Jump to content

Vraag over Grafische kaart?


HA5H

Recommended Posts

Het licht eraan, wat je wilt gaan doen met je PC. Als je professioneel wilt gaan modeleren of gebruik gaat maken van programma's als Auto Cad, is dit je kaart.

Voor gaming kun je beter voor een GeForce gaan. (hoewel mijn vader op zijn Quadro prima SA kan spelen ^_^ )

Link to comment
Delen op andere websites

En ik mag toch hopen dat het een foutje is op Azerty. 14.234 euro voor een Grafisch kaartje is toch wel een tikkeltje overpriced, niet waar. Maarja, AutoCad en 3DS max etc lopen echt heerlijk op zo'n kaart. Denk dat IV ook nog wel kan, maar ik zou het niet proberen te testen voor 14 duizen euro.

Link to comment
Delen op andere websites

En ik mag toch hopen dat het een foutje is op Azerty. 14.234 euro voor een Grafisch kaartje is toch wel een tikkeltje overpriced, niet waar. Maarja, AutoCad en 3DS max etc lopen echt heerlijk op zo'n kaart. Denk dat IV ook nog wel kan, maar ik zou het niet proberen te testen voor 14 duizen euro.

Lijkt me wel, anders zou ik hem voor de verandering eens aanschaffen bij Alternate.

Link to comment
Delen op andere websites

Die kaart is ook gemaakt voor hele grote resoluties, wat je zeker nodig gaat hebben bij detail-modelleren en photoshoppen.

Bij games licht het ook aan je scherm etc. en de meeste schermen kunnen geen resolutie van 3840 x 2400 aan, als je dat volledig gaat gebruiken moet je ook ene heel duur schermpje bij aanschaffen.

Voor games is zo'n kaart echt niet nodig, blijf dan maar bij de 8-serie, 9-serie, en de GTX serie.

Geforce is namelijk voor Games dusja.

Plus, die quadro is zen geheugen niet snel genoeg voor games lijkt me, of anders, voor wat later tijdstip niet.

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...