NickyHendriks Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 Hallo, Ik heb weer een paar sigjes Sommige zijn niet anders dan andere maar meestal is het een klein detail Black Border Blue Border Zometeen komt er nog eentje aan alleen nog even verkleinen in photoshop Reageren
.NightFlower Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 Mooi gelukt Alleen wat mij meteen al opvalt is dat er stukjes van de letters weg gesneden zijn. Misschien kan je het nog zo verkleinen dat je die gewoon ziet, want dat staat toch wel beter. Over je border als ik zou moeten kiezen ga ik voor de Blue border. Maar volgens mij kan je deze ook gerust weglaten zodat het wat opener staat. Ik vind een border bij tekst signatures niet echt nodig. Over de letters, het 3D achtige effect is goed gelukt. Ook de soort glow om je letters misstaat niet. Ik ben benieuwd naar je volgende werkje ^^ Reageren
Flitskikker Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Hij is mooi geworden zoals ik al zei! Goede effecten, mooie schuine rand, 3D-draaiïng en gloed. Een 9/10. Nog bedankt voor het volgens van mijn tutorial. Mvg, Flitskikker Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 14 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Bedankt voor de rates. En Fk ik moet jou ook bedanken voor die tutorial Ik ga PPT denk ik vaker gebruiken voor tekst signatures en ook met meer krullerige lettertypes :$ Dus wachten op de volgende outcome. Iemand nog ideeën wat erbij kan komen? Reageren
The Hulk Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Erg simpel maar wel mooi. Zoals je ziet kan simpel ook mooi zijn. Ik vind hem erg goed gelukt. Vooral de draaiing en de kleuren. Alleen het lijkt wel een beetje alsof er stukjes van de letters zijn gesneden 8.5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.