Jump to content

Multiplayer


riickzor

Recommended Posts

Als je in de game bent moet je je mobiel naar boven zien te halen. Daar staan allemaal opties op. Denk er wel om dat je hem maar één keer naar boven klikt (je moet dus niet die cijfers in kunnen voeren). Dan ga je ene paar opties naar beneden en dan staat er wel Multiplayer. Je kan uit verschillende opties kiezen. Party Mode is gewoon een vrije mode waar in je alles kan doen wat je wilt. Ook zijn er twee andere opties. Als je daar één van kiest krijg je een lijst. Hier is die informatie van die lijst: Klik

P.S: Om je mobiel naar boven te halen moet je op Pijltje omhoog drukken. Doe dit in dit geval één keer.

Bewerkt: door Fireshock
Link to comment
Delen op andere websites

Ja , Jullie denken dat ik online bedoel maar ik bedoel niet online gewoon ik heb 2 controlers en wil graag met een vriend ofzo spelen? en niet via internet! :puh:

dat kan niet op een manier als ik sa, maar je kan natuurlijk wel als je vriend ook gta IV heeft, samen online spelen!

Link to comment
Delen op andere websites

Yes ik kan over enkele weken eindelijk gta 4 zelf ervaren. Zie er nu al naar uit om deze ook compleet uit te spelen ( zoals alle voorgaande delen ) dus ik ben razend benieuwd naar wat er komen gaat :puh: ook zeer zeker de online functie van het spel.

Ook ben ik weer helemaal terug van weg geweest :tu:

--

Ja , Jullie denken dat ik online bedoel maar ik bedoel niet online gewoon ik heb 2 controlers en wil graag met een vriend ofzo spelen? en niet via internet! :puh:

dat kan niet op een manier als ik sa, maar je kan natuurlijk wel als je vriend ook gta IV heeft, samen online spelen!

Free Mode Speel samen met of tegen andere spelers zonder een vast doel te hebben.

deze mode lijkt mij het mooist toe

>>> Door Hanneswasco: Tripple post samengevoegd. Gelieve in het vervolg de 'Bewerk'-knop te gebruiken. ;) Terug ontopic graag.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...