Jump to content

Is er een manier om te zien waar de laatste Flying Rat uithangt?


AntiGuy

Recommended Posts

Ik heb met behulp van WikiGTA alle Flying Rats vermoord... tenminste... ik kom er één te kort. Ik heb videos gekeken, screens, ben overal opnieuw geweest maar ik kan hem niet vinden. Kan ik niet ergens zien waar hij zit?

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je welke nummer je mist? :)

Dat weet hij dus niet, anders kon hij gewoon naar de plek gaan van de flying rat en hem afschieten. ;)

Verder zijn er op de kaart van WikiGTA (en waarschijnlijk ook op andere kaarten) sommige flying rats niet te zien, bij de kaart van WikiGTA, zijn dat de volgende die je niet ziet doordat ze zo goed als op de zelfde plek liggen:

  • Bij nummer 111 zit ook Flying Rat nummer 107.
  • Bij Flying Rat nummer 132 zit ook nummer 126.
  • Op het Blijheidsbeeld zitten er zes, namelijk Flying Rat nummer 98 en de nummers 164 t/m 168.
  • Bij Flying Rat nummer 194 zal je ook nummer 184 kunnen vinden.
  • En naast Flying Rat nummer 200 zal je ook nummer 199 vinden.

Daarnaast is er volgens mij (nog) geen programmatje dat je laat zien welke flying rat je nog mist. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Die op het Bijheidsbeeld zijn moeilijk. Ik kan er een paar niet zien :7 .

Je kan het best een Annilhator cheaten/jatten. Als je de camera dan op de onboard stand zet kun je de meeste flying rats die je van de grond niet kunt zien neerschieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Die op het Bijheidsbeeld zijn moeilijk. Ik kan er een paar niet zien :7 .

Je kan het best een Annilhator cheaten/jatten. Als je de camera dan op de onboard stand zet kun je de meeste flying rats die je van de grond niet kunt zien neerschieten.

_O_ Dank.

@Hanneswasco: weet je dat programmatje al?

Link to comment
Delen op andere websites

Die op het Bijheidsbeeld zijn moeilijk. Ik kan er een paar niet zien :7 .

Je kan het best een Annilhator cheaten/jatten. Als je de camera dan op de onboard stand zet kun je de meeste flying rats die je van de grond niet kunt zien neerschieten.

_O_ Dank.

@Hanneswasco: weet je dat programmatje al?

Hij zegt dat hij het niet weet. Ik begin een beetje een hekel te krijgen aan die kutpatch, komt er straks, net als alle mods en trainers eindelijk compatible zijn, weer een nieuwe patch. En als je die niet download kun je ook geen kant meer op.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...