Nissan Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Hallo mensen, sinds gisteren heb ik een witte achtergrond met een button erop. Daarop staat: Klik hier om de Actieve Desktop te herstellen. Ik weet wat dat is, doe dat, en normaal moet je dan je gewone achtergrond en bijbehoren terugkrijgen. Dat kreeg ik dus niet. Als ik er op klik krijg ik het volgende. Line: 65 Char: 1 Error: Opject doesn't support this action Code: 0 URL: file:///C:/Documents%20and%20Settings/Administrator/Application%20Data/Microsoft/Internet%20Explorer/Desktop.htt Do you want to continue running scripts on this page? Yes / No Ik druk op Yes, en dan gebeurd er niets. Bij No ook niet. Wat moet ik hiermee? Alvast bedankt. Reageren
.Senne Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 (bewerkt) Zeker dat het niet fake is, en gewoon malware betreft? Ik ken dat scherm ook, maar dat gebeurt enkel wanneer windows gecrashed is, en is gewoon te herstellen door een druk op de knop. Mij lijkt het eerder malware, zeker als je de tekst gewoon gekopieerd hebt, er staat namelijk een fout in: 'Error: Opject doesn't support this action' Tenzij jij daar een typfoutje hebt gemaakt. Scan anders eens met >>MalwareBytes Anti-Malware<< Als je zeker bent dat het geen malware is, weet ik 't ook niet. Je kan niet zelf je achtergrond veranderen? Post anders eens een screentje met de fout.. EDIT: misschien geeft hij die error omdat hij je originele bureaubladachtergrond niet kan vinden? Je hebt 'm bijvoorbeeld ingesteld als achtergrond en dan verwijderd, of van internet rechtstreeks ingesteld. Bewerkt: 13 april 2009 door senneken Reageren
Nissan Geplaatst: 15 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Hier een afbeelding van wat ik dan krijg. Als ik op die button druk krijg ik dit: Reageren
deagle Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Hier een afbeelding van wat ik dan krijg. Als ik op die button druk krijg ik dit: Lees nu eens wat senneken zegt en probeer de dingen uit die hij voorstelt. Als er dan nog altijd een probleem is horen we dat wel. Reageren
Nissan Geplaatst: 16 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Dat heb ik dus al geprobeerd. Als het zou werken zou dit topic op slot kunnen. Maar dat kan het niet omdat ik de oplossing nog niet heb. Reageren
TomHagen Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 (bewerkt) Wat gebeurt er dan als je je bureaublad achtergrond wijzigt? Niks? Want volgens de foutmelding is er een fout bij het laden van de afbeelding. Waarschijnlijk heb je via Internet Explorer een afbeelding ingesteld als achtergrond. IE slaat die dan op (op het pad in de foutmelding), maar als dat bestand beschadigd is, kan hij die niet meer laden. Dus als je gewoon een andere afbeelding uitzoekt. Misschien kan je die dan beter handmatig opslaan in de map 'Mijn Afbeeldingen', waarna je die instelt als bureaublad-achtergrond. Bewerkt: 16 april 2009 door TomHagen Reageren
Nissan Geplaatst: 17 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Bedankt, TomHagen . Ik had een afbeelding verkeerd opgeslagen en toen gebruikt. Daaraan lag het. Dit topic mag op slot en nogmaals bedankt . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.