cheat device spawns... There's a tractor plough in the game though:http://www.gtasanandreas.net/sam/samBuddy....f&fakeimage.png Je kan hem dus hebben met cheats, zal binnekort ff kijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gods_Gift Geplaatst: 13 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 bedankt voor de antwoorden iig, hopelijk is ie te spawne alleen heb k geen Gameshark Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommieguN Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 Tja als het op de site van GTAWH staat zou het eigenlijk wel moeten bestaan. Of iemand met hoog Photosoep gehalte en de nodige hackskill zou dit er ook op kunnen zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 Tja als het op de site van GTAWH staat zou het eigenlijk wel moeten bestaan.Of iemand met hoog Photosoep gehalte en de nodige hackskill zou dit er ook op kunnen zetten. Jah Idd... met een Heel hoog fotoshop gehalte... die draadjes aan de zijkant lijken inderdaad wel erg nep.... misschien zoals Toilet man al zei, missschien een nieuwe cheat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 die draadjes lijken voor mij touwen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 touwen, draadjes voor mijn part is 't vogelstront ze zien er gewoon nep uit.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
el burro Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 ja het zoet er gemaakt uit niet tevergelijken met andere voertuigen uit SA maar mischien is die er nog voor de reales uitgehaald als dat zo is is het jammer want das best een cool karetje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 jah net een vouwwagen lekker me race, het zoujammer zijn als i der niet is mischien met een cheat :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 Hij is niet gephotoshopt, hij is er op het laatste moment door R* uitgehaald. Maar je hebt een of andere "cheat device" nodig om hem te spawnen Je hebt ook nog de street sweeper trailer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 kan je die dan wel krijgen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 vet maar hoe kom je er achter welke cheat het is om hem te spawnen :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 zou hij er in de pc versie wel in zitten?? Ik hoop het wel. Maar ik denk het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommieguN Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 Was op de site van GTAWH te kijken (of een link ernaar, weet al niet meer)Forumgedeelte, daar zag ik dit antwoord: some sort of ground mulcher found in blueberry. In Blueberry moet je dus zoeken. GTAWH Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jmiv Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 (bewerkt) Hey als je op die eerste foto kijkt zie je op de achtergrond een gastje met skateboard lopen. Het skateboard zit toch ook niet in het spel? Bewerkt: 15 mei 2005 door jmiv Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.