Jump to content

Dubbele wielen, hoe op te lossen?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb onlangs een mod gedownload welke de tanker en zijn trailer vervangt door een fraaie MB Citaro gelede bus. Allemaal prima en werkend alleen steken de wielen ietwat buiten de wielkasten. Als je goed gaat kijken zie je dat er teveel wielen per zijde zitten. Is dit op te lossen naar de juiste hoeveelheden zodat het er piekfijn uitziet?

Dan een 2e vraag; ik zou graag een andere vervoerder op hebben staan. Het is nu een bus van een vervoersmaatschappij uit Hamburg maar ik zou er graag logo's van Veolia Transport op hebben. Heb zelf er geen kennis en programma's voor, maar misschien wil iemand me helpen? Ook zou de tekt op de lijnfilm dan aangepast moeten worden eventueel. Verder is hij qua kleuren perfect.

Bedankt alvast voor de antwoorden!! :7

Geplaatst:
Ik heb onlangs een mod gedownload welke de tanker en zijn trailer vervangt door een fraaie MB Citaro gelede bus. Allemaal prima en werkend alleen steken de wielen ietwat buiten de wielkasten. Als je goed gaat kijken zie je dat er teveel wielen per zijde zitten. Is dit op te lossen naar de juiste hoeveelheden zodat het er piekfijn uitziet?

Dan een 2e vraag; ik zou graag een andere vervoerder op hebben staan. Het is nu een bus van een vervoersmaatschappij uit Hamburg maar ik zou er graag logo's van Veolia Transport op hebben. Heb zelf er geen kennis en programma's voor, maar misschien wil iemand me helpen? Ook zou de tekt op de lijnfilm dan aangepast moeten worden eventueel. Verder is hij qua kleuren perfect.

Bedankt alvast voor de antwoorden!! :7

Dit gaat trouwens over GTA San Andreas mocht dat handig zijn te weten!

Geplaatst:
Ik zou graag een andere vervoerder op hebben staan. Het is nu een bus van een vervoersmaatschappij uit Hamburg maar ik zou er graag logo's van Veolia Transport op hebben. Heb zelf er geen kennis en programma's voor, maar misschien wil iemand me helpen? Ook zou de tekt op de lijnfilm dan aangepast moeten worden eventueel. Verder is hij qua kleuren perfect.
Ik wil je best helpen je te leren hoe je het zelf kunt doen. Daar heb je uiteindelijk het meest aan en zo moeilijk is het niet. Kijk eerst eens even hier bij het stukje over 'Texturing' en maak dan kennis met onze Master Tutorial List, en kijk naar de tutorials waar 'Texturing' onder 'Soort' staat. Je zult zien dat textures (in feite gewoon afbeeldingen) in San Andreas worden opgeslagen in bestanden met een .txd extensie. Deze bestanden kun je openen en bewerken in een programma dat TXD Workshop heet. Dit programma kun je hier downloaden. Met dit programma kun je het texture bestand van je bus openen en de afbeeldingen eruit halen. Deze afbeeldingen kun je dan bewerken in Paint (Shop Pro) of Adobe Photoshop. Als je tevreden bent met de nieuwe afbeelding zet je deze met TXD Workshop weer in de texture en sla je het bestand op. Deze texture kun je dan met IMG Tool in SA zetten, zoals je (denk ik?) ook deed toen je de mod installeerde.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...