Jump to content

ATI versus NVIDIA

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
[...]

grappenmaker, hoe zou ik het dan moeten doen? als ik hem naar de normale clocks terug wil zetten dan crasht hij ook, dus dat ligt echt neit aanm ij hoor.

Jawel. Je hebt iets fouts gedaan voordat je Tray Tools erop hebt zitten gooien. En je moet sowieso niet gaan overclocken als je niet weet waar je mee bezig bent. En waarschijnlijk heb je een verouderde versie. Stabiele versies zijn antieke versies. Je moet beta's zien te downloaden. Die hebben full support voor nieuwere kaarten.

@ Thundercover: Offtopic :O

>>> Door Thundercover: :$ Ik dacht dat ik dat als moderator wel mocht. :-(<<<

lol

Bewerkt: door ikt
  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• wesley123

16

• Limbolander

12

• ikt

9

• Djmaddox

4

Geplaatst:
[...]

grappenmaker, hoe zou ik het dan moeten doen? als ik hem naar de normale clocks terug wil zetten dan crasht hij ook, dus dat ligt echt neit aanm ij hoor.

Jawel. Je hebt iets fouts gedaan voordat je Tray Tools erop hebt zitten gooien. En je moet sowieso niet gaan overclocken als je niet weet waar je mee bezig bent. En waarschijnlijk heb je een verouderde versie. Stabiele versies zijn antieke versies. Je moet beta's zien te downloaden. Die hebben full support voor nieuwere kaarten.

@ Thundercover: Offtopic :O

maar ik heb geen nieuwe kaart en verder klopt alles, ik weet hoe ik meot overklokken en hoe niet, dus dat klopt bij mij verder wel, ik heb mijn cpu ook overklokt en is compleet stabiel

Geplaatst:

Met het overclocken van je GPU moet je rekening houden met meer dingen, vooral als je met drivers gaat klooien. En met een nieuwe kaart bedoel ik een videokaart die niet antiek is. De laatste ATT komt uit Mei 2007.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...