komt Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 als je naar google video gaat en als titel san andreas dan kom je een zwarte auto te zien dat is een super auto maar hoe krijg ik die er is een code voor zeggen ze die je moet in voerren als je auto bijna ontploft maar hoe moet dat of s het gelogen? Reageren
Basssss Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 als je naar google video gaat en als titel san andreas dan kom je een zwarte auto te zien dat is een super auto maar hoe krijg ik die er is een code voor zeggen ze die je moet in voerren als je auto bijna ontploft maar hoe moet dat of s het gelogen? Link filmpje? Reageren
-Stan- Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Is het gelijk het eerste filmpje? Zo ja: Dat is gewoon een lowrider met nitro(de nitro kun je activeren met een code of je bouwt hem in je auto in een trans-fender) Reageren
komt Geplaatst: 13 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2009 kan het niet meer vinden maar het leek niet op een lowrider als je het op het Internet google dit intikt: san andreas super auto dan kom je er ook ik zou zelf nog even kijken voor de link heer op deze site kan je de code vinden en hoe je het moet doen het is ergens in het mide geloof ik klik hier a.u.d en dit is het dan het verhaal dit is een code voor een super auto je banden kunnen niet lek hij kan niet opgeblazen worden wat moet je doen je stamp in een auto en zorg er voor dat hij ontpoft dan doe je snel asperine ( gevonde op de site ) Reageren
r.deroos Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 een monstertruck de chea-code voor de pc is monstermash of monstermach Reageren
komt Geplaatst: 14 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2009 nee het ding is een lage auto dus geen monstertruk (kan bij een monster pruk de dande niet lek wist ik niet) ik hed het filmpje gevonde het is een mod maar wil hem wel graag hedden het filmpje over de super auto Reageren
K.O. Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Alle bestaande cheats kun je hier vinden. Deze werken allemaal gegarandeerd. Een verhaaltje over een 'superauto' van een of andere 'killert' is nogal ongeloofwaardig, hoewel er inderdaad bijzondere voertuigen in het spel te krijgen zijn die bijvoorbeeld bulletproof of fireproof zijn. Dit zijn vaak voertuigen uit bepaalde missies. Volgens mij staan deze ook wel op WikiGTA, alhoewel ik ze zo gauw niet kan vinden. Je linkt verwijst me naar een filmpje van iemand die zijn mods showt. Zoals overal sterk duidelijk wordt gemaakt, is dat die gast mods gebruikt. Je moet dus op zoek naar waar die mods te downloaden zijn. Die gast vermeldt niet echt welke exacte mods hij gedownload heeft, maar hij verwijst je wel naar de standaardsites als www.jvtdesign.net, www.gtainside.com en www.gtagarage.com. Als je daar kijkt zul je genoeg (letterlijk duizenden) leuke voertuigen vinden. In de Master Tutorial List kun je vervolgens tutorials vinden over hoe je dergelijke mods kunt installeren. Vaak kan dat o.a. op deze manier. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.