Jump to content

DMX komt met nieuwe cd

Recommended Posts

Geplaatst:
DMX ziet de toekomst zonnig tegemoet

donderdag 12 mei 2005

Geloof het of niet; DMX is vrolijker dan ooit, ondanks alle rechtszaken die de rapper achtervolgen. Tijdens een fotoshoot vertelde DMX uitgebreid over zijn muzikale plannen. Zo komt er binnenkort een nieuw album van hem aan getiteld 'Here We Go Again', die momenteel afgemixt wordt in de Yonkers Studio, New York. Ook zal de blaffende rapper binnenkort te horen zijn op het nieuwe compilatiealbum 'Ryde Or Die Vol. IV: Redemption' van zijn click The Ruff Ryders.

Op het nieuwe album van X werkt de rapper met dezelfde producers als op zijn eerste album: Shok, Teflon, Dame Grease en, de man verantwoordelijk voor zijn meeste hits, Swizz Beatz. Ook zal er een productie van Scott Storch op te vinden zijn. De exacte releasedatum is nog onbekend, maar met een beetje geluk ligt ie nog deze zomer in de winkel.

Yeah! Weer een nieuwe cd ...

Nog altijd m'n favo rapper B)

Geplaatst:

ben al nooit in de hip hop scene zo geweest, maar hij had 1 aardig nummer, tenminste dat vind ik: Party Up in here, was op de cd van Gone in 60 seconds, ik neem denk ik wel de tijd voor deze cd, om te beluisteren als die komt :)

Geplaatst:
ben al nooit in de hip hop scene zo geweest, maar hij had 1 aardig nummer, tenminste dat vind ik: Party Up in here, was op de cd van Gone in 60 seconds, ik neem denk ik wel de tijd voor deze cd, om te beluisteren als die komt :)

Idd, dat nummer staat ook op '... and then there was X'

Was het eerste nummer dat ik van Earl hoorde :)

Geplaatst:

DMX is goed B)

Mijn favo nummer:"Party up in here"

Up in here, up in here...

Of

DMX - Ruff Ryders Anthem

Dan schieten ze op het laatste"Talking cheat mothefuckar"

Geplaatst:

Eindelijk hij is een van mijn favoriete rappers

Zijn 1ste liedje wat ik van hem hoorde was ook party up in here

Maar ik vind ook where the hood at en x gonna give it to ya goed

Geplaatst:

goeie rapper

na die zware rechtzaken kan ie toch nog tijd vrij maken voor een CD

goeie stem B)

Mijn favo nummer:"Party up in here"

Geplaatst: (bewerkt)
DMX - Ruff Ryders Anthem

Dan schieten ze op het laatste"Talking cheat mothefuckar"

Dat bedoel ik nu:ik heb een filmpje gemaakt gewoon van media player dan hoor je dat!!

klik

Je moet daar onder op FREE drukken en wachten tot hij klaar is dan kan je hem downloaden :)

Bewerkt: door GoKu
Geplaatst:

Cool een nieuwe DMX Cd.. :)

Ik vind Go To Sleep, Up In Here, X Gonna Give It To Ya, en die ene met G-unit waarvan ik de naam ff niet weet.. :puh:

DMX, heeft een coole stem ik hoorde laatst ook zo'n nummer en zodra hij begint te rappen gaat hij gelijk met de beat.. B)

DMX is cool.. :)

Geplaatst:

Je bedoeld niet G-Unit maar 50 Cent denk ik, dat nummer heet 'Shot Down'.

Dat nummer waarmee hij rapt op de beat, erg goed trouwens, is 'Who We Be'

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...