Rickyboy30 Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 heey mensen! Ik heb laatst ( 2 maanden geleden ) nieuwe onderdelen voor me PC gekocht die draaid onder Windows XP. de onderdelen zijn: - Nieuwe processor: AMD athlon 64 X2 Dual Core 5200+ , dus dual core 2,7 GHz - Nieuw Ram geheugen: 3GB - Nieuw moederboard: geen idee :$ - Nieuwe videokaart: Nvidia Geforce 9800GT ik heb windows helemaal erop nieuw op gezet en me externe hardeschijf geformateerd enzo. niks helpt. ik heb het dus over het probleem dat me hele computer vast loopt na een aantal uur. hierbij kan ik dus ook niks meer doen en de computer reageert NERGENS op. als je suggesties hebt hoe dit probleem ontstaat of meer info nodig hebt: POST HET a.u.b ! alvast bedankt Rick Reageren
.Senne Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Wat bedoel je met vastlopen. Loopt Windows vast of valt je pc gewoon uit? Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 13 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Wat bedoel je met vastlopen. Loopt Windows vast of valt je pc gewoon uit? Windows alsware 'bevriest' het hele beeldscherm gewoon en ook me geluid loopt vast. dit heb ik met wat ik ook aan het doen ben: internetten, MSNen, gamen gewoon alles. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Drivers geinstalleerd? Reageren
FerryN Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Installeer als eerste je drivers van je nieuwe onderdelen. Ik denk dat daar het probleem zit. En heb je trouwens je pc overclocked? Reageren
.Senne Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Wat bedoel je met vastlopen. Loopt Windows vast of valt je pc gewoon uit? Windows alsware 'bevriest' het hele beeldscherm gewoon en ook me geluid loopt vast. dit heb ik met wat ik ook aan het doen ben: internetten, MSNen, gamen gewoon alles. Ik had ook zoiets, maar dan bij het opstarten. Windows laadde normaal, maar freezede vanaf dat je dingen zou moeten kunnen doen hebben. Bij mij hielp een format, maar jij hebt dat al gedaan zeg je. Heb je inderdaad van alles je drivers geïnstalleerd? Videokaart, sound drivers, ... Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 13 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2009 (bewerkt) Wat bedoel je met vastlopen. Loopt Windows vast of valt je pc gewoon uit? Windows alsware 'bevriest' het hele beeldscherm gewoon en ook me geluid loopt vast. dit heb ik met wat ik ook aan het doen ben: internetten, MSNen, gamen gewoon alles. Ik had ook zoiets, maar dan bij het opstarten. Windows laadde normaal, maar freezede vanaf dat je dingen zou moeten kunnen doen hebben. Bij mij hielp een format, maar jij hebt dat al gedaan zeg je. Heb je inderdaad van alles je drivers geïnstalleerd? Videokaart, sound drivers, ... yup alles geinstalleerd, maar het rare was dat ik het ook de computerwinkel heb laten doen. ik heb ze me computer ook laten testen, na 2 dagen aan hebben gestaan is hij daar NIET vastgelopen, daarom denk ik dat het misschien aan me bedrading ligt en heb die ff omgewisseld ik wacht ff af. EDIT: heb stroomkabels omgewisselt, dit hielp niet. heb nu de kabel van mijn webcam & suround system eruit gehaald omdat ik die van mijn webcam toch niet geinstalleerd krijg en mijn suround system soms de melding in Realtime manager zegt: er is een stekker losgekoppeld en dat dan een paar keer achter elkaar. zodra ik meer weet laat ik het horen! Bewerkt: 13 april 2009 door Rickyboy30 Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 14 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2009 update: even temperatuur gechekt. dit liet me heel erg scrikken omdat dit NIET normaal is OF NIET klopt: laat het a.u.b horen Reageren
Forumrunner Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Misschien zit er teveel stof in je PC, maak hem eens open, en zorg dat de stof eruit komt. Een ventilator erop zetten kan ook, Je kunt ook zelf gaan blazen maar ja..... Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 14 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Misschien zit er teveel stof in je PC, maak hem eens open, en zorg dat de stof eruit komt. Een ventilator erop zetten kan ook, Je kunt ook zelf gaan blazen maar ja..... maar die temperatuur is niet goed ? Reageren
.Senne Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 127 graden, daar kan je een ei op bakken. Lijkt me niet zo goed te zitten, tenzij dat programma niet goed werkt. Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 14 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2009 (bewerkt) 127 graden, daar kan je een ei op bakken. Lijkt me niet zo goed te zitten, tenzij dat programma niet goed werkt. wat kan Temp3 dan zijn ? welk onderdeel bedoel ik ? Bewerkt: 14 april 2009 door Rickyboy30 Reageren
.Senne Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Geen idee, maar alles wordt best warm, ook je grafische kaart (GPU). Reageren
Djmaddox Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 (bewerkt) Of je PC is zo een grote stofdoos waardoor alle fans vast komen te zitten, of dat programma doet het niet goed. zelf denk ik dat het het programma is, want met zulke temps doet je PC het niet meer. EDIT: Ik ga dat programma ook even downloaden, want als er bij mij ook zulke hoge nummers staan zit er een fout in dat programma want ik heb 3Fans ingebouwd. Hier is ie: Mn GPU is een beetje te warm zie ik Bewerkt: 14 april 2009 door djmaddox Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 14 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Of je PC is zo een grote stofdoos waardoor alle fans vast komen te zitten, of dat programma doet het niet goed. zelf denk ik dat het het programma is, want met zulke temps doet je PC het niet meer.EDIT: Ik ga dat programma ook even downloaden, want als er bij mij ook zulke hoge nummers staan zit er een fout in dat programma want ik heb 3Fans ingebouwd. Hier is ie: [afbeelding][/url] Mn GPU is een beetje te warm zie ik wat is dan wel een goed werkend programma ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.