Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb gisteren een fraaie mod gedownload voor GTA San Andreas welke de Tanker en zijn trailer omtovert in een mooie harmonicabus. Ik zit alleen met 1 probleem. Er zitten steeds dubbele sets wielen aan waardoor de wielen buiten de bus steken. Dit klopt niet volgens het model (en geziene filmpjes ervan) en ik zou hem erg graag gewoon goed krijgen!

Ik heb al e.e.a geprobeerd maar raak die onnodige wielen maar niet kwijt. Ik ben een echte leek dus hopelijk willen jullie me van de goede info voorzien om dit op te lossen.

Ik heb een link bijgevoegd die verwijst naar een foto van mijn model.

Bedankt alvast!!

Bus met dubbele wielen

Geplaatst:

Aangezien het aan de wielen ligt zou het kunnen zijn dat het probleem komt door de vehicles.ide.

Hierin worden de grote en andere eigenschappen van de wielen opgeslagen.

Weet je zeker dat je de ide regel uit de readme goed hebt geïnstalleerd?

Grtz RD :cya:

Geplaatst:
Aangezien het aan de wielen ligt zou het kunnen zijn dat het probleem komt door de vehicles.ide.

Hierin worden de grote en andere eigenschappen van de wielen opgeslagen.

Weet je zeker dat je de ide regel uit de readme goed hebt geïnstalleerd?

Grtz RD :cya:

Ja, heb zowel de gegevens van de vehicles.ide als handling.cfg uit de readme op de daarvoor bestemde plaatsen geplaatst. Helpt het als ik die regels hier even laat zien. Zie hieronder in dat geval.

514, petro, petro, car, PETROL, PETROL, truck, worker, 6, 0, 0, 1, 1.0, 1.0, -1

584, petrotr, petrotr, trailer, PETROTR, PETROTR, null, ignore, 6, 0, 0, 1, 1.0, 1.0, -1

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...