Jump to content

Alle mensen die er vermoord konden worden zijn vermoord, wat nu?


TZG

Recommended Posts

Hallo allemaal

Ik heb in de storyline van IV bijna iedereen vermoord als ik mocht kiezen tussen ze sparen of ze te laten leven, ik ben namelijk nogal wreed. Maar nu lees ik op wikigta dat ik ze moet laten leven als ik alle random characters willen ontmoeten. Balen, want ik ga voor de 100%, ik moet alleen nog een paar activiteiten met vrienden doen, nog 3 races, en die stomme random characters. Kan ik nu niet meer de 100% halen, omdat ik alle mensen heb vermoord? Lijkt me wel erg balen, nu ik er zo laat achterkom :duh:

Groetjes GTA4Gamer

Link to comment
Delen op andere websites

Alle Random Characters ontmoeten hoeft, als ik het goed heb, alleen als je die Trophy/Achivement No More Strangers wilt behalen en zijn niet benodigd om de game 100% uit te spelen.

Dit staat er op wikigta:

Random Characters zijn zoals de naam zich vrij vertaald willekeurige mensen die je op straat kan tegenkomen. Over Liberty City verspreid zijn er 11 Random Characters. Hier kunnen er drie bijkomen door bepaalde keuzes die je maakt tijdens enkele missies. Voor het 100% voltooien van GTA IV zijn er echter maar 10 Random Characters nodig, diegene die overbodig zijn staan aangeduid met een zwart kruisje.

Lijkt me dus dat het WEL nodig is voor de 100%

Link to comment
Delen op andere websites

Alle Random Characters ontmoeten hoeft, als ik het goed heb, alleen als je die Trophy/Achivement No More Strangers wilt behalen en zijn niet benodigd om de game 100% uit te spelen.

Dit staat er op wikigta:

Random Characters zijn zoals de naam zich vrij vertaald willekeurige mensen die je op straat kan tegenkomen. Over Liberty City verspreid zijn er 11 Random Characters. Hier kunnen er drie bijkomen door bepaalde keuzes die je maakt tijdens enkele missies. Voor het 100% voltooien van GTA IV zijn er echter maar 10 Random Characters nodig, diegene die overbodig zijn staan aangeduid met een zwart kruisje.

Lijkt me dus dat het WEL nodig is voor de 100%

Je kunt Gta IV altijd uitspelen, wie je nu vermoord of niet. Anders zou het een beetje lullig zijn van R*, en dan zou het spel ook niet helemaal kloppen.

Link to comment
Delen op andere websites

Alle Random Characters ontmoeten hoeft, als ik het goed heb, alleen als je die Trophy/Achivement No More Strangers wilt behalen en zijn niet benodigd om de game 100% uit te spelen.

Dit staat er op wikigta:

Random Characters zijn zoals de naam zich vrij vertaald willekeurige mensen die je op straat kan tegenkomen. Over Liberty City verspreid zijn er 11 Random Characters. Hier kunnen er drie bijkomen door bepaalde keuzes die je maakt tijdens enkele missies. Voor het 100% voltooien van GTA IV zijn er echter maar 10 Random Characters nodig, diegene die overbodig zijn staan aangeduid met een zwart kruisje.

Lijkt me dus dat het WEL nodig is voor de 100%

Je kunt Gta IV altijd uitspelen, wie je nu vermoord of niet. Anders zou het een beetje lullig zijn van R*, en dan zou het spel ook niet helemaal kloppen.

Maar dat betekend dus dat ze weer springlevend zijn als ik naar ze toe ga? (WTF?!)

Link to comment
Delen op andere websites

Alle Random Characters ontmoeten hoeft, als ik het goed heb, alleen als je die Trophy/Achivement No More Strangers wilt behalen en zijn niet benodigd om de game 100% uit te spelen.

Dit staat er op wikigta:

Random Characters zijn zoals de naam zich vrij vertaald willekeurige mensen die je op straat kan tegenkomen. Over Liberty City verspreid zijn er 11 Random Characters. Hier kunnen er drie bijkomen door bepaalde keuzes die je maakt tijdens enkele missies. Voor het 100% voltooien van GTA IV zijn er echter maar 10 Random Characters nodig, diegene die overbodig zijn staan aangeduid met een zwart kruisje.

Lijkt me dus dat het WEL nodig is voor de 100%

Je kunt Gta IV altijd uitspelen, wie je nu vermoord of niet. Anders zou het een beetje lullig zijn van R*, en dan zou het spel ook niet helemaal kloppen.

Maar dat betekend dus dat ze weer springlevend zijn als ik naar ze toe ga? (WTF?!)

Nee, waarschijnlijk heb je de Random Characters die jij vermoord hebt gewoon niet nodig voor de 100% omdat ze dood kunnen gaan.

Net als de relaties met Dwayne, Playboy X, Roman en Kate, omdat die later in het spel dood kunnen gaan.[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Maar dat betekend dus dat ze weer springlevend zijn als ik naar ze toe ga? (WTF?!)

Neen, maar deze Random Characters hoef je ook niet te doen voor de 100% te behalen. Op WikiGTA staat er toch duidelijk dat je maar 10 RC's moet voltooien. De andere vier (Jeff, Clarence, Cherise en Ivan) hoef je niet te doen, of je ze nu vermoord of niet.

Of je ze nodig hebt voor de trophy/achievement "No More Strangers" ben ik momenteel aan het onderzoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...