Jump to content

Full HD TV vs GTA IV-compatible PC?


HA5H

Recommended Posts

Ik blijf bij Full HD-TV, zoals al gezegd in LKZ-Topic. Lekker groot beeldscherm, als je er dan nog een mooie set boxen opzet heb je een prachtige installatie en een scherp beeld.

Begrijp dat Mods op GTA IV ook leuk kunnen zijn, maar ben altijd meer voorstander van consolegames dan pc-games.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou voor de tv gaan.

Als je een half jaartje wacht, kost de hardware veel minder(komen nieuwe onderdelen waardoor de huidige prijzen zakken) en je kan IV ook nog voor de PS3 kopen als je die daarop nog niet hebt.

Dus misschien betaal je nu voor een PC die IV kan draaien bijvoorbeeld 600 euro, en als je een half jaartje of korter of langer wacht misschien 300 of 400 euro.

Dusja.

En als je een PC voor IV wilt om te modden, nu stelt het nog niet zo veel voor, en online barst het volgens sommige vol met cheaters en carspawners, dus dan kan je beter op de PS3 blijven.

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Als je een half jaartje wacht, kost de hardware veel minder(komen nieuwe onderdelen waardoor de huidige prijzen zakken) en je kan IV ook nog voor de PS3 kopen als je die daarop nog niet hebt.

Dus misschien betaal je nu voor een PC die IV kan draaien bijvoorbeeld 600 euro, en als je een half jaartje of korter of langer wacht misschien 300 of 400 euro.

Dat is ook bij een tv zo, alle prijzen zakken en niet alleen die van de pc.
Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk maakt het niet veel verschil.

Een pc en een console hebben allebei hun na en voordelen.

Bekijk dit maar eens:

PC:

Nadelen:

- Een PC hardware is meestal duur

- Een PC kan sloom worden door bijvoorbeeld teveel programma's

- De hardware van een PC moet je blijven upgraden om bij de tijd te blijven

Voordelen:

- Richten is op de PC meestal beter of speelt lekkerder

- De PC zal altijd beter zijn qua graphics dan een console

- Makkelijk voor lan-party's

Console:

Nadelen:

- Als een console kapot is moet je meestal een nieuwe kopen

- Console games blijven duur

- Console verouderd sneller

Voordelen:

- Console is eenmalig een (duur) bedrag, dus geen hardware upgrades

- Console is meestal kleiner dus neemt niet veel ruimte in beslag

Hier zie je dus voor en nadelen, dus in principe maakt het niet veel uit welke keuze je maakt.

Alhoewel een console is ontworpen voor games, maar tegenwoordig kun je er veel meer dingen mee dan alleen maar games spelen.

En het verschil tussen het beeld van een PC en console is niet zo groot, je kunt ook een mooie grote monitor voor je PC halen en bijvoorbeeld aan de muur hangen.

Vervolgens kun je ook een paar grote boxen plus een versterker halen en het lijkt net alsof je een console hebt. ;)

Grtz RD :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

*Quote*

Je lijst klopt niet helemaal.

Zo zeg je:

De PC zal altijd beter zijn qua graphics dan een console

De console kan veel meer aan en met een HDTV zullen deze veel beter tot hun recht komen.

Console verouderd sneller

Volgens mij is dat juist andersom, bij de computer verouderd 'ie sneller.

Met een PS3 bijv. bij de release en je hebt gewoon een goede PS3, dan kun je daar qua games zeker 5 jaar mee vooruit, terwijl je voor de PC het beste om dezelfde kwaliteit als op de PS3 te houden je computer om het half jaar tot om het jaar moet upgraden met nieuwe hardware.

Dan ben je dus goedkoper uit met een PS3.

Over dat eerste,een goede game-pc is grafisch veel sterker dan een console. Maar dat 2e,een pc verouderd i.d.d. sneller.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een half jaartje wacht, kost de hardware veel minder(komen nieuwe onderdelen waardoor de huidige prijzen zakken) en je kan IV ook nog voor de PS3 kopen als je die daarop nog niet hebt.

Dus misschien betaal je nu voor een PC die IV kan draaien bijvoorbeeld 600 euro, en als je een half jaartje of korter of langer wacht misschien 300 of 400 euro.

Dat is ook bij een tv zo, alle prijzen zakken en niet alleen die van de pc.

Ja, klopt, maar er komen binnenkort andere series processors etc. waardoor de huidige zakken, en je weet zelf waarschijnlijk, prijzen van een pc zakken ontzettend snel.

Link to comment
Delen op andere websites

Voordelen:

- Richten is op de PC meestal beter of speelt lekkerder

-

Ben ik niet met je eens, dit is puur persoonlijk naar mijn idee.

Zelf zou ik voor de HDTV gaan, niet alleen voor de PS3, maar denk ook aan bijvoorbeeld Blu-ray films. (Zijn overigens uitstekend te bekijken op de PS3)

En je zegt dat er met je PC nog niks mis is, en je tv al bijna uit elkaar valt. :puh:

Verder sluit ik me aan bij wat Kai zegt.

En als je besluit een TV te kopen, zou ik er niet op bezuinigen.

Ik zou zelf liever een goed A merk kopen, dan een paar tientjes te bezuinigen en een B merk kopen, ivm levensduur en kwaliteit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...