Djmaddox Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Nou, Als je het vergelijkt met mijne ziet het er werkend uit. Dus maak je PC even open en blaas al het stof eruit. Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 SpeedFan klopt van geen f*ck.Everest is veel betrouwbaarder. http://www.softpedia.com/get/System/System...e-Edition.shtml Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 14 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2009 SpeedFan klopt van geen f*ck.Everest is veel betrouwbaarder. http://www.softpedia.com/get/System/System...e-Edition.shtml Dan krijg ik dit Temperaturen GPU 73 °C (163 °F) MAXTOR STM3802110A 51 °C (124 °F) ( dit staat bij sensoren ) Reageren
Limbolander Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 SpeedFan klopt van geen f*ck.Everest is veel betrouwbaarder. http://www.softpedia.com/get/System/System...e-Edition.shtml Ligt er allemaal aan, google maareens op tjmax en tjunction Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 16 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Probleem nog steeds niet gevonden kan iemand mij a.u.b helpen? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Ga gewoon naar de computerspeciaalzaak in jouw buurt een laat je pc herstellen. ^^ Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 16 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Ga gewoon naar de computerspeciaalzaak in jouw buurt een laat je pc herstellen. ^^ al 2x gedaan niet geholpen, heb hem daar ook 2 dagen aan laten staan. daar gaf hij ( voglens de computerspeciaalzaak ) geen problemen. Reageren
Amigo48 Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 weird dan ik heb een asrock mobo gehad die elke keer uitvalde als je aan het booten was probleem was dat mn CPUKoeler er niet goed op zat Reageren
wesley123 Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 ongelofelijk dat je pc het nog doet man, 127 graden, dat is echt veeeeel te veel. zal ik ff uitleggen, mijn pc draait zonder kastkoelers idle in de kast op ongeveer 30 graden, de cpu word neit veel warmer dan 20 en de videokaart is 35 graden, als ik dan een zwaar spel ga spelen word het in de kast 50 graden, de cu word 40 graden en de videokaart word ook ongeveer 50 graden. als de emperaturen nog neit normaal zijn zou ik toch echt ff kijken of de koelers uberhaupt wel draaien. reseat ook je heatsink ff en ook de videokaart keoler opnieuw plaatsen kan al helpen, blaas de heatsink ook ff uit en maak je hele pc goed stofvrij. Reageren
F1Master007 Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 (bewerkt) die 127 graden komt omdat er geen sensor aangesloten is en dat is ook het geval bij djmaddox. de ene keer doet hij 128graden en de andere keer -128 graden( gewoon een bug). je hebt blijkbaar geen 3de sensor want als het zo heet wordt hoort er wel rook uit te komen denk ik. je kan het ook checken, ff kast open en tegelijkertijd ff opstarten, begint er iets heel erg te gloeien zou ik hem uitzetten, dekking zoeken, en later terugkomen om hem vervolgens naar de winkel te brengen. als ze het niet geloven kan je het altijd nog demonstreren. maar verder weet ik niet wat het probleem is. misschien geheel je hardeschijf wissen en ook xp opnieuw installeren. Bewerkt: 30 april 2009 door F1Master007 Reageren
Wrieh Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Geplaatst: 1 mei 2009 Hier een aantal dingen waar het aan kan liggen naast de hoge temperaturen, - Je voeding geeft niet genoeg stroom af, - Je onderdelen passen niet bij elkaar - Je hebt je processor in de bios niet goed afgesteld (voltage endergelijk) Reageren
FerryN Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Geplaatst: 1 mei 2009 Zoals ik al eerder vroeg, is dat ding overclocked? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.