peter99 Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Geplaatst: 13 mei 2005 eey, ik heb een ps2 ,en the sims erop uit maar bij het borrellabblub (labratorium) kkrijg ik de taak uit te zoeken waar de besmettelijke sporen van daan komen maar ik heb gezocht en gezocht maar kon ze niet vinden, nergens weet iemand waar ze zijn ,die sporen ???? alvast bedankt Reageren
Arjen Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Geplaatst: 13 mei 2005 Waarom vraag je het niet op een Sims forum. Is er vast wel, moet je even zoeken @ Google. Reageren
peter99 Geplaatst: 13 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2005 Waarom vraag je het niet op een Sims forum. Is er vast wel, moet je even zoeken @ Google. zoeken ? op google ? bij mij komt er 9 van de 10 keer niks fatsoeklijks uit dus vraag ik het hier goed ? Reageren
Arjen Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Geplaatst: 13 mei 2005 zoeken ? op google ? bij mij komt er 9 van de 10 keer niks fatsoeklijks uitdus vraag ik het hier goed ? fatsoeklijks? .. Hmm, je weet wel hoe je het typt? Nee, grapje.. :lol: Nou ja, wat jij wilt. Na 2 sec. zoeken heb ik gevonden wat jij wilt.: Sims 2 Forum Reageren
peter99 Geplaatst: 13 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2005 zoeken ? op google ? bij mij komt er 9 van de 10 keer niks fatsoeklijks uitdus vraag ik het hier goed ? fatsoeklijks? .. Hmm, je weet wel hoe je het typt? Nee, grapje.. :lol: Nou ja, wat jij wilt. Na 2 sec. zoeken heb ik gevonden wat jij wilt.: Sims 2 Forum thanx ,man ! het heeft me lekker veel gehoplen Reageren
iLoveGta Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Geplaatst: 13 mei 2005 ey peter99, ik weet de officiele site van de sims: www.desims2.nl en daar is ook ee nforum maar daar moet je je wel inlogeen,registrere of hoe dda ook heet ik ben daar ook een member van gtrzzzzzz Reageren
Simsfan88 Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Geplaatst: 13 mei 2005 Het aller-beste simsforum qua snel een reactie is : KLIK HIERZO!! Daar zit ik elke dag :rolleyes: Reageren
Sasuke Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Geplaatst: 13 mei 2005 ey peter99,ik weet de officiele site van de sims: www.desims2.nl en daar is ook ee nforum maar daar moet je je wel inlogeen,registrere of hoe dda ook heet ik ben daar ook een member van gtrzzzzzz Neehoor, de officiele EA games hebben altijd .ea erin, dus dat maakt het vanzelf Thesims.ea.com . :rolleyes: Reageren
Simsfan88 Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Geplaatst: 13 mei 2005 De officieele Nederlands site is: KLIK HIER De officieele Amerikaanse site is: KLIK HIER Reageren
peter99 Geplaatst: 16 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 maar zou hier iemand weten waar die bessmettelijke sporen wezen ???? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.