Jump to content

Screenshots Rockstar's gangstergame The Warriors

Recommended Posts

Geplaatst:

Nadat er eerder al wat vage scans uitlekten op het internet, hebben we vandaag eindelijk een aantal echte screenshots mogen ontvangen van The Warriors, de straatvechtgame gebaseerd op de gelijknamige film uit 1979. De invloed van The Warriors op de culturele ontwikkeling van onder andere muziek en mode, is enorm, zo weet Rockstar ons in een uitgebreid historisch document te vertellen.

Verschillende kreten die tegenwoordig gangbaar zijn in Hip-Hop, vonden hun oorsprong in The Warriors, zoals 'Can you dig it' en 'Come out and play'. Zo hebben onder andere artiesten als 2Pac, de Wu-Tang Clan, Def Squad en Ice-T verwijzingen naar de film in hun liedjes.

The Warriors speelt zich af in een vrij toegankelijke stad, al kent het spel niet de enorme vrijheid die Grand Theft Auto zo kenmerkt. Het spel heeft namelijk een grote nadruk op de verhaallijn. Qua gameplay laat het spel zich vooral inspireren op klassiekers als Streets of Rage en Double Dragon, waarbij in de straten heel wat afgevochten moet worden.

The Warriors wordt ontwikkeld door Rockstar Vancouver, het bedrijf dat voorheen als Barkin' Dog Studios door het leven ging. Sinds de overname is men al bezig met het spel, dat aan het eind van dit jaar op PS2 en Xbox zou moeten verschijnen.

Screenshots: http://www.gamer.nl/nieuws/26239

Bron Gamer.nl

Geplaatst:

Heb ik ook gelezen in de OPM2, lijkt me een aparte game maar ben er niet helemaal zeker over..

Volgens mij word het door straten lopen en andere gangs kapotslaan.

Ik heb de film laatst gezien, die was wel vet, hopen dat Rockstar er wat van maakt ;)

Geplaatst: (bewerkt)
Heb ik ook gelezen in de OPM2, lijkt me een aparte game maar ben er niet helemaal zeker over..

Volgens mij word het door straten lopen en andere gangs kapotslaan.

Ik heb de film laatst gezien, die was wel vet, hopen dat Rockstar er wat van maakt ;)

ik heb ook de film gezien maar je weet helemaal niet hoe het afloopt met die kerel die zo'n een tijger hoofddoek op had de leider volgens mij het spel lijkt me ook heel leuk beetje gangs in mekaar slaan enzo

Bewerkt: door gta sa rulezzzzzzz
Geplaatst:

Ik vind de graphics niet zo mooi. Ook als je naar de hoofden kijkt blik op oneindig en gaan. Nee geen spel voor mij.

Geplaatst:

Ik vind de screenshots op ze zwak gezegt matig.. :(

Als ik een gangster game wil koop ik The Godfather wel (belooft een dope game te worden) Ik heb bij deze screens geen R* gevoel.. <_<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...