Jump to content

Koptelefoon niet herkend door Vista

Recommended Posts

Geplaatst:

Heel raar, ik heb 2 koptelefoons en luisteren werkt, maar als ik wil opnemen dan werkt het niet....

Weet iemand hoe dat kan?

Ik heb hem wel ingeschakeld bij geluid namelijk.

Geplaatst:

Opnemen? je kunt met een koptelefoon geen geluid opnemen.

En als je een headset hebt, moet je ook het microfoon draadje inpluggen.

Geplaatst:

Ja, ik heb er zo een met een microfoon er aan, ik doe dan het rose snoer erin en wordt gewoon herkend maar geluid opnemen werkt helaas niet...

Geplaatst:
Ja, ik heb er zo een met een microfoon er aan, ik doe dan het rose snoer erin en wordt gewoon herkend maar geluid opnemen werkt helaas niet...

heeft ie het ooit gedaan

Geplaatst:

Heb je die ook in het roze gleufje gestopt, en word de microfoon ook wel gezien als mic? Soms worden ze herkend als koptelefoons, dus kijk dat even na.

Geplaatst: (bewerkt)

post-90512-1239632698.jpg

Hij doet het op mijn andere computer prima met opnemen. Hierboven wat ik zie.

Heeft het misschien met mijn geluidskaart te maken, heb een P45 moederbord alleen weet ik niet precies wat voor kaart ik heb....

Stereo Mix kreeg ik ook al niet aan de praat (Zie andere topic) ...

|THX!

Bewerkt: door rakker126
Geplaatst:

Nee, dat kan het niet zijn beide geprobeerd.

Ik hoorde dat het aan de drivers van de video kaart kan liggen. Aleen weet ik niet hoe ik die kan vinden/installeren aangezien ik niet weet welke kaart ik heb....

Geplaatst:
Nee, dat kan het niet zijn beide geprobeerd.

Ik hoorde dat het aan de drivers van de video kaart kan liggen. Aleen weet ik niet hoe ik die kan vinden/installeren aangezien ik niet weet welke kaart ik heb....

je bedoeld je geluidskaart? want videokaart heeft er alleen mee te maken als je die HDMI dingen gebruikt waarvan ik niet vanuit ga als jij je microfoon wilt gebruiken

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...