Jump to content

DirectX 10 -> Windows XP?


ArticLight

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Ik heb laatst een LAN party gehad en daar wordt nogal software gedeelt ( :7 ) en dus heb ik Crysis op mijn computer geinstalleerd. Nu dacht ik met mijn nieuwe computer, 'YES alles lekker op very high :D '. Maar nee, ik kan op de een of andere manier niet hoger dan 'high' kiezen. Nu denk ik dat dit komt omdat ik geen DirectX 10 heb, maarja DX10 is alleen maar door Vista supported. Dus ik ga even googlen, en ik zie dat er een niet-Microsoft versie van DX10 is voor Windows XP. Weet iemand of dit werkt? Want ik heb meerdere comments gelezen dat sommige games aangeven dat je je DX moet upgraden. Mijn videokaart ondersteund iig DX10. Iemand die me verder kan helpen? :)

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Crysis kan inderdaad niet op Very High op XP, dat is al geblokkeerd in Crysis.

Er zullen best illegale Direct X 10 versies voor XP zijn, maar: DX10 XP = Warez = niet er over mogen praten. Helaas. Ik raad het in ieder geval af want Crysis is op High ook heel erg mooi. :Y Ik speel zelf op High op XP, en het ziet er prachtig uit.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Crysis kan inderdaad niet op Very High op XP, dat is al geblokkeerd in Crysis.

Er zullen best illegale Direct X 10 versies voor XP zijn, maar: DX10 XP = Warez = niet er over mogen praten. Helaas. Ik raad het in ieder geval af want Crysis is op High ook heel erg mooi. :Y Ik speel zelf op High op XP, en het ziet er prachtig uit.

Dus de mogelijkheid is er wel om Direct X 10 op XP te krijgen?

Link to comment
Delen op andere websites

Crysis kan inderdaad niet op Very High op XP, dat is al geblokkeerd in Crysis.

Er zullen best illegale Direct X 10 versies voor XP zijn, maar: DX10 XP = Warez = niet er over mogen praten. Helaas. Ik raad het in ieder geval af want Crysis is op High ook heel erg mooi. :Y Ik speel zelf op High op XP, en het ziet er prachtig uit.

Dus de mogelijkheid is er wel om Direct X 10 op XP te krijgen?

Lijkt me duidelijk. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn mogelijkheden, maar die gaan we hier niet bespreken. Als je van DirectX 10 gebruik wilt maken, zul je Windows Vista of straks Windows 7 moeten aanschaffen. Elk ander geval valt onder warez. :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...